-Gyerünk Tony! - toltam elé a mobilt.
-Nem!
-Szépen megdicséred, hogy milyen ügyes volt Washingtonba! Megmentette az osztálytársai életét!
-De...
-Velem is ezt tetted! Legyél jó apuka és hívd fel!
-Nem vagyok az apja!
-De olyasmi féle vagy számára! Felnéz rád, és ez jó!
-Ne már Brook! Te leromboltad a Hydra főhadiszállását és nem egy emlékműn mentettél életeket!
-Ő még csak egy kölyök!
-Miért nem te hívod fel?
-Mert téged többre tart, mint engem! Kicsit nehezen fogadom ezt el, de ez van! Te vagy a példaképe és ez a dolgod!
-Ne már!
-Anthony Edward Stark!
-Jól van na! - kapta fel a telefont majd tárcsázta - Ennyire azért nem kéne agresszívnak lenni!
-Hangosítsd ki!
-Rendben! - tette közénk a készüléket majd hallgattuk a csörgést - Mr. Parker, van egy perce?
-Nem igazán! Suliba vagyok!
-Ügyes voltál Washingtonban!
-Ööö... Oké!
-Az apám nem sokszor dicsért meg és úgy érzem ez nagy hiba volt a részéről...
-Éppen fontos dolgom van!
-Ne vágj a szavamba miközben épp dicsérlek!
-Tony! Kedvesen!
-Szia Brook!
-Helló Peter!
-Na szóval! - folytatta Tony - Remek híreim vannak! - újságolta mire valamilyen duda megszólalt - Mi volt ez?
-Zenekari próbán vagyok...
-Hát ez furcsa! Happy azt mondta hát hete kiléptél a bandából. Most akkor...
-Le kell tennem! Hívás vége!
-Hééé! - akadt ki mikor szétkapcsolt a vonal - Ezt nem hiszem el! Láttad, hogy mit tett?
-Láttam Tony! De te szépen csináltad! Tini... El kell ezt fogadnod!
-Te nem voltál ilyen...
-Ennyi idősen éppen küldetésen voltam Washingtonban és alig beszéltünk!
-Ez nem mentség erre!
-Kamaszodik! Hagyjad! Ez a normális!
-Baj van az egyik komppal! - vetítette ki P.É.N.T.E.K.
-Szóval az nem a banda volt hanem a komp! - jöttem rá.
-Vedd fel a ruhádat! - parancsolta majd mind a ketten gyorsan kirohantunk.
Gyorsan le is ugrottunk az utolsó szintről, de a páncélunk a levegőben elkapott minket, így már repültünk is a célunk felé. Az öbölben a komp rendesen süllyedt mire odaértünk. Szegény Péter egyedül próbálta megtartani a kettétört hajót. Megsajnáltam egy kicsit... Tony és én két oldalról megnyomtuk a hajót, mire a segítségünkre jött pár apró meghajtó.
-Mi a franc? - vette észre Parker a változást - Mi a franc?
-Helló Pókember! - köszönt neki Tony - Jó kis zenekari próba!
KAMU SEDANG MEMBACA
Egymás ellen
AcakEz egy közös munka @ConnieHolland társammal! Reméljük mindenki tetszését el fogja nyerni! Csak, hogy világos legyen a páratlan részeket írja @ConnieHolland. @ConnieHolland - Brook @0RandomCriminal0 - Lisa Két lány, aki az akadémia által ismerték eg...