-Valami hír, hogy hol van Lisa? - léptem be a tanáriba.
-Semmi! - ingatta a fejét Steve.
-Csak ön vagy itt?
-Sok szabad órám van... Mindenki készül a történelem vizsgára...
-Értem! Mr. Rogers...
-Csak Steve! Már milliószor kértem Brook! Csak Steve.
-Steve - tegeződtem mire elmosolyodott - Az ének vizsgán lennél a harmadik tanár?
-Szívesen! Köszönöm, hogy rám gondoltál!
-Hiszen ön... TE tanítottad előttem az éneket!
-Még mindig nem énekelsz?
-Nem nagyon... Miért?
-Terjednek a pletykák, hogy az egyik osztály hallott téged énekelni!
-Wow! Tudom, hogy ez egy gimi, de azért na...
-Mondjuk én hallottalak már énekelni a toronyban.
-Amíg csak egy ember mondja ezt lehet tévhit! - jegyeztem meg majd kiindultam.
-Már nem vagyok egyedül!
-Lehet ez is csak egy téveszme! - folytattam mire kuncogott én meg becsuktam magam után az ajtót. Vettem egy mély levegőt majd elindultam.
-Ms. Stark! - szólt nekem Clarissa az első osztályból.
-Nem tudom, hogy mi lesz a matek dolgozatban!
-Tanárnő!
-Ben, hogy ha bajod van Ms. Romanoff tanítási módszerével, azt ne velem tárgyald meg.
-Elnézést!
-Fernanda, nincs felmentés tánc alól!
-Brook!
-Délután kettőtől tartok korrepetálást Nick!
-Hoztad? - jött velem szembe Sam.
-Tessék! - adtam át a forgatókönyvet majd mentem tovább.
-Köszönöm!
-Máskor is!
-Tanárnő!
-Igen Jeff, holnap lesz a bemutató!
-Ms. Stark!
-Holnap négy órakor ráérek és akkor átbeszéljük a tételeket! - biccentettem majd megálltam a folyosó végén. Túléltem a halált! Mosolyogva indultam tovább jobbra mire előttem termett Nour... - Úristen! - kapok a szívemhez.
-Elnézést, hogy megijesztettem tanárnő, de már régóta keresem magát és szeretnék kérdezni valamit!
-Hallgatlak Nour!
-Az ének vizsgáról lenne szó...
-Minden benne van a tájékoztatóba a vizsgával kapcsolatban! - válaszoltam a szokásosat majd kikerültem.
-Nem mondtam el, amit szeretnék! - rántott vissza a karomnál fogva mire egy hirtelen szellő a falnak csapta és Pietro megjelent miközben a nyakát fojtogatta.
-Nem volt elég a tüzet most még a vizet is el akarod tenni láb alól? - kérdezte.
-Nem tudom, hogy mire célzol Maximoff! - ellenkezett Nour - Ms. Stark! Ezért már fegyelmi eljárást is adhatna neki!
-De nem fogok... - álltam ki Pietro mellett - Érdekel, hogy mire céloz! Hallgatlak! - néztem Pietrora - Engedd el! Rogers tényleg fegyelmit fog neked adni! És az erőszak nem mindig megoldás! - fogtam meg a vállát mire elernyedt a karja és Nour köré álltunk.
DU LIEST GERADE
Egymás ellen
SonstigesEz egy közös munka @ConnieHolland társammal! Reméljük mindenki tetszését el fogja nyerni! Csak, hogy világos legyen a páratlan részeket írja @ConnieHolland. @ConnieHolland - Brook @0RandomCriminal0 - Lisa Két lány, aki az akadémia által ismerték eg...