-Lisa, te láttad már ezt a helyet?- jön be vigyorogva a két lány barátnőm- Ez a hely hatalmas!
- Az akadémia is hatalmas. Sőt, az nagyobb is.
- Nem baj, de ez új hely- duzzog Jess.
- Jó, igaz. Ez nagyon új- nézek körbe nagyot sóhajtva.
- Mi volt ez a nagy lélegzet? Nem hallottam tőled még ilyet - csukja be az ajtót a lány- Kit kell megverni?- kérdezi komoly arccal, amin elmosolyodok.
- Senkit- rázom meg a fejem.
- És ki az a szőke fiú?
- Pietro Maximoff
- Van egy olyan érzésem, hogy kicsit jobban is ismeritek egymást.
- Nem hiszem, hogy így lenne- bámulom a plafont.
- Pedig nagyon nézett téged, miközben énekeltél.
- Az csak egy dolog. Láttad, hogy Brook-kal voltak valahol.
- De Markkal van együtt.
- Igen, erre emlékszem.
- Na szóval- ül le mellém- Mi is a baj pontosabban?
- Ennyire könnyen kiismerhető vagyok?
- Csak régóta ismerlek- von vállat- Szóval?
- Jó. Még Szokóviában Brook megmentette Pietrot és azóta elég furán viselkedik.
- Milyen furán?
- Elmentek sétálni, Pietro észre sem vett, folyton bejárt hozzá és néha meg is fogta a kezét- szakad ki belőlem s észre sem veszem, de már könnyezek.
- Hé - ölel át Jess- Ne aggódj. Ez a srác nem ér annyit, hogy sírj utána.
- Az évfordulónkat is elfelejtette, ami ma van- kezdek rá mégjobban.
- Megyek, megölöm- akar felállni, de nem hagyom.
- Nem ér annyit- használom ellene a saját szavait, mire visszaül.
- Figyelj csajszi, visszamegyünk a koliba, lefürdesz, átöltözöl és elmegyünk a városba egy csajos napot tartani- ráz meg egy kicsit.
- Rendben. Menjünk - lépünk ki az ajtón, majd a koliban egy gyors fürdés után elmegyünk New Yorkba.
-Hol szeretnél kezdeni?- kérdezi mosolyogva Jess.
- Azt sem tudom milyen bevásárlóközpontok vannak itt.
- Jackson Heights, Queens, Kips Bay, North Shore, Columbus Circle....
- Rendben, ennyi elég.
- Szerintem menjünk be mindegyikbe és vásárolunk amit tudunk- ajánlom fel, mire karon ragad, így rohanhatok utána a kis lábaimon.
Konkrétan hét órányi, színtiszta, dögunalmas és labirintusszerű bolyongás után jövünk ki a Columbus Circle-ből, de nekem majd leszakad a lábam.
- Hogy az istenbe lehet ezt kibírni?- emelkedek fel a levegőbe -Soha többet! - rázom meg a fejem
-Készülj, mert egy óra múlva megyünk moziba! - vigyorog Jess.
- Moziba? - néztem rá - Most értünk vissza hét órányi vásárlásból és te még el akarsz menni egy moziba? Normális vagy?
-Nem egy moziba! Mi a moziba megyünk! - húzta el a levegőben a kezét imitálva a hangsúlyt.
- Milyen filmet fognak adni, amitől, így ki vagy készülve?
-Jó vicc! Igazából a lehető legunalmasabb filmre vettem jegyet, hogy kritizáljunk mindent, ami nem tetszik- vallja be nevetve, mire nekem is mosoly kúszik az arcomra.
أنت تقرأ
Egymás ellen
عشوائيEz egy közös munka @ConnieHolland társammal! Reméljük mindenki tetszését el fogja nyerni! Csak, hogy világos legyen a páratlan részeket írja @ConnieHolland. @ConnieHolland - Brook @0RandomCriminal0 - Lisa Két lány, aki az akadémia által ismerték eg...