פרק 37-Never

1.4K 42 8
                                    

"לטיול יצאנו כלנית מצאנו על גבעת הדשא במערב..."שעות של חפירה מצד גוני שלא מפסיקה לשיר כל הדרך לחופשה הנחשקת, התחלקנו ברכבים ניצן ושיר,גיא והבחורה שהוא נמצא במערכת יחסים נורא לא ברורה איתה, אני וגוני כי אלכס יגיע לקראת הערב אחרי פגישה חשובה וסהר ושיר.

כן אני קצת בשוק שהוא בסוף הביא אותה, זה הרי ברור וצפוי שהיא באה כי סהר רוצה שאני אקנא...
אני אפילו לא אכנס למשחק הילדים הקטן הזה שהוא משחק בו! אני באה עם אלכס לא כדי שהוא יקנא! וממש לא כדי להוציא לו תעיניים ,וממש לא מתאים לי שאדון סהר יהרוס לי את זה עכשיו!
אחרי אותה תקרית שקרתה אצלי בבית סהר ניסה לדבר איתי, לא היה לי ראש לזה, וידעתי שכל מה שהוא יגיד יעצבן אותי יותר... היה לי פחד להגיע לחופשה הזאת כשהיחסיים ככה ,באיזה שהוא שלב אנחנו נצטרך לסדר את ההדורים, אני לא רוצה להביא את הילד הזה לתוך עולם שההורים שלא רבים כל היום והם אפילו לא זוג!

"גוני את צורחת לי באוזן!" אני אומרת לגוני אחרי שהשירה שלה הפכה למשהו בלתי נסבל!
"מייג תשתחררי!את כולה חודש רביעי! "היא אומרת כמו שיכורה! "בואי נתחיל מזה אני שבוע 27! שבוע הבא אני נכנסת לחודש שביעי! אז בואי נרגע ומהר ... ואין לי בעיה שתשתחררי באמת! פשוט תנסי לא לקרוע לי את עור התוף!" אני אומרת ומשכיבה טיפה את המושב ומסדרת את הכרית שהבאתי מהבית במיוחד כדי שיהיה לי נוח בגב בנסיעה... "את חודש שביעי?!" היא שואלת בצעקה ,"עדיין לא גוני,שבוע הבא, ודיברנו על זה ,בואי נוריד את הווליום " אני אומרת ונאנחת "מייגן את זו שברחת לנסוע איתי..." היא אומרת וצוחקת "גוני עם כל הכבוד אני לא אסע עם גיא והבחורה שלו-" אני מתחילה להגיד "יש לה שם, מאיה" היא קוטעת אותי " אוקי זה לא משנה בואי לא נעצור על קטנות... בקיצור גם עם שילי וניצן אני לא אסע כי כאילו אני לא מחבבת אותו ... ועם סהר ושיר גם אם ישלמו לי אני לא אסע כי אני לא סובלת אותםםםםם ואני מסוגלת לרצוח את שניהם..." אני אומרת ומרגישה איך העצבים שלי עלו רק מעצם העובדה שחשבתי על סהר ושיר ביחד...

"מייגן אפשר להגיד לך משהו בלי שתכעסי..." היא שואלת  "עצם זה שאמרת לי לא להיתעצבן עיצבן אותי ... אבל תשאלי בכל זאת" אני אומרת ומסתכלת עליה בדיוק הרמזור הפך לאדום ככה שאוטו עומד " אני חושבת שאת רוצה את סהר, ואת בתוך תוכך מתה מקנאה ששיר נמצאת לידו כל לילה " היא מסיימת לדבר ואני מסתכלת עליה בשוק ! "זה ממש לא נכון!" אני אומרת ומפנה את מבטי לחלון "לא נכון? ואם עכשיו סהר יגיד לך שהוא רוצה אותך? את לא תסכימי?" היא שואלת עם פרצוף זחוח כאילו יודעת את התשובה "לא,אני לא אסכים" אני עונה ועובדת בעיקר על עצמי.

**
יציאה מהאוטו ,פעם היה לי נורא קל לעשות את זה ,פותחים את הדלת בועטים בה טיפה, מוצאים רגליים ומתרוממים ,היום?!היום זה לפתוח את הדלת לבעוט בה, יותר נכון לשבור אותה , להיתקדם הכי לקצה ואז הגיע החלק הקשה ,ההיתרוממות! נעזרים בדלת ובאוטו ומתרוממים ,אני לא חשבתי שבטן של סוף חודש שישי יכולה להפריע כל כך ליציאה מהאוטו!

האקסים הכי טוביםWhere stories live. Discover now