"Derin!"
Buğra'nın sesiyle yerimde sıçradım.
"5 dakikaya indin indin. Biz gidiyoruz"
"Tamaaam elbisemi giyiyorum"
Tabi bu söylediğim yalandı. Makyajımı tamamlıyordum. Aynadaki yansımama baktım bir süre. Birkaç günün ardından ilk defa kendimi iyi görmüştüm. Soluk cilt ve mor gözaltları yoktu. Yüzüme bir gülümseme yerleşmişti.
"Derin!"
Bu kez de Özgür gelmişti.
"Elbisemi giyiyorum!"
Dedim dolaba yönelirken. Siyah mini elbisemi ve şeffaf bantlı ayakkabılarımı aldım. Hızlı bir şekilde üzerimi değiştirdim. Bukle olması için sardığım saçlarımı da hızlıca açıp odadan çıktım.
Özgür, siyah kumaş pantolonun üzerine beyaz gömlek giymişti. Saçlarını fön çektiği de her halinden belliydi. Islık çalarak biraz yaklaştı.
"Bu ne güzellik hanımefendi"
Dedi. Hafif bir şekilde tebessüm etmiştim.
"Teşekkür ederim gömlek yakışmış"
Dedim.
"Teşekkürler"
Birlikte salona girdiğimizde annemin gözleri bir süre bizde takılı kaldı. Dünyalara bedel gülümsemesini bugün ilk defa görüyordum. Bir süredir çok üzmüştüm annemi.
"Çok güzel görünüyorsunuz"
Annemin iltifatına cevabımız küçük bir gülümseme olmuştu.
"Geç kalmayın iyi eğlenceler"
Annemin yanağına bir öpücük kondurup dışarıya çıktım. Özgür ile sürekli göz göze gelmek beni utandırmaya başlamıştı.
Nihayet gelmiştik. Arabadan indik ve Buğra'nın Ali ile konuşmasının bitmesini bekledik.
"Aliler çoktan mekana girmiş. Ne süslendiniz be"
Gözlerimi devirerek Buğra'ya baktım.
"Hayatımda gördüğüm nadir öküzlerdensin"
Dedim. Özgür küçük bir kahkaha ile Buğra'nın saçlarını karıştırdı.
"Kıskanma oğlum Derin'in kavalyesi benim işte"
Dedi. Ardından kolunu uzattı.
"Bu akşamı yanınızda geçirmeme izin verir misiniz leydi?"
Gülümsemem tüm yüzüme dağılırken koluna girdim. Buğra'nın kıskanç bakışlarını yok sayarak yürümeye başladık.
"Bence herkes senin güzelliğine bakıyor"
Dedi Özgür hafifçe kulağıma eğilirken. Gözlerim etraftaki insanların yüzünde bir süre gezindi.
"Belki de sana bakıyorlardır nerden biliyorsun?"
Dedim iltifatlar bana göre değildi. Başını olumsuz anlamda salladı.
"Işıltın beni geride bıraktı. Bu seferlik affediyorum ama bir daha olmasın."
Peki dercesine gözlerine baktım. Bana göre de herkes ona bakıyordu. Sanki ikimiz bu gece yeniden tanışmış gibiydik.
"Nerde kaldınız kankacım ya Ömer 2 duble devirdi"
Dedi İrem sarhoş olduğu her halinden belliydi. Masadaki yerimizi alırken garsonlar servisi yapmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIYI SEVMEK...
Teen Fiction"Senin için ölürüm" Dedi. Yutkundum. Gözlerimin dolmasına izin vermedim. Her şey bitmişti benim için. Artık yoktu. Hiç olmamış gibiydi. Derin bir nefes aldım. "Benim için zaten öldün" Dedim. Uzun bir süre yüzüme baktı. Bir şey demesine izin vermede...