43. Мамо?

481 27 1
                                    

Събудих се в някаква стая. Беше тъмно и не виждах много. Ясно успях да различа фигурата спяща до леглото ми. Ерик седеше на стол до леглото на което спях и тихо подхъркваше с клюмнала на долу глава. Наблюдавах го известно време и си мислих за случилото се. Умът ми не го побираше. Имах чувството, че всичко е просто сън. Кошмар от който скоро щях да се събудя. Преместих се в единия край на леглото и с много бавни и плавни движения преместих Ерик на леглото до мен чрез телекинеза. За вампир спеше наистина дълбоко. Добложих се до него и се сгуших. Автоматично той ме прегърна доближавайки ме още по-близо до него без да спира да подхърква тихо. Усещах опианяващия му аромат на горски вятър. Това ми напомни за моментите ми като малка когато нямах друга работа освен да лудия по цял ден. Напомни ми на онази дълбоко заключена частица диво е мен, която непременно искам да си върна. Така заспах умислена в миналото.

*****************************

Събудих се от нахлуващите в стаята слънчеви лъчи. Щом отворих очи и се протегнах имах възможност да огледам стаята. Беше сравнително просторна, по цветовете смея да съдя, че беше мъжка.

 Беше сравнително просторна, по цветовете смея да съдя, че беше мъжка

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Изправих се от леглото. Първата ми мисъл беше, че не знам къде съм, но при всички случаи трябва да изчезвам. Не можех да оставя Ерик. А и имах толкова много въпроси след това, което стана вчера. Взех спонтанно решение да използвам магия.

Телепортирах се в моята стая и започнах да търся на всякъде по шкафовете. След като намерих това, което ми трябваше отново с помощта на магия се върнах обратно в онази стая. Тъкмо на време когато Ерик влезе. Беше видимо намусен и в лошо настроение.
Ер: Съжалявам Ашли. Обещах, че ще те пазя, но са ни проследили. Ако знаех че ще стане така нямаше да те водя на онова кино.
Аз: Какво има. Защо си толкова намусен. Знаеш, че можем да избягаме по всяко време нали?
Ер: Тя иска да те види. Иска да провери дали си наистина толкова могъща колкото твърдят всички.
Аз: За Кейт ли говориш?
Ер: От къде знаеш името ѝ?
Аз: Ще се изненадаш какво друго знам, което ти не.
Е

The StrangerWhere stories live. Discover now