"İMKANSIZ"

56 16 1
                                    

Medya: GÜLAY

İREM'DEN

Derin'in ne yapmaya çalıştığını anlamıyordum. O adamla neden beraber olduğunu da. Tek bir şeyden emindim. O pislik Doruk onu tehdit ediyordu. Yağız beni öldürmekle tehdit ettiğinde bunu Derin'e şantaj olarak kullandıklarını düşünüyordum. Derin için bir şeyler yapmak istesemde o bana olayı anlatmadığı için yorum yapamıyordum.

İçerden Ali ve Gülay çıkınca düşüncelerden sıyrıldım. Gülay Ali'nin hayatına yıldırım gibi girmişti. Aslında 1 yıla yakın bir süredir Ali'yi seviyormuş ama Elvin'e olan duygularından dolayı açılamıyormuş. Aslında Derin evden ayrılmadan önce çıkmaya başlamışlardı fakat Ali söylemeden söylemek istememiştim.

"Dışarı çıkmak ister misin?"

Gülay'ın sevecen sesine karşılık yorgun bir şekilde ona baktım.

"Siz takılın. Biraz yorgunum.
Ders çalışıp uyuyacağım"

"Ömer ile konuştum eve gelmeyecekmiş. Maçı varmış galiba evde tek kalma beraber çıkalım"

"Ali inan bana evde kalmam daha iyi. Biraz not eksiğim vardı. Onları tamamlayıp uyuyacağım. Size iyi eğlenceler"

Ali her ne kadar ikna olmasa da evden ayrılmıştı. İkisi baya iyi bir çift olmuştu. Yağız'ın aramalarını her ne kadar duymak istemesemde bizimkiler evde yokken rahat rahat sövebilirdim. Tüm sinirimle telefonu açtım.

"Ne var yine"

"Kibarlık nerde ya. Yakışışıyor mu hiç sana"

"Sadede gel."

Dedim umursamazca.

"Kahve içmeye gidelim mi?"

"Yağız şu an seninle uğraşamam hadi beni daha fazla meşgul etme"

"Kızım adam gibi soruyorum işte. Lan tamam kötü tanıştık ama hep kötü olacak değilim."

"Eğer kardeşim evine geri dönerse seninle kahveye çıkarım Yağız"

"O biraz imkansız gibi"

"O zaman kahvede biraz imkansız gibi"

Ondan herhangi bir cevap beklemeden telefonu kapattım. İmkansız demişti. Derin'in dönmesinin imkansız olmasını istemiyordum. Başım çatlıyordu sinirden. Derin ne yapıyordu acaba?

Amacım ders çalışmaktı ama uykunun önüne geçemeyecektim sanırım.

DERİN'DEN

Eve girer girmez kendimi odaya kilitlemek istemiştim ama Yağız elimi yakalayınca bu amacımı gerçekleştirememiştim. Elimi bir şekilde ondan kurtarıp evin içinde koşmaya başladım.

"Bugün o Örgülünün saçını kesemedim ama sen fena halde elimdesin"

Yağız hala beni kovalarken Yiğit'in arkasına saklandım ve Yağız'ın gitmesini bekledim. Kafam bir sağa bir sola bakarken ellerim hala Yiğit'in belindeydi.

"Derin çekil arkamdan"

"Bencede Derin çık arkasından"

Yağız'a sinir bozucu bir şekilde sırıttım.

"Avcunu yalarsın. Üstelik Yiğit sen neden konuşuyorsun ki. Gün boyu olduğun gibi sessizliğine devam et."

"Eğer arkamdan çekilmezsen seni bizzat kendim veririm"

"Yapamazsın"

Dedim yapmamasını umarak.

"Pekala"

ACIYI SEVMEK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin