3-[18+] mabuk

10.7K 177 9
                                    




Guys part ni akan ada scene 18+ sikit ye harap bersabar ye kawan kawan

Nurin yang sedar dari tidurnya itu mula capai telefon dan tengok jam.

4:43am

Telefon dia diletakkan semula dan nurin turun dari katil, dan dia masuk dalam bilik air dan mula mandi. Setelah nurin selesai mandi dia keluar dan pakai baju. Sementara nurin nak solat subuh, nurin kemas katil dia dulu. Dalam dia kemas bilik dia, dia dengar seperti ada bunyi enjin kereta masuk kedalam perkarangan rumah rayyan.


"Siapa datang awal pagi ni? Subuh pun belum." Ujar nurin dan keluar dari bilik tidur dia.

Nurin turun ke ruang tamu dan dia nampak pintu dah pun terbuka dan terpancul muka suami dia. 

"Awak! Awak baru balik ke?" Tanya nurin agak terkejut dengan apa yang dia nampak sekarang.

"Kau buta ke aku baru balik ni!" Herdik rayyan dan dia masuk kedalam rumah.

Nurin tutup hidung dia bila bau yang tak menyenangkan menyapa hidungnya. Nurin tutup pintu dan dia pusing pandang rayyan dan Rayyan dah pun tertidur dekat ruang tamu dan Nurin hampiri rayyan.

"Awak, masuk tidur dalam bilik." kejut nurin.

"Tak payah la bising, aku nak tidurlah!!" Marah rayyan.

"Awak tidur dalam bilik." suruh nurin lagi.

Rayyan bangun dari perbaringan. Tangan nurin dia capai dan dia cium nurin, terkejut nurin dibuatnya, lepastu rayyan lepaskan bibir nurin.

"Ha kan diam. jangan bising ye sayang, saya nak tidur ni. kalau awak bising saya cium lagi." Ujar rayyan dan belai kepala nurin dan dia sambung tidur.

Nurin terus lap bibir dia dan naik ke atas ke bilik dia semula.

"Suka hati je cium aku! dah la bau arak." marah nurin dan dia lap bibir dia dengan air banyak kali.

Dalam dia cuci mulut dia tu, dia dengar azan subuh dah pun berkumandang, Nurin segera ambil wudhuk, setelah selesai nurin keluar dari bilik air dan mula pakai telekung. setelah itu sejadah dibentang dan nurin mula solat subuh.

Nurin mula mengaminkan solatnya. Telekung nurin mula tanggalkan dan mula lipat. Telekung dan sejadah mula disimpan, setelah selesai nurin melangkah ke pintu dan nak buat sarapan.


Sebaik sahaja dia buka pintu, rayyan berada didepan pintu bilik dia.

"A-awak buat apa dekat sini?" Tanya nurin gagap dan takut.

Rayyan senyum seakan smirk dan mula masuk dalam bilik tidur nurin.

"Awak nak buat apa ni?" Tanya nurin dan mengundur ke belakang. Rayyan tutup pintu bilik nurin dan kunci pintu bilik itu sekali.


"Awak, kenapa tutup pintu?" Tanya nurin lagi dan masih mengundur ke belakang.

[EBOOK] Tanpa KerelaanKuWhere stories live. Discover now