אפילוג!!!

2.4K 58 25
                                    

אני עוצמת עיניים, לא מסוגלת לפתוח אותן, זה שתי דקות מורטות עצבים ואני לא עומדת בזה!

כבר כמה שבועות שהמחזור מאחר, בהתחלה לא יחסתי חשיבות, אמרתי אולי הוא לא מאוזן, אולי טעיתי בספירה, אבל אני כבר לא חושבת שזו טעות.

אז החלטתי היום בבוקר אחרי שסהר לקח את אושר ונטע לגן ללכת לקנות בדיקת הריון, אתם בטח שואלים מי זאת נטע.

אז הרבה זמן עבר,ליתר דיוק שלוש שנים עברו מאז שאושר נולד, נכנסתי להריון די מהר אחרי זה, כמובן שבטעות, לא תכננתי להיות בהריון כשבבית יש לי תינוק בן שלושה חודשים... כשנטע נולדה אושר כבר היה בן שנה.
זה היה קשה אני לא אשקר, שני תינוקות בבית זה חתיכת סיפור....

אבל זה גם היה מדהים, הם צמודים נורא ונראים ממש כמו תאומים! והכי כיף זה שקיבלתי בת!
נטע הילדה הכי יפה! הילדה הקטנה שלי! האוצר הפרטי שלי!
לראות את היחסים שנבנים בין אח ואחות זה מדהים ומעורר בך אושר ענקי!

כל כך פחדתי שאושר יוולד בתאריך שאמא שלי נפטרה, למזלי זה לא קרה, אבל בואו נגיד שנטע לא וויתרה על תאריך מיוחד!
היא נולדה בתאריך בו אמא שלי נולדה, היא לקחת לה את היום הולדת ,וגרמה ליום שלי היה מלא בתסכול להפוך ליום השמח בחיי!

זה גם מקור השם שלה, העיברות של השם נטשה, שמה של אימי הוא נטע, כך שאין יותר סימלי מזה!
אמא שלי תמיד תהיה חלק ממני ,ועכשיו היא חלק מחייך, רק בצורה שונה, נטע גורמת לי להרגיש קרובה אליה ואני כל כך אסירת תודה לילדה הזאת על הטוב שהביאה!

היום אושר ונטע בני 3 ו2 כבר ילדים מתוקים!
אושר כל כך מתוק גדל להיות בדיוק כמו אבא שלו,כובש!
ונטע גדלה להיות בדיוק כמוני,נכבשת על ידי סהר!
אני רצינית! הקשר שיש בין שניהם הוא יוצא דופן, קשר שלא ראיתי אצל אבא ובת לפני!

הגיע הזמן להפוך את הבדיקת הריון! אין לי אומץ!
אני מחליטה לחכות לסהר, נגלה ביחד בערב כשהוא יבוא עם הילדים, הוא לקח אותם ליום כיף בספארי, כזה מתוק, אושר מת על אריות, הוא מסתובב בבית ועושה קולות של אריה בכל פינה, כמובן שנטע אחריו, הולכת לכל מקום שהוא הולך. עושה כל מה שהוא עושה.

אני עוזבת את הבדיקת הריון הפוכה במקלחת, רחוקה מהעין, בנתיים מנסה להעסיק את עצמי במליון ואחד דברים אחרים, כמו למשל לדבר עם שילי, אני מתחילה בהודעה פשוטה של 'מה קורה?' בתקווה שתענה.

מאז שהיא אמא לתאומים היא לא מוצאת זמן אלי! כן שילי ילדה תאומים ממש כמה חודשים אחרי שנטע נולדה, הם בערך בני שנה וחצי ,שני בנים אור וטום,הם כופי של ניצן ! שניהם!!!
שילי וניצן לא התחתנו, אבל גם אין צורך בזה, הם לא צריכים הצהרות כדי לאהוב ככה לפחות הם טוענים... אני יכולה להתערב איתם ששילי לא תוותר כזה מהר על האפשרות להיות נסיכה ליום אחד, ודי מהר תדרוש טבעת, אבל כל דבר בזמנו, כרגע הם עסוקים שניהם בתאומים.

האקסים הכי טוביםWhere stories live. Discover now