פרק 15- הלם

1.8K 52 1
                                    


אני שוכבת בחדר לבן מחוברת לכל מיני מכשירים מרעישים מחכה שמישהו יבוא ויוציא אותי מהשיעמום.
אחת האחיות אמרה לי כשהכניסו אותי לחדר אחרי הסיטי ,שנתנו לי מורפיום לכאבים.
שאלתי אותה איפה סהר והיא אמרה שממש כמה דקות ויתנו לו להיכנס אלי.
עברו יותר מכמה דקות.
ולא הוא לא בא ומתחיל ממש לשעמם לי. החלטתי לנצל את הזמן הזה להשלים שעות שינה בכל זאת אמצע הלילה.

אני מרגישה שמישהו מסתכל עלי.
 אני פוקחת עיניים וכמו שחשבתי מולי יושב סו מסתכל עלי.
הוא שולח לי חיוך, אני רק מושיטה לו ידיים ומפנה לו מקום לידי, אומרת לו בלי מילים שהוא מוזמן לשכב לידי.
הוא נשכב לידי ואני מניחה את הראש שלי על הכתף שלו.
"כואב לך?" הוא שואל "לא אני על מורפיום .." אני עונה.

אני מרגישה את השפתיים שלו כנגד המצח שלי , בדיוק כשד"ר נהוראי נכנסת לחדר.
סו כמובן מזנק מהמיטה במבוכה.
"סליחה שאני מפריעה , אבל המצב לא כל כך טוב " היא אומרת ומסתכלת עלינו במבט רציני היד של סהר מוצאת את שלי ואנחנו מחכים שתמשיך.
"אז ככה הסיטי הראה שיש לך דלקת הפנדציט , את יודעת מה זה?" היא שואלת ואני רק מנידה בראשי בשלילה.
"אז ככה התוספתן נמצא בתחילת המעי הגס הוא לא מזיק ולא מועיל אבל לעיתים יכולות להיווצר בו דלקות שאותם אנו מכנים הפנדציט , כמו אצלך, ברוב המקרים אנחנו לוקחים לניתוח אבל אצלך זה קצת מסוכן בגלל ההריון.." אני מסתכלת עליה בהלם.
היא אמרה הרגע הריון?
אני שמעתי נכון או שגם דלקת אוזניים יש לי?!
סהר מסתכל עלי ואז הוא עליה גם הוא בהלם "את אמרת הריון?" אני שואלת במבט לא מאמין "כן את בסוף חודש ראשון ,רגע לא ידעתם? "  היא מחזירה לי בשאלה ושנינו מחזירים לה ב"לאאא"

אני מסתכלת על סהר שמזמן עזב לי תיד וכרגע הידיים שלו משפשופות את הפנים שלו כאילו הוא לא מאמין למה שהוא שומע.
"תמשיכי להסביר " אני מבקשת "טוב, כרגע ד"ר ראובן מסתכלת על הבדיקות שלך ותחזור אלינו עוד שעה עם תשובה או שנתחיל בטיפול אנטיביוטי לווריד או שנלך לניתוח" היא מסיימת את דבריה ואני מהנהנת.
"אני אשאיר אתכם לבד" היא אומרת ויוצאת מהחדר.

"את עושה הפלה"
"אני משאירה אותו"
סהר ואני אומרים בו זמנית .
אני מסתכלת עליו במבט מזועזע !
" אין מצב בעולם שאני הורגת תילד שלי!" אני אומרת בטון רציני.
"מייג , אנחנו לא נותנים לעצמנו להיות ביחד כי אין לנו זמן לזה, אז לילד יהיה לנו זמן?"
"סו לך אין זמן לא לי! אני רציתי לתת לזה הזדמנות, אתה פשוט לא נוכח כדי שנוכל לקיים אותה, בכל מקרה הילד הזה נשאר רוצה תשאר, לא רוצה מוזמן ללכת!" אני מתפרצת עליו בלי לחשוב.
לא ציפיתי שסו יבחר באופציה השניה ויצא מהחדר וכשזה קרה קצת הופתעתי.

והינה אני שוב באותו מצב לבד.
בשיעמום הזה.
כבר שעה שאף אחד לא נכנס ,אני מתחילה לדמיין איך החיים שלי הולכים להראות הולך להיות לי תינוק!
זה לא צחוק אני הולכת להיות אמא ,זה הזוי , העולם הזה כל כך מטורף פעם את מרגישה כל כך נורא ופעם את בעננים ,אם רק סו היה באותו ראש כמו שלי הכל היה נראה אחרת אני לא מבינה איך הוא מסוגל לחשוב להרוג את הילד הזה!

 כבר שעה שאף אחד לא נכנס ,אני מתחילה לדמיין איך החיים שלי הולכים להראות הולך להיות לי תינוק! זה לא צחוק אני הולכת להיות אמא ,זה הזוי , העולם הזה כל כך מטורף פעם את מרגישה כל כך נורא ופעם את בעננים ,אם רק סו היה באותו ראש כמו שלי הכל היה נראה אחרת ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

נכתב:08.10.19
נערך: 01.07.24

האקסים הכי טוביםWhere stories live. Discover now