Nihayet hastaneden çıkmıştık. Eve geçip güzel bir duş almıştım. Özgür Ömer ve Ali ile birlikte villa işini hallediyordu. Bizde kızlarla bindallı alışverişine çıkacaktık tabi ondan önce nikah elbisem vardı.
"Derin yemeğini yemeden evden çıkamazsın. Direncin düşer yoksa"
Oflayarak masadan aldığım bir parça simiti ağzıma attım.
"Annecim kızlar gelecek. Dışarıda yeriz"
Dedim annemse ikna olmayarak beni zorla masaya oturttu.
"Özgür'ün kesin emri var. Yemek yemeden bir yere gidemezsin"
Dedi. Kaşlarımı çatarak anneme baktım.
"Hayırdır kız tarafı olduğunu unuttun herhalde"
Annem şen bir kahkaha attı.
"Özgür damat değil benim için öz oğlum gibi"
Dedi. Ardından önüme kahvaltılıkları yığdı.
"Hızlıca yersen kızlara yetişebilirsin"
Onu ikna etmek zor görünüyordu. Pes ederek yemeye başladım.
"Eliz uyanmadan çıksan iyi edersin. Dünden beri gelinlik almaya gideceğini söylüyor başka da bir şey söylemiyor"
Gülerek masadan kalktım.
"O zaman bırakta gideyim yoksa birazdan iner cadı"
Dedim annem umutsuz bir şekilde bana baktı.
"Zaten yemedin bir şey. Git hadi ama dikkatli ol. İlacını da yanına almayı unutma"
Yanağına minik bir öpücük bırakarak dışarı çıktım. İrem Gülay ve Açelya arabanın içinde beni bekliyorlardı. İrem pencereyi açarak kızgınca bana baktı.
"İki saattir bekliyoruz zaten. Bin hadi şu işi halledelim"
Dedi. Arabaya binerken gülmemek için yanaklarımı ısırıyordum.
"Nereye gidiyoruz?"
Diye sordu Açelya.
"İlk nikah elbisesi ardından kına için alışveriş yapacağız. Bindallı ve tuvalet almamız gerek. Kınayı annem alacak. Aslında ben desen kına istedim ama annem geleneksel kına istiyor."
Kahkaha atarak arkadan İrem'e sarıldım.
"Kanka ya sen nasıl bir şeysin. Bana hiç sormuyorsun ne yapalım diye. Fark ettiysen gelin benim"
Boynunda olan ellerime hafifçe vurdu.
"Ben her zaman ne diyorum kanka? Senin annen benim annem. Baban benim babam. Çocukların aynı zamanda benim çocuklarım kocan.... Yok o dahil değil ama senin düğünün benim düğünüm o yüzden sorma gereği duymuyorum"
Arabada hepimiz kahkaha atmaya başlamıştık. Ancak İrem'in morali bozuk gibi gelmişti. Çaktırmıyordu ama hissediyordum. Geriye yaslanarak ona baktım. Dışarıyı izliyordu. Sorup sormamak arasında kararsız kalmıştım.
"Derin aklında bir model var mı?"
Açelya'nın sorusu üzerine gözlerimi ona çevirdim.
"Beğenip alacağım galiba"
Dedim. Gülay hayran bir şekilde eliyle yan tarafı gösterdi.
"Çok güzel şeyler var. Buraya mutlaka bakmalıyız"
Açelya arabayı biraz ileriye park etti. Hep beraber arabadan indik. Her yerde bembeyaz elbiseler vardı. Aslında kızların da beyaz giymesini istiyordum. En azından nikahımda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIYI SEVMEK...
Teen Fiction"Senin için ölürüm" Dedi. Yutkundum. Gözlerimin dolmasına izin vermedim. Her şey bitmişti benim için. Artık yoktu. Hiç olmamış gibiydi. Derin bir nefes aldım. "Benim için zaten öldün" Dedim. Uzun bir süre yüzüme baktı. Bir şey demesine izin vermede...