פרק 40-מת על הריח שלך

1.7K 58 3
                                    

אני נכנסת לוילה סהר הצליח להיתחמק בלי שיראו שהוא נוטף מים..
"איך היה לבד?" גוני שואלת אותי "היה טוב, סהר הגיע באמצע...." אני אומרת אני רואה שהיא נבהלת "אל תדאגי דיברנו... זה עשה לנו טוב השעה הזאת ביחד" אני אומרת והיא אפילו לא מבינה כמה טוב השעה הזאת ביחד עשתה לנו...
"טוב לכי תתקלחי" היא אומרת ואני מהנהנת, ופונה לכיוון המקלחת, לא מאוחר בלילה בערך 23:30 קצת מוזר שהם חזרו כל כך מוקדם...
המקלחת מלאה אדים איך אני אוהבת את זה ,אני יוצאת מהמקלחת לובשת הלבשה תחתונה ומעליה את החלוק הלבן שכל אחד מאיתנו קיבל בוילה, ומתחילה בשעת טיפוח, אני לא בחורה כזאת ששמה קרמים וסרומים ,אבל לפי מה שקראתי באינטרנט בהריון חשוב לשמור על הטיפוח כדי שלא ישארו סימני מתיחה, ואת האמת אני חושבת שאני אשמור על השיגרת טיפוח הזאת גם אחרי ,אם יהיה לי זמן כמובן...

"מייגן את פה?" אני שומעת הקול של סהר מבעד לדלת מלווה בתיקטוק, "כן".
"תפתחי" הוא מבקש ואני בלי לשאול יותר מידי פותחת את המנעול וחוזרת להביט במראה, אני רואה את ההישתקפות שלו מאחורי במראה , בלי לומר יותר מידי הוא נועל את הדלת ומתקדם לכיווני, אני מרגישה את הנשימות שלו על צווארי בשלב הזה קשה לי להשאיר את העיניים פקוחות, הוא מצמיד את שפתיו לצווארי והגוף שלי מגיב למגעו מיד, אני מטה את ראשי מפנה לו מקום לבצע בו את קסמיו ,ואז בנשיקות קטנות קטנות הוא יורד מהנקודה הרגישה מאחורי אוזני לכיוון צווארי ואני רק שומרת על קצב נשימות סדיר, יד אחת הוא מחליק לכיוון הבטן שלי מושך אותי לכיוונו והיד השניה מוזיזה טיפה את החלוק וחושפת את הכתף שלי, "אני מת על הריח שלך" הוא אומרת ומסניף אותי , "סה-..סהר.." אני מנסה לדבר אך הוא מסובב אותי לכיוונו ,המצח שלי דבוק לשלו ידיו גולשות לכיוון הקשר שעשיתי בחגורה של החלוק כדי להתיר אותו ,ואז זה קןרה בפעם השניה להיום קוטעים אותנו.

דפיקות בדלת מקפיצות אותי ואת סהר גורמות לנו להיסתכל אחד לשניה בעיניים "מיגן צאי כבר יש לי פיפי" שילי צועקת מבעד לדלת "שילי חמש דקות לכי לשירותים אחרים" אני משיבה לה בצעקה בנתיים סהר מתמקם שוב בצוואר שלי "אני שונאת אותך!" היא צועקת שוב גורמת לי לגחך, אני שומעת את צעדיה הולכים ומתרחקים "סהר אתה צריך לצאת!" אני אומרת לו "חמש דקות" הוא אומר וממשיך בשלו "סהר" אני רק צריכה להגיד את השם שלו והוא מבין ,הוא מביט בעיניי במשך שניות ארוכות מנשק את הלחי שלי ויוצא מהמקלחת, אני אפילו לא נועלת אחריו, רק נשענת על הדלת בניסיון להבין מה קורה פה!

***
כולם בסלון, יושבים על הספות חלקם שיכורים חלקם קצת מסטולים אבל כולם מלאי אנרגיה כאילו לא אמצע הלילה,
"אז אני מבינה שלא הולכים לישון היום" אני אומרת ומתיישבת על הספה ליד שילי שנמרחת על ניצן שנמצא בצידה השני, "לא היום כמו שהבטחתם משחקים אמת או חובה!" גוני אומרת והולכת להביא בקבוק ,"גוני זה ילדותי מידי!" גיא מנסה להוריד אותה מזה אבל אין סיכוי שיצליח ,גוני הכי קטנה בחבורה עוד חודש היא תחגוג 21, היא לא עשתה צבא וגם לא שירות יש לה פתור כל שהוא ,אני חושבת בגלל המשפחה שלה המצב הכלכלי לא משהו... היא לא מדברת על זה הרבה.

האקסים הכי טוביםWhere stories live. Discover now