-A Bosszúállók és egy zsoldos csapat múlt hónapban lezajlott Lagosbeli összetűzésének áldozatai között tizenegy wakandai állampolgár is volt. A wakandaiak jótékonysági küldetésen voltak mikor támadás érte őket...
-Idegen földön hullott polgártársaink vére! Ezt nem kizárólag bűnözők tettei okozták, hanem azok közömbössége, akik felesküdtek a megfékezésükre! A győzelem, melyért ártatlanok halnak meg valójában teljes kudarc!
-A wakandai király hangsú... - kezdett bele újra a nő mire Steve kikapcsolta az adást.
-A francba! - hajtottam le a fejem.
-Nem gondoltam volna, hogy ekkora visszhangja lesz ennek! - fordult felém a székében Steve.
-Elcsesztem!
-Nem te voltál! - ellenkezett majd leült mellém az ágyra.
-Tony is ezt mondja folyamatosan... - mormogtam majd meghallottuk egy másik szobából, hogy megy a tévé - Hagyjad! Megyek én! - tettem vissza a párnát a helyére, amit eddig fogtam - Köszönöm, hogy itt lehettem!
-Legalább nekem is volt társaságom! Így, hogy előbb bezártuk a sulit...
-Tudom! Nincs semmi dolgod! - biccentettem majd kimentem a szobájából. Követtem a hangot majd megálltam Wandanál. Gyorsan kikapcsoltam a híreket így a lány rám nézett.
-Én okoztam ezt! - jelentette ki.
-Ez nem igaz!
-Akkor kapcsold vissza a tévét, mert ott konkrétan ezt mondják!
-Észre kellett volna vennem, hogy robbanómellény van rajta! - sétáltam be majd leültem mellé - Szóba hozta a szüleimet és megint tizenöt éves árva voltam egyedül a Hydra ellen... Sokan meghaltak! Az én hibám!
-Nem! - fogta meg a kezemet - Mindkettőnké!
-Ez a munka... Próbálunk minél több embert megvédeni, van, hogy nem sikerül mindenkit! Ha ezzel nem tudunk együtt élni, akkor legközelebb talán senki se menekül meg!
-Nagyon bölcsen beszélsz!
-Én is meglepődtem!
-Ugye? - kérdezte mire kuncogtunk, de Vízió hirtelen átjött a falon - Vízió! Már beszéltünk erről!
-Igen, de nyitva volt az ajtó - magyarázta - Gondoltam... A Kapitány kérte, hogy szóljak mindenkinek ha Mr. Stark megérkezett.
-Köszönöm! Rögtön megyünk! - biccentettem.
-Az ajtón megyek ki! - mutatott a bejáratra - Oh, és úgy tűnik, hogy hozott egy vendéget!
-Tudjuk ki az?
-A külügyminiszter... - válaszolt majd elment.
-Erről már beszéltetek? - fordultam Wanda felé - Hány ilyen alkalom volt?
-Nem válaszolok erre!
-De én meg szeretném!
-Nem fogok, mert vendégünk van!
-Öt évvel ezelőtt szívinfarktusom volt... Összeestem egy lendítés kellős közepén. Kiderült, hogy ez volt életem legjobb köre, mert tizenhárom órányi műtét és egy háromszoros bypass után úgy láttam a világot, mint negyven évi katonaság alatt sose! Más szemmel... A világ örökre adósa lesz a Bosszúállóknak! Maguk harcoltak értünk, megvédtek minket, tűzbe mentek értünk, és ugyan sokan hősként tekintenek magukra, vannak akik önkényes igazságosztóként...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egymás ellen
RastgeleEz egy közös munka @ConnieHolland társammal! Reméljük mindenki tetszését el fogja nyerni! Csak, hogy világos legyen a páratlan részeket írja @ConnieHolland. @ConnieHolland - Brook @0RandomCriminal0 - Lisa Két lány, aki az akadémia által ismerték eg...