זה הרגע, זה בלי חראטות עכשיו, אין להגיד לא רגע אני לא בטוחה אין לברוח ולהשאיר הכל מאחור , אני גם לא רוצה, זה כל מה שביקשתי לעצמי בגבר, שיכבד אותי שיסתכל עלי ובעיניים שלו אני אראה את עצמי כאדם יותר טוב, וסהר ללא צל של ספק הופך אותי לבן אדם יותר טוב!
אז אני עומדת עכשיו בחדר כלה ,השמלה הלבנה כבר עלי, השיער במקום והאיפור עדין וטבעי, זהו זה קורה, אחרי שנים שחיכיתי זה קורה!
הלב עוד שניה יוצא מהמקום , דופק בקצב לא אמיתי וגורם לי לסחרחורת אבל אחת טובה שגורמת לרגע לשאול את עצמי אולי אני בחלום? אולי כל זה בכלל אמיתי וכולם עובדים עלי?! אולי עוד שניה אני אקום מהבכי של אושר?!
לא זה לא חלום זנ קורה וזה אמיתי לחלוטין."מיגן מחכים רק לך" גוני אומרת לי ופותחת טיפה את הדלת היא ושילי היו המלוות שלי ,שתיהן לבושות בשמלות בצבע דומה, וויתרתי על החלק בו המלוות צריכים ללבוש אותו דבר כי זה ילדותי מבחינתי...
אני מביטה בפעם האחרונה בהישתקפות שלי במראה לוקחת נשמיה עקומה והולכת אחרי גוני לכיוון החופה.בחרנו להינשא בגן אירועים קטן ויפה, הכל כאן כל כך פורח וכל כך נקי ,ממש אווירה של טבע!
זה בדיוק מה שרציתי להרגיש ביום חתונתי, להרגיד פורחת להרגיש נקיה וטהורה!אני מתהלכת ומתחילה לשמוע את המחיאות הכפיים של כולם מסתכלת לשמיים ונזכרץ את אותו דייט ראשון וקסום שלי ושל סהר
-פלאשבק-
"היי עוד אחד" אני מצביעה לשמיים לעוד כוכב שנופל לו, הוא גאון הבחור פה לידי ,אני חושבת שקוראים לו סהר, כן סהר.
הוא החליט שלדייט ראשון הכי מתאים לצפות ביחד בכוכבים נופלים, הודיעו בחדשות שיש החודש מלא כוכבים נופלים בשמיים ואם רק נביט בהם במקום חשוך כל החלל יתגלה לפנינו!
"וואו זה מדהים" הוא לוחש ,לא מזיז את עיניו מהשמיים "מדהים זאת לא מילה" אני אומרת ,אם הייתי מבינה בחלל זה היה יכול להיות כפילו יותר מדהים, אל רק הייתי יודעת על מה אני מסתכלת...
"חשבתי על זה פעם" הוא מתחיל להגיד "החלל כל כך גדול שבחיים לא נוכל לגלות את כולו!"
"זה טיפה מפחיד" אני אומרת את תחושותי "מה מפחיד?" הוא שואל ומביט בי "תשוב על זה אם החלל כל כך גדול מי אמר שאין איתנו עוד אנשים?" אני אומרת.
"אני בטוח שיש חיים בחלל החיצון, זה לא הגיוני שכל העולם הזה ניצר רק לנו" הוא אומר ואני דיי מסכימה איתו, אנחנו כל כך קטנים כשחושבים על זה, מי אמר שאנחנו היחידים שנהנים מהעולם?"אם יום אחד אזרחים יוכלו לטוס לירח אני הראשון שארצה" הוא אומר נחרצות "באמת?זה מעניין אותך ?" אני שואלת בפליאה ,"את אפילו לא מבינה כמה!זה בין הדברים שהכי מסקרנים אותי" הוא אומר ואני רואה בדיבור שלו שהוא מתרגש רק מהחשיבה על הירח והחלל.
"זה צד שלא חשבתי שאפגוש בך בדייט ראשון" אני אומרת ומחייכת "אז כנראה שתצטרכי להסכים לדייט שני כדע להכיר עוד צדדים" הוא אומר גורם לנשוך את השפה.
YOU ARE READING
האקסים הכי טובים
Romance《《אתה הבטחת !הבטחת שתמיד תהיה שם! שלעולם לא תעזוב אותי!" צעקתי ולקחתי אוויר לפני שהמשכתי להטיח בסהר את כל התסכול שבי "שלא משנה מה יקרה תמיד תהיה לצידי,בצד שלי!שלא משנה מה יגידו לך עלי אתה לא תיתן לזה לחדור אליך, לא תקשיב! הבטחת שנהיה ביחד...