★
★
★
★"Mama, mama kenapa jerit?" Tanya aiman depan pintu bilik.
"Rayyan, lepaskan saya!" Marah nurin dan cuba lepaskan diri dari rayyan.
"Aiman!!! mama okay!! Aiman jangan risau!" Jerit rayyan tapi dia masih tindih nurin.
"Tapi kenapa mama jerit?" Tanya aiman polos.
"Tadi mama nampak lipas, sebab tu mama jerit sayang. Aiman pergi la tengok kartun!" Jerit rayyan lagi.
"Okay!" Jawab aiman dan berlalu dari bilik tidur rayyan.
"Now, kita berdua je tinggal." Ujar rayyan dan senyum dekat nurin tapi nurin hanya jeling rayyan.
"Saya takde mood la.. awak tepilah! Sakit tahu tak!" Bebel nurin dan cuba lepaskan diri tapi tak berjaya.
"Abang tahu sayang nak lari, tapi abang nak minta satu permintaan je dekat sayang." Ujar rayyan dan masih tindih nurin.
"Permintaan apa?" Tanya nurin serius.
"Urutkan belakang abang boleh?" Ujar rayyan dan sengih.
"Hurm, cepatlah turun. Kesian aiman sorang sorang dekat bawah." Ujar nurin. Rayyan mula turun dan nurin bangun dari perbaringan. Rayyan mula buka baju dan baring telentang atas katil. Nurin capai minyak angin atas meja solek dan hampiri rayyan. Nurin mula urut belakang rayyan.
"Sayang, abang rasakan abang dah tahu macam mana nak tahan balik elyana." Ujar rayyan.
"Macam mana?" Tanya nurin.
"Abang nak jumpa dia tapi dengan hafiz sekali." Ujar rayyan.
"Ikut awak la. Awak yang penyebab semua ni jadi." Ujar nurin marah.
"No, i dont think so." Jawab rayyan bersahaja.
"Maksud awak? Saya penyebab semua ni jadi? And maksud awak yang kita tak patut jumpa, tak patut kahwin tu kan maksud awak?" Marah nurin.
"Tak! Abang tak maksudkan pon." Ujar rayyan dan terus duduk atas katil menghadap nurin.
"No!! Awak maksudkan semua tu!! Saya sedar saya memang tak layak untuk awak! Saya pun kahwin dengan awak tanpa kerelaan saya tahu tak!! Saya tak suka hancurkan hati mummy dan saya terpaksa terima. Terima kasih rayyan sebab sudi kahwin dengan perempuan kampung macam saya." Luah nurin geram dan marah. Nurin berdiri dan nak berlalu tinggalkan rayyan tapi rayyan sempat tahan nurin.
"Sayang! Abang tak pernah fikir macam tu! Sayang bukan punca semua ni! Abang salah dan elyana salah! Believe me! Abang akan betulkan semua benda ni, believe me. Sekali sayang abang punya, selama lamanya sayang abang punya." Pujuk rayyan.
"Dah la. Saya takde mood nak urut awak. Saya nak turun teman aiman." Ujar nurin dan turun dari katil. Rayyan sempat kiss pipi nurin.
Sebaik sahaja nurin keluar dari bilik tidur mereka, rayyan dapat mesej dan mula membalas mesej itu.
Rayyan mengeluh, baju dicapai dan dia pakai baju dan keluar dari bilik.
(...)
dalam elok nurin teman aiman tengok cartoon, nurin dapat mesej dari firdaus, nurin segera membalas mesej dari firdaus itu.
"Aiman, esok papa daus nak jumpa kita, aiman nak jumpa tak?" Tanya nurin dekat aiman.
"Nak!" Ujar aiman happy.
"Papa, esokkan papa daus nak bawa mama dengan aiman keluar!" Jerit aiman sebaik sahaja dia nampak rayyan.
"Pergi mana?" Tanya rayyan serius.
"Entah, dia baru mesej tadi ajak keluar. Ala dia ajak keluar pun sebab dia rindu aiman." Ujar nurin.
"Saya tak benarkan awak keluar dengan dia!" Ujar rayyan serius.
"Kenapa? Keluar sekejap je pon. Lagipun dia ambik saya dengan aiman dekat sini esok jadi dia ambik kami depan mata awak." Ujar nurin geram.
"Esok abang nak keluar jugak, jadi tak boleh keluar!" Marah rayyan.
"Ouh awak keluar boleh? Kami keluar tak boleh?" Marah nurin.
"Bukan tak boleh, sayang sendiri tahu kan elyana masih dekat luar sana." Ujar rayyan risau.
"Awak jangan risau, saya pasti semuanya baik baik je." Ujar nurin yakinkan rayyan.
"Anything please inform me!" Ujar rayyan dan nurin anggukkan kepala dia.
(...)
"Kau dah mesej buah hati kau belum?" Tanya seseorang.
"Dah, kau tak payah risau. Tapi kau tak akan apa apa kan dia dengan aiman kan?" Tanya lagi seorang.
"Daus, kau tak payah risau la. Paling teruk pun dia sakit kepala je then nanti dia dengan anak kesayangan kau tu pengsan ha then kau uruskan la diorang." Ujar seseorang.
"Then rayyan kau nak buat apa?" Tanya firdaus.
"Aku tahu aku nak buat apa dengan dia. Kau tak payah risau hal ni. Kalau aku kena tangkap kau pun kena tangkap sekali." Marah orang itu.
"Aku takkan masuk lokap!! aku buat benda bodoh ni sebab nak selamatkan nurin dengan aiman dari perempuan macam kau ni!" Marah firdaus.
"Kau pasti ke kau tak masuk lokap?" Ujar orang itu dan gelak kuat.
"Aku akan pastikan aku tak terlibat!" Ujar firdaus serius dan terus tinggalkan elyana dekat situ.
Bersambung
So what u guys think? So takut tak for next part? Hahahhaa tunggu la i know what will happen!!
So stay tuned okay?? Im sure after this story ni akan jadi makin best hahahahha
Thanks sebab keep support, vote, comment and read even chapter pendek sangat dan adakalanya chaptet panjang sangat!! Hahahah
YOU ARE READING
[EBOOK] Tanpa KerelaanKu
RomanceHIGHEST RANKING 👑 -3 IN HARTA (18/10/2019) -2 IN CERAI (30/11/2019) -2 IN TENGKU (16/2/2020) -2 IN MATI (11/3/2020) -1 IN CINTA (14/6/2020) ----------------------------- Mengisahkan tentang seorang perempuan yang bernama nurin dipilih oleh kelua...