סוף הוא תמיד התחלה!

1.3K 13 7
                                    


לא חשבתי שהרגע הזה יגיע, היתה לי מחשבה בראש שזה הולך להיות עוד סיפור בוואטפד שאף אחד לא יקרא, לא ציפיתי להגיע לכמות צפיות כזאת בטח ובטח שלא בסיפור הראשון שאני אי פעם כותבת!

האקסים הכי טובים נוצר לפני כמעט שנה וחצי ,היו כתובים פרקים הרעיונות היו בראש והיתה לי מחשבה לפרסם אבל האומץ לא היה והיום לפני שנה העלתי את הפרק הראשון בחששות רבים ובחוסר תקווה...

גרמתן לי להעריך את הכתיבה שלי, להאמין בעצמי ופאקינג להגיד בקול רם אני יודעת לכתוב ואני עושה את זה טוב!!!
אז תודה לכן, על הקריאות וההצבעות וגם על התגובות שגרמו ללב שלי לרצות לצרוח משמחה! אתן באמת עולם ומלואו, כל אחת ואחת שקראה את הסיפור עזרה לי במהלך הדרך!

אז היום אני עושה סגירת מעגל מטורפת בכך שבשבוע שאני חוגגת שנה לסיפור המושלם שלי אני גם מסיימת אותו, עם שמחה בלב ועם גאווה גדולה!

אני נשבעת לכן שלא היתה בי מחשבה להגיע לפרקים מתקדמים כל כך ,זה היה הכי לא צפוי מבחינתי!
זה התחיל מתחביב פשוט ונחמד, כותבת כל השנים למגירה וזה פשוט יצא לאוויר העולם ואין מאושרת ממני!

אז לכל התחלה יש גם סוף והוא הגיע....
אבל גם לכל סוף הוא התחלה חדשה אז אני מזמינה את כולכן! להגיע ולהתאהב בסיפור השני שלי שהולך להיות לא פחות טוב מזה!!!
"לא כמו כולן" מחכה לכולן כבר עם כמה פרקים ראשונים... ודיר באלק משהי לא הולכת לקרוא!!!!!

יאללה יפות שלי הורסות את הבריאות ,כובשות לבבות!
היה טוב וטוב שהיה!

חולה לכן משוגעת לכן מטורפתתת לכן על התחת S.A!!
❤❤❤❤❤❤

נ.ב אז מה אומרת נפרגן לכן באפילוג?!

האקסים הכי טוביםWhere stories live. Discover now