Buğra yerine oturdu ve gitarın akortlarını ayarladı.
"Kim söylüyor?"
Buğra'nın sorusuyla gözlerim Özgür'e kaydı. Neden ona bakıyordum ki?
"Derin senin sesin güzel. Hadi bakalım"
Ah Ömer her yerden çıkmasan olmaz.
"Aynen kanka ya özledik valla sesini"
İrem'de destek verince gülümsedim.
"Benden hareketli bir şarkı beklemezsiniz umarım"
Dedim. Buğra başını peki anlamında salladı.
"Ee hangi şarkıyı söyleyeceksin?"
Biraz düşündüm. Aklımda bir sürü şarkı vardı. Hepsi de birbirinden güzel.
"Olmayacak bir hayal"
Duyduğum ses Özgür'den gelmişti. Herkes garip bir şekilde ona bakıyordu.
"Sana eşlik etmek isterim. Bildiğim tek şarkı da bu"
Dedi açıklama yapmak istercesine. Benimle beraber şarkı mı söylemek istiyordu?
"Tamam başlıyoruz o halde"
Buğra sese giriş yaptığında şarkı sözlerini açtım. Ezbere bilmiyordum ama onunla söylemeyi gerçekten istiyordum.
Olmayacak bir hayale kaptırdım kendimi
Giriş yapmıştı ve ben geç kalmıştım. Başıyla onay verdi. Nefes alıp onunla beraber şarkıya girdim.
Sonra kuşkular sardı bedenimi
Kocaman bir aşkın içinde kayboldum
Bulamam yolumu sen olmayınca yanımda kalsan hep yanımda olsan
Gitmesen dursan öylece baksan bana söz versen sözünden hiç dönmesen
Ömrün boyunca hep beni sevsenGözlerimi ondan alamıyordum. Bu şarkıyı bilerek seçmiş gibiydi.
Ama çok zor bırakmazlar aşkımızı yaşatmazlar birbirimize kalkan olamazsak eğer. Kocaman bir aşkın içinde kayboldum. Bulamam yolumu sen olmayınca...
Gözlerimiz birbirini bulmuştu. Sanki şarkı yoluyla bana söylemek istediklerini dile getiriyor gibiydi.
Olmayacak bir hayale kaptırdım kendimi
Sonra kuşkular sardı bedenimi
Kocaman bir aşkın içinde kayboldum
Bulamam yolumu sen olmayınca
Yanımda kalsan hep yanımda olsan
Gitmesen dursan öylece baksan bana
Söz versen sözünden hiç dönmesen
Ömrün boyunca hep beni sevsenSusmuştum. Çünkü şarkı aklımı karıştırmıştı. Ben şarkıyı şarkı olduğu için dinlemem. Sözleri için dinlerim ve bir anlam çıkarırım. Bu şarkı değişikti. Özgür sanki bir şey anlatmak istiyordu.
Şarkıyı bitirmişti. Bense sadece ona bakıyordum. Dün gelmişti. Hayatımda o kadar yeniydi ki. Belki de saçma düşünüyordum. Bulunduğum ruh halinden dolayı paranoya yapıyordum.
"Sesin güzelmiş Özgür"
İrem'in sevecen çıkan sesine cevap olarak Buğra öksürmüştü.
"Biliyorum bende çok iyi çalıyorum"
İrem gözlerini devirerek ona bakıyordu.
"Birileri iltifat bekliyor"
Dedi. Buğra ağzını açmıştı ki İrem'in telefonu çaldı.
"Ayy aşkım arıyor"
Diyerek çadıra koştu. Bu hali bizi güldürürken Buğra biraz sıkılmış gibiydi. Bende ayağa kalktım ve çadırdan kulaklığımı aldım. O sırada telefonuma bir mesaj geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIYI SEVMEK...
Teen Fiction"Senin için ölürüm" Dedi. Yutkundum. Gözlerimin dolmasına izin vermedim. Her şey bitmişti benim için. Artık yoktu. Hiç olmamış gibiydi. Derin bir nefes aldım. "Benim için zaten öldün" Dedim. Uzun bir süre yüzüme baktı. Bir şey demesine izin vermede...