"CESARET"

133 31 2
                                    

Gözlerimi kuzenim Meral'in sesiyle açtım. Biriyle tartışıyordu. Hızla yataktan kalkıp yanına gittim.

"Ne Saçmalıyorsun sen?"

Dedi. Alaycı ve sinirli bir sesle. Telefonda ki her ne dediyse hızla telefonu kapattı ve başını elleri arasına aldı. Masaya oturdum ve ona baktım.

"İyi misin?"

"Öğrendi"

"Kim neyi öğrendi?"

"Berk Ferman ile çıktığımı"

Gözlerim kocaman olmuştu. Ayağa kalktım ve sinirle ona baktım.

"Sen Berk ile çıkıyordun nasıl onu aldatırsın?"

Başını kaldırdı ve bana baktı.

"Saf mısın kızım sen? Berk varoş ama yakışıklı. Ferman ise zengin ikisinden birini tercih etmek aptallık olurdu."

"Sende orospuluk yapmayı tercih ettin öyle mi?"

Sinirle ayağa kalktı ve bana tokat attı. Gözlerim dolmuştu.

"Bana o kelimeyi kullanma. Ha bu arada hakkımda ki düşüncen buysa defol bu evden"

Derin bir nefes aldım ve kırgın bir şekilde güldüm.

"Zaten bu tokattan sonra bir dakika bile kalmam"

Dedim ve odaya girdim. Annemin yoğun ısrarı üzerine yurt yerine kuzenim ile kalıyordum. Dayımın kızıydı. Annemler Mersin'deydi. Aslında benim Mersin Üniversitelerinden birine gitmemi istemişlerdi ancak ben bizimkilerden ayrılmamak adına kabul etmemiştim.

Üzerimi değiştirip kapıya çıktım. Meral hala aynı yerdeydi. Onunla konuşmadan evden ayrıldım. İyi de nereye gidecektim. Saat çok erkendi. Bugün dersler 12 ile 17 arasında olacaktı. İrem ve Ali yurtta kalıyordu. Onlara gidemezdim ama Ömer'e gidebilirdim.

Ailesi Ömer'e bir ev almıştı. Ömer de bize baya ısrar etmişti onunla kalmamız için ama kabul etmemiştik. Kabul edilme oranım yüksekti.

Taksiye binip Ömer'in evine geldim. Saat dokuz olmuştu. Acaba uyuyor muydu?

Dairenin önüne oturdum ve bekledim. Bu saatte rahatsız etmek hoş olmazdı.

Yarım saatlik sürenin ardından kapı açıldı ve dışarı Buğlem çıktı. Gözleri direk beni buldu.

"Aşkımm yarın görüşürüz"

Dedi. Bana yandan bir bakış atarken. Sinsi bir şekilde güldüm.

"Ömer sürpriz"

Dedim. Heyecan dolu bir sesle. Ömer ağzı bir karış açık bana baktı. Sonra sarıldı.

"Hoşgeldin tatlım keşke haber verseydin"

Ondan ayrılarak yüzüne baktım. Buğlem bana küçümseyici bir bakış atıp aşağı inmişti.

"Sorma başıma gelenleri"

Dedim sıkıntıyla. Yüzüme endişeyle baktı.

"Sen iyi misin? Sorun ne?"

"İçeri geçelim anlatacağım"

Kapının önünden çekilince içeri girdim. Kahvaltı masası hazırdı. Sanırım az önce yemek yemişlerdi. Neyse bunun hesabını sonra sorarım.

Masaya oturduk. Ömer meraklı gözlerle bana bakıyordu. Ağzıma biraz peynir atarken konuşmaya başladım.

"Meral Berk'i aldatıyormuş. Berk bu sabah öğrenmiş işte. Bende seslerine uyandım. Meral normal bir şey gibi 'Berk Ferman ile çıktığımı öğrendi' diyince şok oldum. Orospu falan dedim. Tokat yedim ve de evden kovuldum."

ACIYI SEVMEK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin