CHAPTER 53

3.6K 113 0
                                    

I'M DONE !

Amore menghempaskan telefonnya ke atas lantai dengan kuat.Dah masuk seminggu Ezekiel tidak membalas mesejnya.Biar betul Ezekiel ni?Dia tahulah Ezekiel ada urusan nak diselesaikan dengan Rose!Takkan tak ada masa nak balas mesej dia?Sampai seminggu kot.

Sudahlah!Dia malas nak fikir pasal ni.Kalau Ezekiel nak cari lain suka hati dialah.





"Dah hampir seminggu Ez tak sedarkan diri."Kata Puan Ezery.Ezekiel meraup wajahnya kasar.Mesti Amore mencarinya.Telefon yang di off kan dihidupkan kembali.

507 missed calls from NerineSyg 🤪❤

1045 messages from NerineSyg 🤪❤

"Shit."Kata Ezekiel perlahan.Namun jelas didengari oleh Puan Ezery.Dia faham apa yang Ezekiel rasakan sekarang ini.

Ezekiel terus membaca mesej terakhir daripada Amore.

From:NerineSyg 🤪❤

aku faham 😊

kau dah tak nak dgn aku lagi kan?

tak apa 😊

i have been broken before...so,i know how to handle it

Amore pasti kecewa ketika ini.Dengan langkah yang lemah,dia menuju ke tingkat bawah.Dia nak pergi ke Mexico.

Puan Ezery tidak mampu berbuat apa apa.Dia harap anak lelakinya baik baik saja selepas ini.

------

Rian melangkah masuk ke dalam kelab malam.Bunyi muzik yang kuat itu menusuk masuk ke dalam telinganya.Terdapat satu figura yang dia amat kenali sedang berbaring di atas sofa tidak jauh darinya.

Wait.

What?

Amore?

Dia segera mendekati gadis itu apabila dia terlihat banyak mata mata merenung susuk tubuh Amore.Gadis itu mabuk.Botol arak pada tangan Amore diambil lalu diletakkan di atas meja.Badan Amore perlahan lahan diangkat supaya berada di dalam posisi duduk.Amore terus menolak tubuh Rian secara kasar pada sofa.Dia bertindak secara tiba tiba.Kemudian,dia duduk di atas riba Rian.Lelaki itu terpinga pinga.

"E-Ezekiel,kenapa kau buat aku macam ni,hm?Kau dah tak ada perasaan dekat aku?Aku rasa sunyi bila kau abaikan aku."

Amore mengusap wajah Rian.Belakang tengkuk Rian ditolak agar rapat dengan bibirnya.Rian tidak menolak.Sebaliknya,dia membalas kucupan tersebut.

Jadi,gadis ini sedang berada dalam perasaan kecewa?Dia dah putus dengan Ezekiel?

Rasa bahagia pula crush kau kiss kau.


EZEKIEL NERINEWhere stories live. Discover now