"איך את?"שילי מתיישבת לידי,אחרי מה שקרה אחר הצהריים היתקשרתי לד'ר פול ,היא אמרה לי לשבת ,לישתות הרבה מים ולתזמן צירים, כרגע הם ממש לך סדירים והם הרבה פחות כואבים ,"בסדר ,פחות כואב" אני עונה "לא מייגן, איך את עם כל העיניין עם אלכס וסהר?" היא שואלת שוב פעם ואני נושכת את השפה התחתונה שלי "אין לי כוח להיתעסק בזה, אלכס הלך?" אני שואלת אותה ,תאמת שלא ידעתי מה הוא עשה אחרי הריב הוא פשוט יצא מהבית ולא חזר "הוא נסע ,הרכב שלו לא פה" היא עונה "אני צריכה לדבר איתו.." אני אומרת והיא מהנהנת "תני לו קצת זמן להירגע" היא אומרת, וכן כדי שירגע.
מאז הפיצוץ סהר לא חזר, ניצן לקח אותו ותאמת שאין לי מושג לאן... זה קצת מוזר כי מה יש להם לעשות כמה שעות בחוץ.
בדיוק כשהמחשבה הזאת עולה לי לראש הדלת נפתחת וניצן נכנס,אבל בלי סהר "סהר לא איתך?" אני שואלת כשהדלת נסגרת "לא הוא קצת נסער, הוא אמר שיגיע עוד מעט" הוא עונה ומתיישב בספה לידי ומול שילי "תודה שלקחת אותו והרגעת אותו..." אני אומרת, אני מכירה את סהר יותר מידי טוב כדי לדעת שאם הוא עצבני כדאי שמישהו ישגיח שלא יהרוג מישהו, " מייגן שכחת שאני ואת זה היחידים שמאזנים אותו?" הוא שואל עם חיוך קטן "אני כבא לא בטוחה בנוגע לזה, נראה שאני כבר לא משפיעה עליו כמו פעם..." אני אומרת ומביטה בו "את ממש טועה ,איך שהוא הגיב עכשיו ,זה רק בגלל שאת משפיעה עליו! הוא מתחרפן לראות אותך עם מישהו אחר!" הוא אומר.
"מתחרפן לראות אותי עם מישהו אחר?!הוא המשיך הלאה מזמן,שיר והוא תקועים בתחת אחד של השניה!" אני אומרת והטון דיבור שלי יוצא מבואס "אתם פשוט עיוורים שניכם ,גם את וגם הוא, אתם תעשו הכל בשביל שהשני יקנא ,אתם לא מסוגלים להיות פרודים בלי לריב , וההריון הזה ממש לא נוצר מרגע של משבר! הוא נוצר כי סוף סוף נתתם לעצמכם אחד את השניה!" הוא אומר כל כך הרבה דברים שקשה לי לקלוט בבת אחת "וסתם לתת לך נקודה למחשבה, אם שיר והוא כל כך תקועים אחד בתחת של השניה ,למה שיר לא הלכה אחריו כדי להרגיע אותו?!" הוא מוסיף כשהוא רואה שאני לא עונה.
זה נכון לא ראיתי את שיר כבר כמה שעות ,ולדעתי היא פשוט הלכה כמו אלכס...
"ניצן זה הרבה יותר מסובך מזה..." אני אומרת כתרוץ "מיגן אתם מסבכים את עצמכם!" הוא אומר וקם מהספה לכיוון המטבח "ממיגן הוא צודק" שילי אומרת ,אחרי שהקשיבה לכל השיחה הזאת."תקשיבו יש פה בר לא רחוק מפה שאפשר ללכת אליו... רוצים?" גיא שואל וכולם מהנהנים "אני אשאר פה" אני אומרת כמובן מאליו "אני אשאר איתך" גוני אומרת "ממש לא כולם הולכים! ובמיוחד את! לכי תמצאי לך מישהו!" אני אומרת לה "בטוח?" היא שואלת בחשש "בטח גוני ,אני אעשה שחייה לילית" אני אומרת ומתרוממת מהספה לכיוון החדר כדי להחליף לבגד ים. אם יש משהו שמרגיע אותי זה שחיות ליליות.
אני יוצאת מהמים אחרי רבע שעה שאני רק צפה ונותנת למים להזיז אותי, כאילו אני מתרוקנת מלחצים..
אני פורשת אצ המגבת שהבאץי איתי על הכיסא הנוח ומתיישבת, ציפיתי שבזמן שנהיה כאן נכהס הרבה לבריכה כי כבר מתחיל להיות חם... מה שמזכיר לי שעוד מעט היום הולדת שלי, הבאתי המון בגדי ים, אבל ניצלתי אך ורק שניים מהם אני לובשת ביקיני לבן וטופ שלו חסר כתפיות, הוא משתלב יפה עם השיזוף שהספקתי לרכוש ביום וחצי פה...
YOU ARE READING
האקסים הכי טובים
Romance《《אתה הבטחת !הבטחת שתמיד תהיה שם! שלעולם לא תעזוב אותי!" צעקתי ולקחתי אוויר לפני שהמשכתי להטיח בסהר את כל התסכול שבי "שלא משנה מה יקרה תמיד תהיה לצידי,בצד שלי!שלא משנה מה יגידו לך עלי אתה לא תיתן לזה לחדור אליך, לא תקשיב! הבטחת שנהיה ביחד...