"מייגג" סהר קורא לי מהחדר ילדים, אני יושבת על הספה עם קערת קרונפלקס מונחת על הבטן שלי.
בשבוע האחרון גיליתי שהבטן שלי דיי שימושית, אני יכולה להניח עליה מלא דברים!
"מייגן בואי " הוא שוב צועק והפעם אני חייבת לקום.
אני מתרוממת באיטיות מהספה, לפני שבוע סהר התחיל לצבוע את החדר ולסדר אותו קצת, היום הגיעו כל הרהיטים וסהר רצה לעשות לי הפתעה.
אז הוא ביקש ממני לא להיכנס לחדר עד שהוא יהיה מוכן, וכנראה שאם הוא קורא לי הוא סוף סוף מוכן!"נו מייגן כמה זמן" הוא יוצא למסדרון, סליחה באמת שכל צעד שלי מרגיש לי כמו צעד של פיל!
נכנסתי לתשיעי ,וזה הדבר הכי מלחיץ שיש.
"חכי" הוא אומר ועוצר אותי דקה לפני שאני נכנסת לחדר הוא מגיע מאחןרי ומכסה את עיניי, וככה מכניס אותי לחדר כשעיני עצומות."נו סהר אני רוצה לראות" אני אומרת ומנסה להוזיז את הידיים שלו, הוא משחרר מאחיזתו ואני פוקחת את עיניי ונדהמת לגלות חדר ילדים קטן ומקסים, הכל כל כך מתוק.
אני מתיישבת על הכורסת הנקה ובוהה בחדר המדהים הזה!"נו איך?!" סהר שואל אותי עם חיוך ענק "זה מושלם" אני אומרת ודמעות מתחילות לבצבץ "למה את בוכה" הוא שואל בלחץ "אני פשוט מתחילה להבין שזה ממש קרוב!" אני אומרת ומתרוממת.
"אני יודע, אתמול בלילה כשישנת נכנסתי לחדר, והרהיטים עדיין לא היו בו, אבל עדיין הרגשתי מן תחושה של אושר" הוא אומר ומחייך, "פחות מחודש וזהו" אני אומרת "פאק" הוא אומר ונראה שרק עכשיו הוא קלט את זה.
אני מתקרבת אל סהר ומניחה נשיקה על שפתיו, בחיי שהגבר הזה גורם לי להגיש המאושרת באדם!
"היום אני לוקח אותך לדייט!" הוא אומר כשאנחנו מתנתקים מהנשיקה "דייט?!"אני מופתעת "כן דייט ותתלבשי יפה!" הוא אומר ומנשק את לחיי.***
אז מה לובשים לדייט?!
אני באמת שואלת!
מה לובשת אישה בהריון לדייט? לא יצאתי לדייט שמונה חודשים!
אחרי מאבק עיקש עם הארון ,ואחרי שהוצאתי את כולו החוצה ומדדתי את כל הבגדים האפשריים כמו חוק מרפי מעצבן בחרתי את הלוק הראשון שמדדתי, שמלה כתומה/חומה יחסית רחבה,על העקבים ויתרתי כבר בחודש שמיני ובמקומם לבשתי סנדלי מעטפת שחורים.אני יוצאת לסלון מצפה לפגוש את סהר שם אך לא, הוא לא נמצא, אני מחפשת בכל חדר אפשרי והוא פשוט לא נמצא, גם הדברים שלו לא נמצאים, אני מחליטה לצלצל אליו.
"איפה אתה?" אני שואלת כשהוא עונה לי לטלפון.
"אמרתי דייט, ואני מקיים, אני בא לאסוף אותך.... את יכולה לרדת אני למטה" הוא אומר לי וגורם לי לצחוק.
אני נועלת את הבית ויורדת למטה ,סהר כמובן מחכה לי שעון על האוטו, אני מתקרבת אליו ובאה לנשק אותו אך הוא מפנה לי את ראשו וגורם לי לנשק את הלחי שלו.
"לא מתנשקים בדייט ראשון" הוא אומר ומפתיע אותי, הוא לוקח ברצינות את כל עיניין הדייט אך אני זורמת.
YOU ARE READING
האקסים הכי טובים
Romance《《אתה הבטחת !הבטחת שתמיד תהיה שם! שלעולם לא תעזוב אותי!" צעקתי ולקחתי אוויר לפני שהמשכתי להטיח בסהר את כל התסכול שבי "שלא משנה מה יקרה תמיד תהיה לצידי,בצד שלי!שלא משנה מה יגידו לך עלי אתה לא תיתן לזה לחדור אליך, לא תקשיב! הבטחת שנהיה ביחד...