•
•
•
•malam itu rayyan bermalam dirumah nurin.
"sayang abang tidur atas erk dengan sayang dengan aiman." ujar rayyan dan pandang nurin.
nurin diam buat seketika dan pandang suami dia.
"awak tidur atas, saya tidur bawah." ujar nurin dan ambil bantal.
"eh sayang tidur sekali la." pujuk rayyan lagi.
"saya tak biasa, saya dah biasa tidur dengan aiman je." ujar nurin jujur.
"sebelum ni sayang tidur dengan abang okey je." ujar rayyan lagi memcuba nasib.
"awak yang ambil kesempatan. saya jujur saya tak masih tak selesa." ujar nurin jujur.
"then abang tidur bawah, sayang tidur atas. sakit belakang sayang nanti." ujar rayyan mengalah.
"eh takpe, awak tidur je atas. awak tetamu, takkan saya nak bagi awak tidur bawah." ujar nurin dan rayyan tersentak dengan apa yang isteri dia cakap.
rayyan mula baring atas katil sebelah aiman yang tengah demam tu manakala nurin letak bantal atas lantai.
"awak tak mandi dulu ke?" tanya nurin.
"takde baju. abang tak bawa baju." jawab rayyan.
"ada baju daus, awak pakai la baju tu dia dulu. nanti saya inform dia." ujar nurin.
"baju daus?? dia tidur sini ke?" tanya rayyan terkejut malah terus terduduk dia atas katil.
"haah, dia tidur sini kadang kadang. kami pun kadang kadang pergi kerja sekali. aiman pun tidur dengan dia siap peluk tau." ujar nurin.
"dia tidur sini? bilik sini ke? atas katil sekali ke?" tanya rayyan lagi dan nurin anggukkan kepala dia sambil senyum. terus bengang muka rayyan bila respond nurin macam tu.
"ish!! fikir tu biar elok sikit. takkan la daus nak tidur sini, dalam bilik ni pula tu. mesti la bilik sebelah." jawab nurin dan gelak.
"ouh dah pandai erk kenakan abang." balas rayyan dan mula buka baju kemeja dia.
"eh awak dah kenapa buka baju? awak jangan macam macam erk! saya halau awak karang!" ugut nurin dan rayyan gelak sambil hampiri nurin.
"tadi sayang suruh abang mandi, jadi abang nak mandi la." ujar rayyan dan makin hampiri nurin manakala nurin makin kebelakang.
"ouh, tapi kenapa tak buka baju dalam bilik air, kenapa buka dekat sini?" tanya nurin lagi.
"saja, nak bagi sayang tengok. abang tahu sayang mesti rindu badan seksi abang ni." ujar rayyan dan kini jarak antara nurin dan rayyan sangatlah rapat.
"tak! buat apa nak rindu, bukan ada 6pax pun. badan daus best jugak kalau tengok ada 8pax tau." ujar nurin. dia sengaja cakap macam tu sebab nak sakitkan hati rayyan.
rayyan diam bila nurin cakap macam tu. nurin donggak pandang rayyan bila rayyan tak cakap apa apa.
CHUP~
YOU ARE READING
[EBOOK] Tanpa KerelaanKu
RomanceHIGHEST RANKING 👑 -3 IN HARTA (18/10/2019) -2 IN CERAI (30/11/2019) -2 IN TENGKU (16/2/2020) -2 IN MATI (11/3/2020) -1 IN CINTA (14/6/2020) ----------------------------- Mengisahkan tentang seorang perempuan yang bernama nurin dipilih oleh kelua...