CHAPTER 26

4.5K 147 1
                                    

OUR FIRST KISS. 

"Mana Nerine?!Lebih baik kau bagitahu aku sebelum aku bunuh kau!"Ezekiel mencekak kolar baju Abangnya.Tiada sesiapa yang anti dengan Perez kecuali Ezekien dan Papanya.

Ezekien menolak kasar badan adiknya.Bajunya diperbetulkan.Dia tersenyum sinis.

"You know what?Aku dah tidur dengan dia and dia punya tu sedap sangat.But,she's not virgin.That's-"

BUK!

Wajah abangnya ditumbuk.Urat urat mulai timbul di leher.Nafasnya naik turun.Jari jemarinya digenggam erat.

"Berani kau buat Nerine macam tu sedangkan aku tak pernah tidur dengan dia!Kau tak layak!"

Kepala Ken ditolak beberapa kali di dinding sehingga darah keluar.Kemudian,badan Abangnya dihempas di lantas.

"Kau jangan cari pasal dengan aku Ken.Ini baru sikit.Lepas aku jumpa Nerine,siap kau."


Kereta milik Ezekiel dipandu laju menuju ke rumah agam yang terletak tidak jauh dari situ.Dia segera menapak menuju ke ruangan bilik bawah tanah.

Amore sedang duduk di tepi katil sambil menangis tersedu sedan.Sudahlah dia tidak tahu dia berada di mana.Dirogol pula.Bahagian alat sulitnya masih sakit.

"Nerine."

Amore mengangkat wajahnya.Tubuhnya segera di peluk oleh Ezekiel.

"Kau okey tak?"

Amore mendiamkan diri.Hanya esakan tangisannya bergema di dalam bilik.

"K-Ken raped me."

Ezekiel mengusap kepala Amore.Kemudian,dia mengelap air mata gadis itu.

"Aku tahu.Jangan risau,aku dah kerjakan dia tadi."Balas Ezekiel.

------

"I thought Ken was a good guy."Gumam Amore perlahan.Ezekiel merangkul bahu Amore.Dia ingin menenangkan teman wanitanya.

"Aku pun tak sangka dia sanggup buat kau macam tu.Dia tu anti sangat dengan Perez."Balas Ezekiel.

"Ez."

Ezekiel menoleh.

"Yes baby?"

"Erm...aku punya tu sakit."

Ezekiel mengerutkan dahi.Apa yang sakit?Dia tak faham.Melihatkan riak wajah Ezekiel yang tidak faham itu,dia mendekatkan mulutnya pada telinga Ezekiel.Berbisik.

"Pussy aku sakit."

Ezekiel terkejut.Wajah Amore sudah memerah.

"Nanti aku beli ubat."Kata Ezekiel.Amore mengangguk.

"One more thing."

"Aku tak boleh keluar dari sini ke?"

Soalan itu menyentakkan Ezekiel.Air liurnya ditelan.Kalau dah masuk dalam bilik bawah tanah ni,memang payah nak keluar sebab kawalan ketat.

"Aku tak pasti.Tapi,aku akan cuba bawa kau keluar."

"Tak apa.Aku lari mana mana pun aku akan ditangkap juga."Balas Amore sambil tersenyum manis.Ezekiel menghela nafas berat.

------

"Here.Doktor cakap kau kena sapu kat bahagian yang sakit.Nanti hilanglah sakit tu.Aku ada juga beli baju and keperluan kau."Kata Ezekiel sambil meletakkan plastik yang penuh dengan barang itu.

Amore menyelak sedikit plastik itu dan melihat barang barang yang dibeli oleh Ezekiel.Kat dalam bilik bawah tanah ini ada bilik air.Jadi,dia boleh guna.

"Thanks,Ez."Ucap Amore.Namun,Amore masih nampak sedih.

"Kenapa ni?Ada apa apa yang aku tak belikan ke?"Tanya Ezekiel.

Amore menggeleng.

"Kau tak rasa jijik dengan aku ke?"

Ezekiel menggelengkan kepalanya.Pasti Amore masih terkesan dengan kes dia dirogol tadi.

"Buat apa aku rasa jijik dengan kau?Aku sayang kau Nerine.Benda macam tu takkan buat aku berpaling dari kau."

Amore tersenyum saat mendengar jawapan itu.Syukurlah.Amore mendekatkan bibirnya dengan bibir Ezekiel.Bibir mereka bercantum.Dalam keadaan yang masih terkejut,Ezekiel membalas ciuman itu.

Ini adalah kali pertama mereka bercium.

Dia tidak akan sesekali melupakannya.

EZEKIEL NERINEWhere stories live. Discover now