פרק 28-נמשך לאישה בהריון?

1.8K 47 2
                                    

סהר מלטף לי את הבטן שעה ,הוא לא מוכן לשחרר לי את אותה למקרה והוא יחליט לזוז שוב, זה קצת מוקדם להרגיש אותו זז אני אהיה חודש רביעי רק שבוע הבא אבל עדיין מבחינת סהר הוא כל שניה יכול לזוז...כבר ממש מאוחר בלילה משהו כמו שתיים בלילה, אני חושבת שהגיע הזמן שאני אלך ...
אני מתחילה להיתרומם וסהר שם לב לזה הוא מרים את ראשו שהיה מונח על חזי ומסתכל עלי "אני הולכת הביתה'" אני לבסוף אומרת אחרי מבט ארוך "מה? אין מצב מייגן השעה שתיים בלילה את לא יוצאת מפה ,תשני בחדר אורחים" הוא מתחיל עם המשפטים המגוננים האלה "סהר אני מקווה שאתה לא שכחת מה קרה בדיוק לפני שהוא החליט לבעוט" אני אומרת ומתקדמת לכיוון הדלת "מייגן אני מצטער! באמת! אני ילד קטן ואת יודעת את זה,בבקשה אל תענישי את עצמך בגללי" הוא מנסה לשכנע אותי "הכל טוב ,אני לא מענישה את עצמי זו נסיעה של חמש דקות...שנינו צריכים את זה קצת לחשוב..." אני כבר פתחתי את הדלת עם חצי רגל בחוץ אך סהר עוצר אותי ותופס לי את היד "אל תלכי" הוא אומר ,אחרי מבט ארוך שאמר הכל אני מצליחה להגיד לו "שחרר את היד" ולצאת מהדלת.

כל הנסיעה הדמעות מאיימות לצאת, אני וסהר רבנו ומלא, זאת הסיבה שניפרדו אבל לא ככה, היה לו מבט כאילו אני לא משפיעה עליו ,כאילו מזמן הגבולות בנינו נפרצו.
ואני צריכה זמן לעכל את הכל ,אולי אפילו נתק יעזור אני כבר לא יודעת.. מה שכן אני יודעת זה שאין מצב בעולם שסהר יפריע לקשר שלי עם אלכס ,מה שאני עוד יודעת שאני הולכת לנעול את הדלת עם המחסום דלת ולא רק לנעול עם מפתח ,למקרה שסהר יחליט פיתאום להפתיע אותי בארוחת סליחה כמו שהוא תמיד עושה.

אני לא עובדת מחר ,אך יש לי ביקורת אצל ד"ר נהוראי לבדוק את החתך,לפי מה שהבנתי זה ביקורת שיגרתית...
אני מכוונת שעון ל10:00 בתקווה שאני לא אתעורר לפני למה בזמן האחרון הגוף שלי מקיץ טבעי בשבע בבוקר...
לפני שאני מכבה את הטלפון קופצת לי הודעה מאלכס

אלכס-
ערה?

אני-
כן,למה?

אלכס-
אני מרגיש לא נעים ממה שקרה הערב ובאלי לפצות אותך בארוחת בוקר מחר...מה אומרת?

אני-
אלכס אתה מתוק ואני באמת לא מבינה ממה אתה מרגיש לא נעים... וכן אין בעיה אני מוכנה לקבל את הפיצוי מחר ב11:00? באחד יש לי ביקורת שיגרתית אצל הרופאה...

אלכס-
קבענו .אני אאסוף אותך ,לילה טוב♡

אני מכבה את הטלפון וסוף סוף הולכת לישון.
------------

הדפיקות בדלת לא מפסיקות כבר עשר דקות ,אני באמת לא מאמינה על סהר שהוא הבין את הרמז הכל כך ברור ובכל זאת מחליט להציק לי... אני קמה לדלת בעצבים פותחת את המנעול וצועקת "מה אתה רוצה?!?" ורק אחרי שניה אני רואה את אלכס עומד עם פרצוף לא מבין "אומיגד אלכס מה אתה עושה פה!?" אני שואלת בהפתעה מה השעה?! אין מצב שאחד עשרה! "שכחת?אמרנו שנצא לארוחת בוקר ב11 כבר 12:00 חשבתי קרה לך משהו אז באתי לבדוק שהכל בסדר..." "אומיגאדדד אלכס סליחה ממשש!! לא שמעתי את הצלצול ,אני אתארגן מהר ונצא..." אני מתנצלת מהר ומתקדמת לכיוון החדר אך אלכס עוצר אותי "מייגן עצרי ,זה בסדר תתארגני בנחת אני קניתי לחם טרי.. אני אכין שקשוקה ,לא חייב לצאת..." הוא אומר עם חיוך על הפנים וניגש למטבח עם המצרכים נותן לי להיתארגן כמו שצריך....

השימלה שאני לובשת הפכה לטיפה יותר קטנה או שאני פשוט גדלתי? לא משנה, בקיצור היא הפכה לממש צמודה בחזה ובלי קשר השמלה צמודה בכללי מה שמבליט את הבטן שהחליטה לצאת.. מעל למקרה שיהיה קר אני שמה סוודר בצבע בז, אני מקבלת את הגוף שלי לגמרי ,אני יודעת שהגוף מתפתח וזה הכי טבעי בהריון ,מפתיע אותי שאלכס נמשך אלי ככה ,כמו שאני עם הקילוגרמים הנוספים..

ככל שאני מתקרבת למטבח ככה הריח של השקשוקה נהיה יותר חזק, אני מגיעה למטבח ואלכס עדין לב לזה, אז אני לא מפריעה לו בבישול ומתיישבת כמו ילדה טובה סביב השולחן.
כשסוף סוף הוא מסתובב עם המחבת הוא מופתע לראות אותי "כמה זמן את פה?!" הוא שואל עם מיוך על הפנים "לא הרבה ,יאללה תביא תאוכל אני גובעת ברעב!" אני אומרת פורסת את הלחם.
אנחנו יושבים בשקט אוכלים עד שאני שוברת את השתיקה "תגיד למה אתה מתחיל משהו עם מישהי בהריון? לא בא לך מישהי קצת יותר רזה ? אני עומדת להיות אמא ממישהו אחר זה לא מרתיע?" אני שואלת בשיא הכנות "אף פעם לא חשבתי על זה, כשהכרתי אותך לא ידעתי שאת בהריון ומשהו בך באישיות שלך משך אותי כך שכל שאר הדברים מתגמדים, ובקשר להריון זה אחד הדברים היותר מושכים בך..." אני מסתכלת עליו בעיניים פעורות אמני קמה נעמדת מולו מבקשת ממנו לקום הוא לא כל כך מבין מה אני רוצה ממנו אבל זורם איתי , אני מדביקה לו נשיקה קטנה על השפתיים ונכנסת תחת חיבוקו....

———————————————————————

מה קורה נשמות?!?
חזרתי!! אחרי שבועיים וחצי...
אומנם אני כבר כמעט שבוע בארץ אבל לקח לי זמן להיתאפס על עצמי ולכתוב פרק..
אל דאגה אין לי קורונה (נראה לי 😅)
מקווה שתהנו מהפרק...
רציתי לשתף אתכם שבזמן האחרון היה לי מלא מחסומי כתיבה בכל מה שקשור לסיפור ,אני מקווה שזה לא ימשך כי אני באמת רוצה שאתם תהנו ולא תחכו מלא לפרק, אבל לא כל מה שאנחנו רוצים קורה לפי התוכניות. והציפיות שלי מהסיפור היו יותר גבוהות ,בעיקר מעצמי...וכרגע הוא פחות מתקדם לי..
אז סליחה מראש.
אוהבת ושרופה על התחת S.A

האקסים הכי טוביםWhere stories live. Discover now