אני קולטת שאני דופקת לבחור שמולי פרצוף הזוי ומיד מתעשתת על עצמי ומביאה לו את מה שביקש...
"אז את חדשה פה?" הוא מנסה להתחיל שיחה בצורה הכי עלובה שיש.
"זה הכי טוב שלך?!" אני עוקצת אותו עם חיוך."אני מבין שיש לי פה עסק עם עצבנית" הוא עונה ומגחך.
"אין לך שום עסק ושום דבר עם העצבנית עכשיו טוס למה לא באת לי בטוב" אני עונה.
יש מצב הגזמתי קצת עם התגובה שלי?
"תקשיבי חמודה–" אני קוטעת אותו ואומרת
"אל תקרא לי חמודה"
"יואו תקשיבי שניה אני מבין שקמנו על רגל שמאל היום, מה את מתעצבנת אף פעם לא התחילו איתך?" הוא קם מהכיסא בעצבים משאיר תכסף על השולחן ויוצא מהמועדון... כנראה שהגזמתי.
אבל יש לי תירוץ טוב.
מתחילת הערב אני פשוט לא מצליחה להתרכז בכלום חוץ משיר נמרחת על סהר כאילו אין מחר ויש מחר, תאמינו לי ,בדקתי!
הם רוקדים להם יחד צמוד צמוד, מול הבר.
אני מחליטה על דעת עצמי לצאת להפסקת סיגריה.וכמובן שברגע שאצא מהמועדון אפגוש את לא אחר מהנודניק שחטפתי עצבים עליו.
איזה עולם קטן..
אני מקווה שהוא לא ישים לב אלי.
אני מספיקה לשאוף כמה שאכטות מהסיגריה עד שלפתע אני מוצאת את גבי מוצמד לקיר והוא קרוב אלי כל כך.
"נעים מאוד יוגב" הוא מציג את עצמו.
"לא נעים בכלל שחרר אותי" אני מייבשת אותו "תגידי מה הבעיות שלך עשיתי משהו לא בסדר שמגיע לי היחס המגעיל הזה?" הוא שואל ואת האמת אין לי כל כך מה לענות.
אני באמת חטפתי עליו עצבים בלי סיבה.
"מייגן" אני אומרת לבסוף.
"או סוף סוף ירדת לעם מייגן" הוא מגכח.
"דף חדש?" הוא מציע ואני מהנהנת.
אני מזהה חיוך קל מופיע על פניו ואני לא נשארת אדישה ומחייכת גם ,אני לא מספיקה לשאול אותו עם מי הגיע הערב.
והוא עף לרצפה באגרוף אחד שהחטיף לו לא אחר מסו."סו מה עובר עליך השתגעת?" אני שואלת מזועזעת ונגשת לעזור ליוגב.
אך יוגב לא נענה לעזרה שלי ונעמד לבד
"לא אמרתי לי שיש לך חבר" יוגב אומר בעלבון ולפני שאני מצליחה להגיב ולהסביר לו שהוא ממש לא החבר שלי.
הוא כבר נעלם משדה הראייה שלי...
אני מוותרת על האופציה לרוץ אחיו ולהסביר את עצמיו פונה לסו שנראה כאילו נקע את היד.
אך במקום לעזור אני פשוט מחטיפה לו סטירה.
אדאג לו אחר כך.
"מה נראה לך שאתה עושה?"
"מה נראה לך שאת עושה? מי הסכים לך לצאת להפסקה ועוד של חצי שעה ובשביל מה? בשביל להיתמזמז לי עם איזה מישהו שאת בכלל לא מכירה! מה יש לך את מתנהגת כמו זונה-"
פה נאטמתי .
פשוט הפסקתי להקשיב.
זה מה שהוא חושב עלי זונה?!
בלי לחשוב פעמיים פשוט אני מסתובבת על עיקבותיי ועפה משם לא מסוגלת להסתכל לו בעיניים!
אני שומעת אותו קורא לי ואומר לי לעצור אך אני לא עוצרת !
רק הולכת יותר מהר ויותר מהר....אני מגיעה הביתה הדבר הראשון שאני עושה זה מורידה תעקביים שהרגו אותי!
הדבר השני זה נועלת תבית
הדבר השלישי זה משתיקה תטלפון
אני שמה לב שיש לי ארבע שיחות מסו, ועוד כמה הודעות ממנו בסיגנון של 'אני מצטער' 'לא היתכוונתי' 'את האחרונה שאני חושב שהיא זונה' 'את ממש לא זונה!'
אני בוחרת להתעלם ופשוט נכנסתי למיטה אלפרד ושושנה מצטרפים אלי.
הם מרגישים אותי, ואת זה שנפגעתי.
מה הייתי עושה בלעדיהם אלוהים יודע...
נכתב:29.07.19
נערך:15.06.24
YOU ARE READING
האקסים הכי טובים
Romantizm《《אתה הבטחת !הבטחת שתמיד תהיה שם! שלעולם לא תעזוב אותי!" צעקתי ולקחתי אוויר לפני שהמשכתי להטיח בסהר את כל התסכול שבי "שלא משנה מה יקרה תמיד תהיה לצידי,בצד שלי!שלא משנה מה יגידו לך עלי אתה לא תיתן לזה לחדור אליך, לא תקשיב! הבטחת שנהיה ביחד...