אני מתעוררת ממגע רך על בטני וממלמולים לא ברורים, אני מנסה להבין מאיפה זה בא, וקולטת שסהר מתחת לשמיכה מדבר ומנשק את הבטן שלי.
"מה אתה עושה?!" אני מרימה את השמיכה ,שואלת אותו וצוחקת, "את ישנת, וחשבתי לעצמי שבטח ממש משעמם לו שם בפנים אז דיברתי איתו" הוא מדבר על העובר כאילו הוא ממש נמצא איתנו בחדר, גורם לחיוכי לגדול.
"ועל מה דיברתם?!" אני זורמת איתו.
" עינייני בנים, וזה ביני לבינו!" הוא אומר ומכסה את ראשו שוב כך שאני אתן להם פרטיות.
"סו אני אמא שלו ,אני גם חלק" אני אומרת, "נכון את אמא שלו ,אבל עדין יש דברים שההורה השני לא צריך לדעת... לדוגמא כשתהיה לנו בת יהיו לכן נושאי שיחה שאני לא אצטרך לדעת..." הוא אומר בטוח שיהיה לנו בת.
"כשתהיה לנו בת? אתה מתכוון להכניס אותי שוב להריון?" אני שואלת ומרימה גבה."בכללי כן, אבל קודם תביאי לי ילד ראשון... לילד שני יש עוד זמן" הוא אומר כאילו חשב על זה הרבה זמן...
לא ידעתי שלסהר יש מחשבות על עוד ילדים עתידיים ועוד איתי... בטח לא בשלב כזה מוקדם שעוד לא ילדתי."כמה ילדים אתה רוצה?" אני שואלת ומעבירה את ידי בשערו, "חמישה או שישה" הוא אומר גורם לעיני לפעור, איך רואים שהוא לא חווה את כל ההריון "מה למה את בשוק? כמה את רוצה?" הוא שואל.
"אני יותר בכיוון של ארבעה אולי שלושה..." אני אומרת לו וצוחקת.
"אז נתפשר על חמישה" הוא אומר "לא נתפשר על ארבעה" אני אומרת, בתכלס אני מחליטה מתי לעצור ומתי לא, אז זה דיי תלוי בי."אל תדאגי אני אשכנע אותך, בנתיים למה שלא נתאמן?" הוא שואל ומתפס מעלי, מתחיל לנשק את צווארי ולאט לאט יורד לחזי, ידו נשלחת מטה, הוא מעלה את חולצתו שלבשתי בתור פיגמה ומפשיט אותה ממני , אני בהלבשה תחתונה וגם הוא, הוא ממשיך לנשק כל חלק שבי ובו זמנית להוריד לכיוון מטה את ידו עד שהוא מגיע לתחתוני.
אני מרגישה את שתי אצבעותיו מסיתות טיפה את תחתוני ומשתפשפות בי, גורמות לגניחות לצאת מפי, הוא דוחף לתוכי את שתיהן ומונע ממני לגנוח באמצעות נשיקה,
"עוד לא התחלנו ואת כבר בשיא?" הוא שואל בקול צרוד ליד אוזני וממשיך לענג אותי למטה.**
אחרי מקלחת בוקר עם סהר אני יושבת במטבח ומחכה שסהר יסיים להכין לי לאכול, בנתיים אני מסתמסת עם אבא שנמצא כבר שבועיים עם רותי בירח דבש, אני דיי בטוחה שהם בפריז אבל אל תפסו תמילה שלי למה אני לא סגורה על זה!
סהר מתיישב מולי ואנחנו מתחילים לאכול.
"אני חושב שאני אחפש מישהו שיחליף אותי בדירה" הוא אומר בין ביס לביס "מה למה? לאן אתה עובר" אני שואלת " טכנית כבר עברתי, מייג אני כבר כמעט חודש ישן פה! אל תגידי לי שלא שמת לב" הוא אומר ומפתיע אותי.תאמת שבאמת לא שמתי לב! "רגע אז אנחנו כבר גרים ביחד חודש" אני אומרת כדי לעכל את הדברים "אממ כן" הוא אומר "מה שמזכיר לי שהגיע הזמן לעשות קניה של מוצרים לתינוק, שיהיה בבית, וגם את צריכה להכין תיק לידה" הוא אומר ,ויחסית לגבר הוא די בקיא בעניינים "יפה אני רואה שעשית שיעורי בית, ורק נקודה קטנה אסור לקנות בגדים לפני הלידה ,זה עין הרע" אני אומרת.
YOU ARE READING
האקסים הכי טובים
Romance《《אתה הבטחת !הבטחת שתמיד תהיה שם! שלעולם לא תעזוב אותי!" צעקתי ולקחתי אוויר לפני שהמשכתי להטיח בסהר את כל התסכול שבי "שלא משנה מה יקרה תמיד תהיה לצידי,בצד שלי!שלא משנה מה יגידו לך עלי אתה לא תיתן לזה לחדור אליך, לא תקשיב! הבטחת שנהיה ביחד...