ARE YOU SERIOUS?
"Ezekiel."
"Hm."Balas Ezekiel.Buku buku di dalam lokarnya disusun.
"Kau marah ke?"
Diam.
Amore menghela nafas berat.
"Aku rasa kesian dekat dia sebab tu aku jumpa dia balik.Aku yang langgar dia dulu.Bukan dia yang mulakan.Aku dah cakap aku tak nak besarkan hal ni."Kata Amore perlahan.
Ezekiel menghempas pintu lokarnya dengan kuat.Orang sekeliling memandang.Ezekiel membuka aplikasi Instagram miliknya lalu disuakan kepada Amore.
dia perempuan yang lain daripada yang lain.sayangnya dia dah berpunya.kalau ada peluang aku nak kau jadi milik aku,Amore.
Amore menahan tawanya.Cemburu rupanya.Kedua dua belah pipi Ezekiel dikucup.
"Nanti aku post gambar dalam IG.Aku bagi kapsyen kaw kaw punya.Dahlah tak payah jealous."
Ezekiel tersenyum.Pipi Amore dipicit.
"Sayang,aku ada benda penting nak beritahu kau ni."
Amore menumpukan perhatian sepenuhnya kepada Ezekiel.
"Tak lama lagi aku akan bertolak ke Spain."
Terangkat kening Amore.Bertolak ke Spain?Terbit rasa sedih di hati Amore.
"Kau nak buat apa kat sana?"Tanya Amore.Ezekiel meraih kedua dua belah tangannya.
"Rose nak bunuh aku,Nerine.Aku tak nak kau terlibat."
Amore mengeluh.Perlukah dia pergi sekarang?Mereka berdua baru saja bertemu.
"Biar aku je yang uruskan semua ni.Tak ada apa apa yang akan jadi kat aku.Okey?"
Badan Ezekiel dipeluk erat.Dia tak nak.Dia nak ikut juga lelaki itu.
------
From:MyEzekiel♡
You + me + a room=
1)Sex
2)Kiss
3)Hug
4)Naked and sleep togetherPilih.Mana satu yg kau nak buat malam ni sebelum aku pergi?🤤🤪
Amore mengerutkan dahi.Pelik pelik je mesej yang dihantarnya.
To:MyEzekiel♡
U serious?
From:MyEzekiel♡
yeah...im serious baby 😘
aku nak buat benda yg kau nak sebelum aku pergi.aku tak pasti lagi kalau kita akan jumpa ataupun tak lepas aku pergi 😊
To:MyEzekiel♡
don't say that stupid.aku syg kau.
kalau macam tu
kita buat semua list yg ada kat atas 😂
To:NerineSyg🤪❤
Okey set!Malam ni kau pergi rumah aku 🤤
thank u syg 😉
From:NerineSyg🤪❤
okey.aku dtg dlm pukul 9:30.
YOU ARE READING
EZEKIEL NERINE
Romance(Another Mafia's Novel by Lovely Sherry) "I would rather break my own heart than yours." Dia seorang gadis yang berdarah campuran dari keluarga Perez dan Fe Luenne.Dia tidak suka darah Fe Luenne yang mengalir di dalam dirinya.Dia benci bapa kandungn...