הלכתי לישון עם חיוך אתמול בלילה, אני וסהר חזרנו מהמסיבת יום הולדת/אירוסין בארבע לפנות בוקר, מותשים אך מאושרים עד הגג!
אני חושבת שיחסית לאחת שלא חוגגת ימי הולדת זאת היתה מסיבת ההפתעה הכי טובה שיש!
למרות שסהר הקדים לי אותו בשבעים בערך."למה הקדמתם לי את המסיבת יום הולדת?" אני שואלת את סהר שיושב איתי במרפסת.
"כמ אני יודע שאת לא כל כך אובהת את התאריך שלך, וגם כי את אמורה ללדת כל רגע, אז לא רצינו שמשהו ישתבש והלכנו על בטוח" הוא אומר.אני בוהה בטבעת כבר שעות ,היא מהממת, יפה ברמות, ומחמיאה לידי.
"את אוהבת אותה?" סהר שואל אותי כשהואתופס אותי בוהה בה "מאוד! היא מושלמת" אני אומרת ומיישרת איתו מבט, "בדרך כלל מתיעצים עם החברות של הכלה לפני שבוחרים טבעת, אבל בגלל שזו היתה הפתעה לכולם לא יכולתי והייתי צריך לסמוך על החושים שלי" הוא אומר ונראה שהוא גאה בעצמו על הבחירה."היא בול הטעם שלי בחרת נכון" אני אומרת ונושקת ללחי שלו "שאלה קטנה, למה מכל האנשים בעולם דווקא לניצן נתת לשמור על הטבעת?! הבן אדם האחרון שהייתי קןראת לו אחראי!" אני אומרת ומסתכלת לראות את תגובתו.
"תאמיני לי אם זה היה תלוי בי ניצן היה האחרון ,פשוט לא היה לי מקום אחר.." הוא אומר ואני מבינה.
"דרך אגב ניצן ואולי גם שילי יגיעו היום, הם רוצים לראות את החדר של הקטנציק!" הוא אומר וחיוך עולה על פיו.
הוא מניח את ידו על בטני ,ואני נשענת עליו מבינה כמה ברת מזל אני.**
"סהר דופקים בדלת" אני קוראת לו.
"סהר" אני שוב צועקת.
הוא יוצא לסלון ומסתכל עלי מוזר "למה קראת לי מהחדר אם את נמצאת שתי דקות מהדלת!?!?" הוא שואל.
"כי אין לי כוח לקום מהספה, זה מצריך ממני המון מאמץ!" אני אומרת, בכללי הפסקתי לקום, ואם אני קמה זה רק בשביל לעבור לשכב במקום אחר, אני כבר בתשיעי והגוף כבר ממש כואב.הוא פותח את הדלת ושילי וניצן נכנסים " מה קורה מייג?" שילי שואלת ומתכופפת לכיווני מניחה נשיקה על לחיי "אני סבבה, סוחבת" אני אומרת גורמת לה לצחקק.
"וואו סהר, זה אתה עשית?!" ניצן שואל את סו ולא הוא לא מדבר על החדר ילדים אלא על הבטן שלי!
"כן זה אני " הוא אומר עם חיוך גאה, אני מחליטה לא לדון בזה ומבינה שזה השיח של בנים לכי תביני...**
ניצן וסהר מדברים ביחד במטבח, אין לי מושג על מה.
ניצן מגיע ומתיישב לידי.
"מייגן" הוא קורא לי ואני מפנה אליו מבט, "אני חושב שמגיעה לך היתנצלות" הוא אומר וגורם לי לפעור עינים, את זה לא ציפיתי לשמוע מניצן!
"הייתי טיפש, שקינא בחבר הכי טוב שלו, לא הייתי צריך להרוס את מה שהיה בניכם!" הוא אומר.
"זה בסדר ניצן" אני מתחילה להגיד "לא מייגן, זה לא בסדר ,נכנסתי בין זוג וסיכסכתי, זה לא היה צריך לקרות!" הוא אומר ונראה שזה ממש מתסכל אותו "ניצן זה באמת בסדר, אני וסהר התחלנו הפעם ממקום הרבה יותר בוגר! הרבה יותר נכון, הפרידה הזאת עשתה לנו רק טוב!" אנמ אומרת רואה שזה עדין לא גורם לו להרגיש יותר טוב עם עצמו."שתדעי שאני לא חושב שיש משהי יותר מתאימה לסהר ממך!" הוא גורם לי לחייך.
"אני גם לא חושבת שיש מישהו שיותר מתאים לשילי ממך!" אני אומרת ומוסיפה קריצה ,גורמת לו לחיוך מובך "אני יודע, אבל אני לא בשלב הזה" הוא אומר.
"זה בסדר גם שילי לא, רק תחשוב על זה..." אני אומרת ומרגיעה אותו.
שילי וניצן משלמים אחד את השניה! הם מתאים כמו כפפה ליד!"כשאציע לה את תהיי הראשונה לדעת!" הוא אומר "דיר באלק ולא!" אני מאיימת, אני הולכת להכין לשילי מסיבת אירוסין של נסיכה! כי כזאת נסיכת דיסני!
"ראית כבר את החדר?" אני שואלת אותו " כן ברור" הוא אומר "נו ומה אתה חושב עליו?" אני שואלת "שהוא מושלם ושקשה לי לקלוט שהחבר הכי טןב שלי הולך להפוך לאבא!" הוא אומר ורואים עליו שהוא מתרגש "גם אנחנו לא קולטים עדין זה נראה כמו חלןם" אני אומרת ומלטפת את הבטן.
"ניצן אני צריכה שתלך!" שילי אומרת בחוסר טקט "נו זאת שיחת בנות, סהר יעסיק אותך בנתיים" היא אומרת כשהוא מסתכל עליה במבט של מה נראה לך אבל לבסוף קם.
"נו מה היה כל כך חשוב שהקמת את ניצן?" אני שואלת אותה."לגוני יש חבר!" היא אומרת ואני רואה שהיא מתאפקת לא לצרוח "מהה ולמה היא לא סיפרה?!" אני שואלת בשוק "אין לי מושג, בתכלס אני לא אמורה לדעת, האילו ראיתי אותו אוסף אותה מהבר באמצע הלילה" היא אומרת עם חיוך.
"שילי מי אמר שזה חבר, אולי זה ידיד טוב או סתם בן דוד" אני מנסה לפרש את זה אחרת.
"הם היתנשקו! ראיתי אותם! ואין מצב שגוני היתה מתנשקת עם מישהו סתם" היא אומרת ומוחת כפים, זה ממש משמח אותה "קודם כל אני קצת מופתעת מיכולות הריגול שלך!" אנמ אומרת וצוחקת.
"נמשיך.מזה שכנראה יש סיבה שהיא לא מספרת" אני אומרת רואה ששילי לא מרוצה מזה שאני מצדיקה את השמירת חבר בסוד של גוני."שילי אני הסתרתי את זה שאני וסהר ביחד חודש, כי לא רציני לפרסם משהו שהוא חא בטוח ולפתח ציפיות, כנראה שזה גם המקרה אצל גוני..." אני אומרת ורואה שהיא מבינה שאני צודקת אבל קשה לה להודות בזה "אם עד סוף שבוע הבא היא לא מספרת לך, אננ מרשה לך לשאול אותה" אני אומרת מוציאה ממנה חיוך "אבל עד סוף שבוע הבאה לא לפני!" אני אומרת ומזהירה רואה שהיא מסכימה.
---------------------
מה קורה נשמות יפות שלי?!
כל כך שמחה להעלות פרק אחרי תקופה די לחוצה בשבילי!
מקווה שאתן בטוב!
ושוב פעם אני מעלה פרק כשלא עברתן את יד ההצבעות, אבל כזאת אני!
תדעו כשמבקשים ממני פרק אני לא מסוגלת לא להעלות!
יעד הצבעות 17!
חולה לכן על התחת S.A
מוקדש ל gaya635 שממש רצה פרק ולא יכולי שלא להעלות בשבילה!!!!
אז תגידו לה תודה כי בזכותה יש לכן פרק!נ.ב מזכירה התחלתי סיפור חדש מוזמנות ללכת לקרוא!
YOU ARE READING
האקסים הכי טובים
Romance《《אתה הבטחת !הבטחת שתמיד תהיה שם! שלעולם לא תעזוב אותי!" צעקתי ולקחתי אוויר לפני שהמשכתי להטיח בסהר את כל התסכול שבי "שלא משנה מה יקרה תמיד תהיה לצידי,בצד שלי!שלא משנה מה יגידו לך עלי אתה לא תיתן לזה לחדור אליך, לא תקשיב! הבטחת שנהיה ביחד...