Doruk ellerini omzuma koydu.
"Tamam ben halledeceğim. Ama annenlerin gece kalmamasını sağla. En güvenli ev burası. Geceyi başka bir yerde geçiremeyiz."
"Ya gitmezlerse?"
"Yapabileceğim bir şey yok. İçeri girmek zorundayız"
Başımı umutsuzca salladım.
"Annem her şeyi öğrenecek"
Dedim umutsuzca.
"Eni sonu öğrenecekti. Üzülme"
Sinirle ona baktım.
"Tüm bunların sorumlusu olduğun halde nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun. Beni bu duruma sen soktun çözmekte sana düşüyor. "
"Yapabileceğim bir şey yok Derin. Aileni ben çağırmadım. Ayrıca ses tonuna dikkat edersen sevinirim. Biz hazırlanıp çıkıyoruz. Kızı 1 saate gönderirim."
Cevap vermemi bile beklemeden çıkmıştı. Hızlıca saçımı toplayıp önce bu odadan başladım. Ne kadar tehlikeli madde varsa poşetleyip balkona tıktım. Kıyafetleri ise dolaba kitlemiştim. Ardından hızlıca diğer odaları hallettim. Sonrasında camları açarak evi havalandırdım.
Ev tamamen hazırken çalan kapıya koştum. Karşımda benden 10 santim kadar uzun olan esmer ve gayet güzel bir kız vardı. Sanırım Doruk göndermişti.
"Sen Derin olmalısın"
"Evet gel lütfen"
Diyerek kapının önünden çekildim. İçeriye girdi ve etrafı süzdü.
"Öncelikle geldiğin için teşekür ederim. Annem ve babam buraya gelecekler. Lütfen çok yakın arkadaşmışız gibi davran"
Gülümseyerek başını salladı. Biraz sohbet etmiştik. İsmi Açelyaydı. Çok iyimser bir kızdı. Acaba Doruk ile ne alakası vardı. Yani mantıklı düşündüğümüzde Doruk ile olan birinin iyi olma ihtimali yoktu.
Bende Doruk ile beraberdim ancak zorla. Acaba bu kızı da mı tehdit ediyordu?
Zil çalınca heyecanla ayağa kalktım. Kapıyı açtığımda annem ve babamı gördüm. Özlemle boyunlarına atladım.
"Hoşgeldiniz"
Onlardan ayrılarak içeri geçmelerini bekledim. Annem yine her zaman ki gibiydi. Fazla titiz. Ev terliklerini ayağına geçirirken etrafı süzmeye başladı.
"Tertemiz güzel kızlarım benim"
Dedi gülerken. Ardından Açelya'nın yanına gitti. Ona da sarılıp koltuğa oturdu. Gözleriyle Açelya'yı Süzerken gülümseyerek konuşmaya başladı.
"Ee Açelya kaç yaşındasın?"
"Aslında 20 yaşındayım ama okula erken başladığım için Derin ile okuyorum"
"Aynı sınıftasınız yani"
"Evet aynı sınıftayız"
"Annenler nasıl peki?"
"Annemi bir kaza da kaybettim. Babam ile de görüşmüyorum. Sadece kardeşlerim var. Onlarda şu an okuyorlar"
"Başın sağolsun kızım. Peki kardeşlerin..."
Gözlerimi devirerek anneme baktım.
"Anne kızı sorgulaman bittiyse yemek yiyelim mi?"
"O nasıl laf ne sorgusu sadece tanımaya çalışıyorum. Mecbur soracağım. Kızım sen rahatsız olmadın değil mi?"
"Hayır sorun değil ama ailem hakkında konuşmayı pek sevmem. Lütfen yanlış anlamayın"
"Peki kızım kusura bakma"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIYI SEVMEK...
Teen Fiction"Senin için ölürüm" Dedi. Yutkundum. Gözlerimin dolmasına izin vermedim. Her şey bitmişti benim için. Artık yoktu. Hiç olmamış gibiydi. Derin bir nefes aldım. "Benim için zaten öldün" Dedim. Uzun bir süre yüzüme baktı. Bir şey demesine izin vermede...