★
★
★
★Kini rayyan dan elyana telah berpisah secara yang sah. Sebaik sahaja rayyan keluar dari mahkamah, rayyan terus melangkah ke kereta dia tanpa pandang elyana. Elyana segera lari dapatkan rayyan.
"Biy, please give me second chance. Please i still love you!" Rayu elyana sambil memeluk lengan rayyan. Rayyan tolak tangan elyana tu.
"Sorry, i can't do it. If you want, married with someone else then divorce and i will married you back, but tu pun kalau aku still nak kau la." Marah rayyan dan terus buka pintu kereta dia.
"Please im begging you. Lepasni i akan buat semua benda, i akan jaga makan pakai u, i beggin you!" Rayu elyana lagi.
"Tak malu ke? Siapa yang malukan diri sendiri sebenarnya? Kau kalau taknak pihak media tahu perangai buruk kau, better you shut up and stay away from me and my parents. Kau dekat je siap kau!" Ujar rayyan memberi amaran.
Elyana yang takut dengan amaran rayyan tu terus lepaskan lengan rayyan. Rayyan terus masuk dalam kereta dan tinggalkan kawasan mahkamah tu.
(...)
pada waktu itu, hafiz ambil elyana dari mahkamah. Hafiz yang kesian dengan elyana yang terus terusan menangis tu, hafiz bagi sebotol air mineral dna bagi dekat elyana. Tanpa banyak fikir, elyana ambil dna terus minum.
"You bagi air apa ni? Kenapa i pening?" Tanya elyana sambil memegang kepala dia.
"Well, i put a little sleeping pills inside. Sweet dream!" Ucap hafiz dan senyum jahat dekat elyana. Elyana yang dengar tak boleh nak buat apa apa sebab kepala dia sakit sangat. Last last dia tertidur.
(...)
10jam kemudian
Elyana tersedar dari tidurnya, dia buka mata secara perlahan lahan dan dia nampak bilik yang sangat gelap malah kaki dan tangan dia kena ikat dekat katil.
"Tolong!!" Jerit elyana lemah.
"Tolong!" Jerit elyana meminta tolong apabila tiada siapa yang dengar akan jeritannya.
"Tolong!!!" Jerit elyana lagi dan kali ini elyana dapat dengar seseorang buka pintu. Elyana perhatikan orang tu betul betul dan orang itu adalah Hafiz.
"Hafiz! Please tolong i, lepaskan i please. Sakit ni please!" Rayu elyana lagi.
"Why i should do that?" Tanya hafiz dan berdiri tepi katil elyana.
"What? Please help me, sakit tangan dan kaki i kena ikat ni, please!" Rayu elyana lagi.
"Sorry, i can't do that. Lagipun aku nak balas dendam dekat kau. Disebabkan kau, aku dah hilang orang yang aku sayang kau tahu tak!" Berang hafiz.
"What? Apa yang saya buat salah? Please tell me!" Rayu elyana lagi.
"Apa kau buat salah? Serius? Are you really don't know what are you doing 10years ago?" Tanya hafiz dengan muka geram dan tahan sabar.
"No! Saya tak ingat apa apa, please tell me, apa yang saya dah buat salah! Please! Jangan seksa saya macam ni please!" Rayu elyana lagi.
YOU ARE READING
[EBOOK] Tanpa KerelaanKu
RomanceHIGHEST RANKING 👑 -3 IN HARTA (18/10/2019) -2 IN CERAI (30/11/2019) -2 IN TENGKU (16/2/2020) -2 IN MATI (11/3/2020) -1 IN CINTA (14/6/2020) ----------------------------- Mengisahkan tentang seorang perempuan yang bernama nurin dipilih oleh kelua...