Gyorsan követtem Lisat, de nehezemre esett utolérni a sérüléseim miatt. A kijárat után meg is állt Nour előtt, így kaptam az alkalmon és gyorsan hátulról ráugrottam a barátnőmre majd a lendülettől bukfenceztünk egyet.
-Intézd el őt! - parancsolta Nour Lisanak mire gyorsan lerúgott magáról.
-Lisa ez nem te vagy! - álltam fel.
-Teljesen jól mondod! Én már nem vagyok Lisa! Éljen a Hydra! - húzta mosolyra a száját majd megtámadott.
Az ökle egyből tűzzé változott, de nem nagyon ijesztett meg ezzel. Egyből szaltózva próbált kiütni, de hátra ugrottam. Utána ki akarta rúgni a lábamat, de nem sikerült neki, így alulról megcélozta a gyomrom, de megragadtam a lábát. Erősen meglöktem és ettől még Megfordult a levegőben és a hátára érkezett. Gyorsan rátérdeltem a hátára, hogy ne mozdulj on majd lefogtam a kezét.
-Mit akar Nour? - kérdeztem, de csak mozgolódott alattam a lány - Lisa! Válaszolj!
-Bosszút akar állni! Mindenkin! - válaszolt majd az egész teste elkezdett lángolni, majd felépült és engem meg húzott magával mivel még mindig fogtam a kezét.
-Elég legyen! - kezdtem elszívni a tüzet mire észrevettem, hogy Steve belezuhan a vízbe Buckyval - Irányt változtatunk! - vezettem bele a vízbe.
-Nem! - ellenkezett, de még így is én irányítottam.
-Sajnos de! - mormogtam majd a végén felálltam Lisa hátára és gyorsan felugrottam, hogy én ne csapódjak be hirtelen. Leúsztam majd megláttam Stevet, így hirtelen felhúztam a felszínre. Köhögött párat majd feleszmélt.
-Brook! - vett észre.
-Jól vagy? - aggódtam.
-Mind a ketten tudjuk, hogy a víz a te tereped! Lisa?
-Lehűti magát! Bucky?
-Ő is...
-Mivel Bucky a gépbe van, ezért te menjél Lisaért! Nekem nem kell lélegeznem a víz alatt... Én kibírom ha sokáig kell lent lennem!
-Akkor én Lisa, te Bucky?
-Vigyázz, mert lehet, hogy még forró a bőre! A ruháját fogd meg! - ajánlottam majd újra a víz alá bújtam.
Mellúszásban lementem a folyó aljáig, majd megkerestem a helikopternek az ajtaját. Egy kör után meg is találtam majd megpróbáltam kinyitni. Nem sikerült ezért megragadtam a betört üvegen keresztül majd kitéptem azt a részt. Egy szilánk darab elvágtam az övet, ami Bucky körül volt, majd átkarolva a társamat elkezdtem felfelé úszni. Pillanatokkal később már friss oxigénhez jutottam. Odaúsztam a parthoz majd Steve segített kihúzni Buckyt majd utána engem is kiemelt.
-Te vérzel! - látta meg az alkaromat.
-Biztos, hogy a betört üveg vágta el a kezem! Semmi komoly!
-Ezt ki kell tisztítanunk!
-Menjünk inkább! Itt ez nem biztonságos! - vettem fel az ölembe Lisat.
-Akkor siessünk!
-Még mindig repkednek? - jött mellém Steve.
-Újabb és újabb helikopterek jönnek ide! - néztem továbbra is az eget - Nem ugyanaz, mivel van különbség! Most vagy nem bíznak egymásban, vagy tényleg nem veszik félvállról a munkájukat...
-Ahogy te mondtad! Ez a CIA!
-Pontosan...
-Srácok! - szólt nekünk Sam mire felnéztünk.
DU LIEST GERADE
Egymás ellen
SonstigesEz egy közös munka @ConnieHolland társammal! Reméljük mindenki tetszését el fogja nyerni! Csak, hogy világos legyen a páratlan részeket írja @ConnieHolland. @ConnieHolland - Brook @0RandomCriminal0 - Lisa Két lány, aki az akadémia által ismerték eg...