*הודעה חשובה למטה*
——————————————————————
בוקר של חתונה, אין משהו יותר מרגש מזה, כאילו הבית כולו מואר ויש הרגשה שמשהו טוב עומד לקרות!
אני קמה עם חיוך על הפנים וזה עוד סימן שנשהו טוב עומד לקרות פה היום."בוקר טוב" אני אומרת לסהר שעומד במטבח חסר חולצה "בוקר טוב" הוא משיב ונותן לי נשיקה,
רק אז אני מתפנה להיסתכל על השעון במטבח ונחרדת לגלות שהשעה פאקינג אחד בצהריים! ויש לי איפור שיער בשלוש!
"למה לא הערת אותי?!?" אני שואלת את סהר בלחץ "כי הלכנו לישון ממש מאוחר אתמול ואת ממש חמודה כשאת ישנה..."הוא אומר אדיש לסיטואציה."אני הולכת להיתקלח בנתיים תעשה לי טוסט" אני אומרת ונותנת לו נשיקה כדי שלא יוכל להגיב לי.
***
אף פעם לא חשבתי שהיום הזה יגיע,שאבא שלי יתחתן שוב פעם, אומנם הוא אף פעם לא היתחתן עם אמא שלי אבל הם כן היתנהגו כמו זוג נשוי, ואבא תמיד החשיב את עצמו כאלמן.
אני חושבת שסוף סוף אחרי כמעט 20 שנה הוא מאושר, לא ראיתי אותו אף פעם ככה שמח כמו שהוא עם רותי, ונכון היחסים של שתינו לא הכי טובים,בלשון המעטה, אבל כל עוד היא גורמת לאבא שלי להיות מאושר אני הכי שמחה בעולם.עוד חודש אבא שלי יהפוך להיות סבא, אני הולכת להיות אמא, זה משהו שהיה כל כך רחוק ממנו ופתאום זה ממש פה מעבר לפינה, לא ראיתי את אבא שלי כבר המון זמן וזה טבעי לי, טיב היחסים שלנו תמיד היה כזה, משהו בריחוק של שנינו גורם ליחסים להיות הרבה יותר קרובים.
אני מתה לראות איך הוא יגיב ברגע שהוא יראה אותי עם הבטן הגדולה שלי, אני מכירה אותו והוא כל כך רגיש שאני בספק אם הוא לא יבכה.
"נווו מייגן אנחנו נאחר!" סהר צועק לי מהמטבח.
הוא לא ראה אותי מתארגנת ,כשהמאפרת הגיעה נכנסתי איתה לחדר ולא יצאתי, אני עושה לסהר הפתעה.אני קושרת את השמלה סביבי ונועלת את הנעלי עקב הכסופות שקניתי, הן לא גבוהות מידי כי בכל זאת הגב שלי כואב, ומבקרה שזה יהיה ממש בלתי נסבל הבאתי כפכפים.
אני עונדת את התכשיטים וומסתכלת במראההשיער שלי אסוף לפקעת מבולגנת ,והאיפור מדגיש את עיני הכחולות!
אני כל שמחה מהתוצאה,"תעצום עיניים" אני אומרת לסהר לפני שאני יוצאת מהחדר "עצמתי"
אני יוצאת לאט לאט בודקת שהוא באמת עוצם אותן ולא סתם עובד עלי ,ונעצדת מולו."אתה יכול לפקוח".
העיניים שלו ברגע שהוא פקח אותן אומרות לי הכל, הוא לא צריך לדבר כדי שאני אדע שהוא חושב שאני יפה."אני ממש מקווה שהילד שלנו יהיה דומה לך!" הוא אומרת ומסובב אותי, גורם לשמלתי להיסתובב.
"אתה אוהב?" אני שואלת בהיסוס.
"אוהב זה לא מילה, אני מטורף משוגע ומהופט ממך! את הדבר הכי יפה שנוצר!" הוא אומר ומוזיז חתיכת שיער שלי למאחורי אוזני.אני מתקרבת אליו ולמרות שאני עם עקבים אני צריכה לעמוד על קצות האצבעות כדי לנשק אותו.
YOU ARE READING
האקסים הכי טובים
Storie d'amore《《אתה הבטחת !הבטחת שתמיד תהיה שם! שלעולם לא תעזוב אותי!" צעקתי ולקחתי אוויר לפני שהמשכתי להטיח בסהר את כל התסכול שבי "שלא משנה מה יקרה תמיד תהיה לצידי,בצד שלי!שלא משנה מה יגידו לך עלי אתה לא תיתן לזה לחדור אליך, לא תקשיב! הבטחת שנהיה ביחד...