Chapter 80

4 0 0
                                    

- Lisa, nézd a tévét- hallom meg Logi hangját a fejemben, miközben boltban vagyunk és teljesítem a kérését.
- Az Egyesült Nemzetek épületét lebombázták - rettenek meg egy pillanatra, ahogy hallom mit mondanak.
- Szerinted a mi hibánk?- kérdezi a másik énem.
- Először is csak a tiéd, te robbantottál. Másodszor pedig nem- suttogom- Legalábbis remélem.
- Menjünk haza.
- Rendben- adom oda a néninek a pénzt és távozok a szatyrommal.
- Várj, nezd! Gyümölcsök, imádom a gyümölcsöt- hallgatom nevetve, hogy mennyire imádja.
- Rendben, akkor vegyünk - megyek oda, az árushoz és elkezdem nézegetni a finomságokat.
- Barackot! Az nagyon finom- mondja határozottan, mire megkeresem a szememmel a lédús végterméket, de nem látom előtte az árat.
- Cât costă o caisă? (Mennyibe kerül a barack?)- kérdezem kedvesen, mikor meghallok egy ismerős hangot, a másik eladóval beszélgetni és épp szilvát válogat.
- 5 lei pe kilogram! (5 lej kilónként)- kapom meg a választ és kiválasztok négy finomabbnak látszót és ki is fizetem, de eddigre a férfi eltűnik.
- Hogy a viharba tudott felszívódni? - kérdezem magamtól.
- Nem tette. Ott van az újságárusnál- mondja Logi, és oda is kapom a fejem.
- Szerinted az Mr. Barnes?
- Menjünk közelebb és megtudjuk- mondja és oda is érünk, majd elveszek én is egy hírlapot, amin egyből szemet szúr a főcím.
- Nu mă urmări! ( Ne kövess engem!)- fordul hátra Bucky, de nem ott vagyok.
- Kijött a gyakorlatból Mr. Barnes- kocogtatom meg a vállát.
- Hogy találtál meg?- kérdezi komolyan.
- Kellett pár barack- vonok vállat- De jobb ha megyünk. Nem szeretek az utcán lenni - suttogom és elindulunk.
- Lisa, valami rosszat érzek.
- Pontosan mi az a rossz?- kérdezem.
- Te kihez beszélsz?
- Csak Logihoz. Nehéz lenne elmagyarázni.
- Halkan menjetek be- figyelmeztet utoljára engem, mire megállítom Buckyt.
- Megyek előre- suttogom és amilyen halkan csak tudom kinyitom az ajtót, majd besétálunk szinte lábujjhegyen végül megállunk Steve mögött. Hogy jutott be?
- Kapitány, felétek tart a Német Különleges Alakulat- mondja valaki alig hallhatóan Mr. Rogersnek.
- Értettük - válaszol, miközben a kezében fog valamit, de megérzi, hogy figyeljük őt, így hátra fordul. A kis sunyi! Belenézett a füzetembe.
- Az erkélyen nincs...- jön be a hűtő melletti ajtón Brook- senki- fejezi be a mondatát, ahogy ő is meglát minket.
- Felismertek minket? - néz ránk Steve.
- Csak eljöttem pihenni. Nem mosták ki az agyam- válaszol Bucky.
- És te Lisa? Te emlékszel?- néz a szemembe Brook.
- Sajnos igen- veszek egy mély levegőt és keresztbe teszem a karjaim.
- Körbevették a házat! - hallom Logit és Sam-et egyszerre erre Steve leteszi a jegyzetfüzetem.
- Tudjuk, idegesek vagytok- jön közelebb Brook.
- De nincs rá okotok, biztonságba akarunk titeket vinni - folytatja Steve, mire egy "komolyan gondoltad?" nézést villantok rá.
- Nem voltam ott Bécsben. Többet nem gyilkolok.
- Hagyjatok minket békén - lépek egyet előre- Miattatok találtak ránk a kommandósok- mondom komolyan aztán megszólal Logi- Én sem gyilkolok többé, Asgardon kívül.
- Elindultak befelé!- halljuk megint a kis segítőink hangját.
- Egyesek másképp gondolják és ide tartanak - próbál minket meggyőzni a Kapitány.
- Mr. Barnes, magát nem élve akarják és a németek köröznek téged is Lisa!- érvel Brooklyn.
- Jól teszik- mondom.
- Bölcs döntés - csatlakozik Bucky is.
- A tetőn vannak! Lebukhatok - aggodalmaskodik Sam.
- Nem kell harcba torkollnia- néz ránk Mr. Rogers, miközben hallom a lábak halk, de hallható dobogását a lépcsőn egészen az ajtó elé.
- Mindig harcba torkollik- válaszolok, mire Bucky mögém sétál, majd leveszi a kesztyűjét, eközben Sam visszaszámol.
- Öt másodperc!

- Kimentettelek a folyóból! Ezután sem bízol meg bennem?- kerdezi Brooklyn.
- Csak magamban nem bízok meg - válaszolok halkan.
- 3 másodperc!
- Dehogynem- pillant oldalra, majd vissza ránk.
- Vigyázz, vigyázz, vigyázz!- kiáltja Sam, mire hozzájuk közelebb lévő ablakon berepül egy gránát, de a Kapitány a pajzzsal visszalöki, aztán nálunk is megtörténik, viszont ezt oda rúgom Brooknak. Következőnek lőnek párat, amit Bucky hárít el a matracommal. Ezzel egyidejűleg hallom kintről az ordibálást és az ajtó ütlegelését, így oda dobom az asztalom, hogy nehezebb dolguk legyen.
- Jézusom! - lepődök meg, mikor két kommandós töri át az ablakot. Az egyiket leütöm, a másik alól Brook rántja ki a szőnyeget. A harmadik az ajtón jön be, akinek a fegyverét Steve fogja le, majd Mr. Barnes szó szerint kirúgja a lakásból.
- Lisa, álljatok le! Még megöltök valaki - fogja meg a karom Brook, mire bárány tekintettel nézek rá. Ezután megragadom a hátán a ruhát és leterítem a földre, majd betöröm a feje mellett a padlót.
- Nem ölünk meg senkit! - mondom határozottan és a táskámat átdobom a másik tetőre, majd azzal a lendülettel még több kommandós jön be, akik lövöldözni kezdenek. Védelemből Bucky elé és Brook elé, Steve pedig a pajzsát maga elé tartva véd mindannyiunkat. Ekkor oldalról is elkezdenek lőni így a Kapitány pozíciót vált, így kapva a lehetőségen gyorsan kilököm az ablakon. A másikat Bucky intézi el, így hogy összetöri vele az ajtótól nem messze lévő polcot, de ez nem tűnik elégnek.
- Mr. Barnes! Álljon le- fogja meg a karját Brook és maga felé fordítja, így rám marad a katona elintézése, szóval felkapok egy betontéglát, amivel mellkason találom a embert, aki beesik a fürdő ajtaján.
- Mennünk kell!- mondom komolyan, majd kiszedem az asztalt az útból. Ekkor elkezdik szétlőni az ajtót, mire Bucky odamegy és áttörve a falat leüti az egyik embert majd ki is rúgja az ajtót én meg követem. Nem gondoltam volna, hogy ennyien várnak ránk. Ahogy meglátják a volt tanáromat támadni kezdenek, aztán én is előkerülök.
- Hier ist Lisa Müller auch! (Itt van Lisa Müller is!)- ordítja le az egyik, mire a hevederét a korláthoz csatolom és átlököm rajta. Ezután egy ember a tetőablakot is betöri valaki, aki lőni kezd ránk, de a fegyverénél fogva a falhoz csapom és lelököm, hogy hátha megtisztítja nekünk lefelé az utat.
- Mennyien vannak ezek?- nézek le majd leugrok a szemben lévő fordulóba, ahol továbbra is kiütök mindenkit Brook meg követ minket, miközben menti akit tud. Végül a Kapitány is visszajön és utánunk ugrik épp idejében mert Mr. Barnes a korláton hajít át valakit, akit Mr. Rogers kap el.
- Ne már, haver- néz Buckyra majd felrántja én meg arcon könyökölök egy kommandóst majd egy másikat combon lövök a saját fegyverével. Megint lentebb ugrunk még egy szintet miközben Brook összecsatol kettőt, majd az egyiket lehajítja, hogy egymással legyenek elfoglalva.
- Köszi!- mosolyodok el és átugrok a korláton jó pár emeletet zuhanva, amit Mr. Barnes is megtesz.
- Teljesen megőrültél!- szid le, ahogy az erkély felé tartó folyosón sétálunk.
- Ezt nem tudom megcáfolni - mondom és felgyorsítva átugrok a másik tetőre aztán az extanárom is, így megint futásnak eredünk, ami viszont nem tart sokáig.
- Jajj ne- motyogom, mikor meglátok egy ismerős árnyékot- Menjen, én elintézem - mondom komolyan majd Bucky elé ugorva neki rontok T'Challanak, aki azonnal a lábát veszi igénybe, ami nagy hiba ugyanis egy kézzel való beijesztés közben rögtön csinálok egy lábsöprést, ami ugyan kicsit megingatja, de hamar sikerül visszanyernie az egyensúlyát.
- Nem ő robbantott! - kiáltom, de kiereszti a karmait és azzal támad nekem, így hátrálni kezdek kivédve a legtöbb támadását, de átesek valamin szóval szabad utat nyer Mr. Barneshoz, de amint tudok besegítek.

Sammel, Steve-vel és Brookkal együtt érkezik egy helikopter is, ami lőni kezd ránk, de a fegyver hőjét és a töltényeket használva felrobbantom.
- Logi, szükségem van rád! - mondom komolyan- Ki kell juttatnod innen engem és Mr. Barnest is.
- Vártam már mikor mondod ki! - válaszol és átveszi fél kézzel az irányítást majd egy tűzfalat emel Bucky és T'Challa közé, mikor elszakadnak egymástól azután pedig a tető szélére futva Logival leugrunk teljesen a földre Bucky pedig először egy kiálló részre, majd utána érkezik meg hozzám és sprintelni kezdünk, hogy T'Challa ellen legyen egy kis esélyünk. Nem sokkal később újra megtalál minket egy helikopter és lőni kezd, így Logi megint felrobbantja.
- Oda!- mutatok az alacsony kőfalra, amit átugorva egy aluljáróba érkezünk.
- Futi van - kapcsol rá Logi a tempóra és szlalomozni kezdünk a kocsik között, miközben még mindig kerget minket mindenki.

Egy egész hosszú szakaszon üldöznek minket, de végül már a rendőrök is üldöznek, majd szemből elállják az utunkat, így teljesen körbe vesznek nem csak engem és Buckyt, hanem a maradék négy embert is és ekkor megérkezik Rhodey.- Abbahagyni! Azonnal! - emeli ránk a repulzorait, de a kommandósok is felénk tartják a fegyvereiket.- Nem terveztem, hogy elkapnak- motyogom, majd az ezredesen kívül mindenkit megbilincselnek, de engem és Buckyt le is hasaltatnak.- Gratulálok Csöpi, bűnözők lettetek!

Egymás ellenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang