Dolunay gecesi
—Akşama kadar hepsini gelmesi lazım.
—Tamam neler istiyorsun?
—13 insan. Ölücekler ona göre. Bir sürü mum. Eritip sembolleri çizmem gerek.
Kafasını sallayıp gitti. Heyecanlıydım. Kahvaltı için yemekhaneye indim.
Masaya oturdum.
—Noldu?
—Bu gece dolunay var. Güçlerime kavuşuyorum. Tanrım çok özledim.
—Bakalım anlattıkların gerçek mi?
Diye geçen kavga ettiğimiz 003 konuştu.
—Ayin gerçekleşirse ki gerçekleşicek o zaman inanmaktan başka çaren kalmaz.
Kahvaltımı yaparken geceyi düşünüyordum. Eğer olurda aniden güçlerim patlarsa Herkes zarar görürdü. Değer verdiğim insanlara. Şuan bunun için büyü yapamazdım ama asanın taşı işe yarardı.
—Size afiyet olsun. Benim yapmam gereken işler var. Antreman alanında görüşürüz.
Diyip masada kalktım. Görevli bana ne olduğunu sorucakken ona Elimi uzattım. Duvara doğru gerilerken üst kata çıkmaya başladım.
Doktor Banner'ın odasına gelince tıkladım. İçeri girdiğimde önündeki kağıtlara bakıyordu.
—Doktor Banner sizden bir şey istiycem.
—Tabi ne istiyorsun?
—Asanın taşını. Aldığınızdan eminim.
—Neden istiyorsun?
—Akşam güçlerime kavuştuğumda ani enerji patlaması herkese zarar verir. Taşı kalkan olarak kullanıcam.
—Nasıl olsa senin. Ayrıca taşta ne kadar araştırma yapsakta değerli bir taş olduğu dışında bir şey bulamadık. Oldukça para eder.
Çekmeceyi Anahtarla açtı. İçinden taşı çıkardığında bana uzattı. Elinden aldım.
—Bunu kırmamız gerekiyor.
—O taş kırılmıyor. Hidrolik presle dahi denedik. Hidrolik presin demiri bile yamuldu. Ona bir şey olmadı.
—Birazdan bir gösteri olur. İzlemek isterseniz antreman odasına gelin.
Gülümsedi.
—Orda olucam.
Odadan çıktım. Taşı yukarıdaki lambalara tutarak inceliyordum.
Sonunda odaya geldiğimde içeri girdim.
—Arkadaşlar büyük bir şey yapmaya hazır mısınız?
Herkes yavaştan gelirken konuşmaya devam ettim.
—Hidrolik presin bile kıramadığı taşı kırıcaz. Yani umarım.
Kenardaki masayı uçurarak getirdim.
—Telekinezi, aerokinezi, sonokinezi ve nekrokinezi yapanlar dursun. Diğerleri geri çekilsin lütfen.
Teker teker saydığımda benle birlikte yirmi kişiydik.
—Tek hedefiniz taşın çatlaması olucak. Kırılması ya her neyse. Basınç uygulayarak kırmaya çalışıcaz. Nekrokinezi yapanlar eğer diğer kinezileri de kontrol edebiliyorsanız bir kaçını aynı anda kullanmak mükemmel bir avantaj olur.
—Niye tek başına kırmıyorsun? Sen bayan mükemmel değil misin?
—Büyü yapabilseydim sizden yardım istemezdim zaten. Ayrıca bu taş sizi korumak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Madelaine Blackpearl (Tamamlandı)
FantasyHer birinin asası doğanın onlara kendisinden bahşettiği birer sihirli sopa. Sopa diyerek onları ezdiğimi düşünmeyin. Onlar doğanın sevilen çocukları. Bizse sevilmeyeniz.