"מייגן מתאים לך ב26 לחודש?" גוני צועקת לי מהסלון תאריך בנסיון למצוא תאריך שכולנו יכולים לנסוע חופשה,
" זה יוצא יום רביעי זה מסובך לי מידי" סהר מיד אומר, רק שחלילה לא יצטרך לסגור את הבר "נוו סהר אי אפשר ככה ,תקשיב אני אומרת נצא ב28 שזה יום שישי ונחזור בראשון ,ככה תסגור את הבר רק ליום אחד..." גוני מציעה ,סהר מיד מאשר, גם מבחינתי זה בסדר אז אני מהנהנת גם...בזמן שגוני מחכה לאישור טלפוני משילי ומניצן שמצטרף גם (למרות שאני לא עפה על זה...) וגם לאישור מגיא שהוא חבר טוב של גוני שילי וסהר ,ויצא לי לפגוש אותו במשמרות המועטות שהייתי בהן...
"תגידי מייגן נראה לך אלכס יבוא?" גוני שואלת ותופסת את תשומת הלב גם של סהר ,שנראה שממש מעניינת אותו התשובה, "אממ לא חשבתי על זה אני אבדוק איתו..." אני אומרת ומסמסת לו הודעה:אני:
היי מה קורה? אנחנו מתכננים לסוף שבוע כל החברה, מה28-30 לחודש זה יוצא שישי עד ראשון עוד שבועיים מעוניין?אני מקווה שיענה לי בקרוב, הוא כנראה בעבודה או משהו כזה...
"גוני לאן מתוכנן לנסוע?" אני שואלת וחוזרת לסלון "אני מצאתי לנו וילה פצצתית על הכינרת היא מתאימה עד 10 איש..." היא אומרת ומראה לסהר תמונות במחשב ,עכשיו הקטע שגוני יושבת על הספה וסהר לידה והמחשב נמצא בגובה של שניהם וכדי לראות אני צריכה להיתכופף ,אני מתכופפת לכיוון המחשב אבל לגב שלי יש תוכניות אחרות והוא לא משתף איתי פעולה ,אני נאנחת מכאב בגלל אותו מעשה שגרם לגב שלי לכאוב ,מה שגורם לסהר לקפוץ מהספה כאילו אני יולדת "את בסדר?מה קרה?" הוא מיד שואל ועוזר לי לשבת על הספה "סהר אני אישה בהריון ,הגב שלי כואב ...זה הכל..." אני אומרת ומניחה את הרגליים שלי על השולחן.במשך כל השבוע הזה מאז שסהר חזר הוא פשוט דואג לי בלי סוף, הוא מפחד להשאיר אותי בלי השגחה, ודואג שכל לילה מישהו ישן איתי, לא פעם הוא הציע שנעבור לגור ביחד, הרי בשלב מסויים זה יקרה ,כי הולך להיות פה ילד קטן שיצטרך את שני ההורים שלו לידו ,אבל בואו לא נקדים את המאוחר... בפעם האחרונה שגרנו ביחד זה נגמר בצעקות...
אבל בואו נעזוב את זה ,יש משהו אחר שצריך לדבר עליו ,וזה ההזנחה שלי בעצמי! אני כמעט לא יוצאת מהבית, מה שגורם לי להישאר כל היום בפיגמה, עכשיו ספציפית אני נמצאת עם משהו שלא כל כך אפשר להגדיר אותו כפיגמה בהיתחשב בעובדה שזו חולצה לבנה פשוטה שהפכה לחולצת בטן צמודה, ומיכנס טרנינג אפור שאלכס השאיר פה... ואני לא אספר לכם על מצב השיער שלי!
"סוווו" אני אומרת בקול מתחנף ומוסיפה חיוך "מה את רוצה?" הוא שואל מיואש ,"אפשר מסאז?" אני שואלת ועושה פרצוף נואש "יש לי אפשרות לסרב?"
"לא ,קדימה הגב שלי זועק לך" אני אומרת ומתיישבת הוא מגיע ומתחיל לפעול... אני יכולה להרוג מישהו בשביל מסאז!הטלפון שלי משמיע קול הודעה ואני לא מופתעת לראות שזה מאלכס:
אלכס:
נשמע לי אחלה ,פשוט יש לי משהו בראשון בבוקר ... אם אני לא אצליח להזיז את זה ,פשוט אבוא ללילה אחד ואלך...
אני אגיע היום בלילה מקווה שלא מאוחר מידי.
מתגעגע.
YOU ARE READING
האקסים הכי טובים
Romance《《אתה הבטחת !הבטחת שתמיד תהיה שם! שלעולם לא תעזוב אותי!" צעקתי ולקחתי אוויר לפני שהמשכתי להטיח בסהר את כל התסכול שבי "שלא משנה מה יקרה תמיד תהיה לצידי,בצד שלי!שלא משנה מה יגידו לך עלי אתה לא תיתן לזה לחדור אליך, לא תקשיב! הבטחת שנהיה ביחד...