פרק 38-שאני אספר?

1.6K 45 6
                                    

אני שונאת הרבה דברים בחיים...
אני שונאת אנשים בכללי ,אבל בעיקר את אלא שלועסים בפה פתוח, אני גם שונאת את אלו שקמים לכיף שלהם ב6 בבוקר לעשות ריצה.
אני שונאת ללכת ברגל, אני שונאת שדברים לא יוצאים לי כמו שציפיתי,אני שונאת עיפות וחוסר חשק, אני שונאת קניונים!!! אני אף פעם לא הייתי אישה של קניונים יש לי שנאה למדידת בגדים!
ויש עוד דבר שאני שונאת וזה לקום מקרני השמש! כנראה שאו אני או אלכס שכחנו לסגור את התריס לפני שהלכנו לישון אתמול ,מה שגרם לי לקום בשבת מוקדם, דרך אגב זה עוד דבר שאני שונאת.

אני זזה מהמיטה בעדינות משתדלת לא להעיר את אלכס שישן ממש טוב, אני סוגרת את התריס ויוצאת מהחדר לכיוון הסלון והמטבח כדי לשתות שוקו.
אני מופתעת לגלות שגם מאיה ערה, לפחות יהיה לי חברה ואני לא אהיה עם עצמי, וזה גם אחלה זמן להכיר אותה...

"בוקר טוב" אני אומרת כשאני מגיעה למטבח, "בוקר טוב להכין לך קפה?" היא שואלת בנימוס וגורמת לי לחייך "בהריון יש לי חשק לשוקו.." אני אומרת לה "אין בעיה שוקו בדרך! את תמותי על השוקו שלי!" היא אומרת ומרתיחה את המים.

שתינו יוצאות לחצר היא עם הכוס נס שלה ואני עם השוקו שלי, אני מתיישבת על הספה והיא לידי ,אני לוגמת מהשוקו ,ומופתעת לגלות שזה השוקו הכי טעים ששתיתי! איך היא עשתה את זה?! "וואו זה טעים ברמות! מאיפה את יודעת להכין שוקו כזה?" אני שואלת והיא מגחכת במבוכה "אחיין שלי בן 4 ,וכל פעם שאנחנו נפגשים הוא מבקש ממני את השוקו הקבוע, עד שלאט לאט נוצר לו מתכון משודרג..."
היא אומרת עם חיוך, כאילו המחשבה על אחיין שלה שותה את השוקו שלה עושה לה טוב.

"יש לי בקשה נורא מוזרה" היא אומרת אחרי שתיקה ארוכה "יאללה תבקשי" אני אומרת ומסתכלת עליה.
"אפשר לגעת לך בבטן?" היא אומרת בטון טיפה מהסס ומשהו בה מראה לי שהנקודה הזאת קצת כואבת לה, "בטח הוא בידיוק מתעורר בגלל השוקו" אני אומרת לה ומניחה את ידה על ביטני באזור הבעיטות, היא מסתכלת על הבטן שלי בהיתפעלות אפילו בקצת רצון ,ואז נופלת דמעה מעינייה "היי מה קרה?" אני שואלת ומניחה את ידי על שלה "אני מצטערת לא היתכוונתי" היא אומרת ומוזיזה את ידה מבטני , משהו פה נראה לי ממש מוזר ,היא הרי אמרה שהיא חוותה הפלה אבל לפני שנים הגיוני שזה עדיין משפיע עליה?
" זה בגלל מה שקרה בתיכון?" אני שואלת בעדינות, "זה לא קרה בתיכון" היא אומרת ומנגבת דמעה מלחייה ,אם זה לא קרה בתיכון אז מתי?
"אז מתי זה קרה?" אני שואלת "לפני 4 חודשים" היא אומרת ואז נופל לי האסימון, גיא!
"גיא יודע?" אני שואלת בעדינות, "לא, היינו פרודים באותו שלב, וגיליתי רק בחודש שני ואז כבר בחודש שלישי לא היה דופק, פחדתי לספר לו בגלל זה שיקרתי אתמול..." היא אומרת והדמעות לא מפסיקות לרדת, אני מיד מגיבה ומחבקת אותה חזק מה שגורם לבכי להיתעצם " דברי איתו ,אני בטוחה שהוא יבין אותך ויתמוך בך!" אני אומרת ומנגבת בעזרת אגודלי את לחייה שמלאות בדמעות, "תודה מייגן, וסליחה שככה זה יצא עליך ,פשוט הייתי אומרה להיות באותו חודש כמוך וגם הספקתי לגלות שזה היה בן ,וכל זה ביחד הציף לי" היא מתנצלת "מאיה זה ממש בסדר! אני פה לכל דבר!" אני אומרת.

האקסים הכי טוביםWhere stories live. Discover now