○
○
○
○Sudah seminggu hubungan rayyan dan nurin dah berbaik. Dan selepas seminggu jugalah elyana pulang kerumah selepas seminggu kerja diluar. rayyan jemput kepulangan elyana di airport.
"Elyana, selamat pulang." ucap nurin dan dapatkan elyana.
"Thank u nurin. ni saya belikan awak buah tangan."ujar elyana dan hulur 1 beg dekat nurin. nurin agak terkejut dengan buah tangan yang elyana beli tu, sebelum nurin sambut nurin tengok rayyan dulu dan rayyan hanya senyum dan anggukkan kepala dia supaya suruh nurin terima. selepas dapat persetujuan rayyan, nurin pun ambil.
"Terima kasih, saya tak tahu pun awak akan beri buah tangan untuk saya." ucap nurin dengan senyuman.
"Sama sama. saya belikan awak beg, harap awak suka." ujar elyana dengan senyuman.
"Suka tapi buat susah je awak belikan." ucap nurin.
"Ala, sekadar belikan beg ni tak susah pun." ujar elyana dan senyum dekat nurin.
"Elyana, awak nak makan apa? Saya masakkan." tanya nurin.
"Nurin, kalau awak nak masak, awak masak untuk awak je ye sebab rayyan ajak saya makan dekat luar." ujar elyana dan cukup membuatkan rayyan terkejut.
"Sayang, when did i said that?" Tanya rayyan terkejut.
"Tadi dalam kereta. u lupa ke bie? Takpe la. I nak atas sekejap ye, mandi lepastu kita keluar ye." ujar elyana dan terus naik atas mandi.
"Nurin, kita pergi sekali." ajak rayyan.
"Eh takpe la. elyana kan baru balik, mesti dia nak spend time dengan awak. takpe awak pergi je la. saya dah biasa dah makan seorang." pujuk nurin.
"But saya taknak keluar. Saya nak makan dekat rumah." tutur rayyan. ye rayyan memang maksudkannya sebab dia dah jatuh cinta dengan masakan nurin.
"Awak, elyana kan baru balik. awak ikut je ye dia." pujuk nurin dan rayyan mendengus dan anggukkan kepala dia tanda dia setuju.
"Okey, nak makan apa apa tak? Nanti balik aku belikan." tanya rayyan dan nurin gelengkan kepala dia.
"Takpe, saya masak ye. awak spend time dengan elyana je la ye." ujar nurin mengalah.
"Ok! Kalau kau nak apa apa chat aku." pesan rayyan dan nurin hanya anggukkan kepala dia.
(...)
Jam 12am barulah elyana dan rayyan pulang kerumah selepas keluar makan malam.
Rayyan mengeluh sebab dia takdapat tidur peluk nurin seperti biasa. ye selepas seminggu ketiadaan elyana, rayyan tidur dengan nurin walaupun pada mulanya dia agak segan, lama kelamaan rayyan selalu sangat nak tidur dengan nurin sampailah tak boleh berpisah.
Rayyan dan elyana masuk kedalam bilik tidur mereka. sebaik sahaja elyana tidur, kepala rayyan kerap memikirkan nurin malah kata kata nurin yang terngiang ngiang didalam kepalanya.
'Awak nak tahu tak, saya dah lama teringin nak tidur atas katil awak.' ujar nurin sambil pandang rayyan yang berada dibelakangnya.
'Really? Why?' Tanya rayyan dan elus pipi nurin.
'Saya tak tahu tapi saya teringin dan sekarang dah jadi kenyataan. terima kasih awak.' ucap nurin dan kiss pipi rayyan.
YOU ARE READING
[EBOOK] Tanpa KerelaanKu
RomanceHIGHEST RANKING 👑 -3 IN HARTA (18/10/2019) -2 IN CERAI (30/11/2019) -2 IN TENGKU (16/2/2020) -2 IN MATI (11/3/2020) -1 IN CINTA (14/6/2020) ----------------------------- Mengisahkan tentang seorang perempuan yang bernama nurin dipilih oleh kelua...