-Nagyon ügyes voltál- sétál mellettem Mr. Barnes- Az állóképességed, a gyorsaságod és az ütéseid erőssége rendben van, viszont az egyensúlyodon dolgoznunk kell. - mondja kedves hangon, de ekkor meghalljuk, hogy odakint Thor veszekszik valakivel, így mi is megnézzük mi folyik ott.
- Márpedig itt fogsz maradni és tanulsz, mint a többi gyerek Magni. Erről nem vagyok hajlandó további perpatvart folytatni - mondja dühösen az istenség, s szétnéz.
- Lisa - pillant meg engem- Vezesd körbe kérlek a fiamat- néz a srácra, aki nem is tűnik olyan sokkal idősebbnek nálunk.
- Rendben Mr. Odinson- mondom, mikor odajön hozzám a srác.
- Na szóval- indulunk el- Te vagy a kis Tarzan?- próbálom visszatartani a mosolyom, kevés sikerrel.
- Ez most valami vicc akart lenni?- értetlenkedik.
- Valami olyasmi, de ha elmagyaráznám már nem lenne vicces.
- Oh, értem.
- Te is asgardi vagy?
- Igen, miért mit tudsz az otthonomról?
- Sokat. Szeretek olvasni.
- Például?
- Például azt, hogy apád testvére Baldur is nem csak Loki- mondom, ami leghamarabb az eszembe jut, de erre Magni felmordul.
- Nem értem, hogy lehet köztünk még mindig- rázza meg a fejét. Hááát oké, családi perpatvart érzek áramlani levegőben.
- Rendben. Akkor ezek itt a termek- térek át egy másik témára. - Itt szoktak lenni az átlagos tanórák, mint a matek, rajz, ének meg ehhez hasonlók- magyarázom, majd egy szinttel lentebb megyünk- Itt vannak a különböző laborok és műhelyek. Itt lent vannak a biosz, kémia és technológia órák. És segítek bennük, ha szeretnéd.
- Köszönöm- hajol meg.
- Mi ezt itt nem szoktuk.
- Oh, rendben- egyenesedik fel aztán lemegyünk a edzőtermekhez.
- Itt majd megmutathatod a harckésségeid- mosolygok- Ez és az aula a kedvenceim.
- Te meg tudnád mutatni te mit tudsz?- kérdezi es szembe áll velem.
- Nem hiszem, hogy szeretnéd.
- Én szeretném- mosolyog, mire felé küldök pár tűzgolyót. Persze direkt nem találom el egyikkel sem.
- Tessék. Most örülsz?
- Igen és most én jövök - rakja egymáshoz a kezeit majd tapsol egyet, de leginkább ahhoz hasonlít, mint mikor dörög egyet az ég villámlás után én pedig a terem végéig repülök.
- Hát ez elég durva!- kiáltom, mivel Magni messze van és a fülem is cseng a nagy zaj miatt ezután pedig visszasétálok a fiúhoz.
- Tudok még mást is, de az lerombolná az épületet- nevet halkan.
Miután végeztünk a kis bemutatóval megmutatom neki a kollégiumi szinteket.
-Ott balra van a lépcső a fiúk részéhez jobbra meg a lányokéhoz. Fontos, hogy éjszaka már nem lehet mászkálni.
- Értettem- néz körbe az aulában.
- És a testvéred miért nincs itt?- érdeklődök.
- Kicsit jobban összevesztünk a szokottnál, így apám arra döntött, hogy jobb lesz kicsit külön élnem.
- Így már világos - mondom halkan.
Még folytatnánk a beszélgetést, de ekkor a tanári kar nagyobb része megjelenik és elhívják Magnit. Remek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egymás ellen
DiversosEz egy közös munka @ConnieHolland társammal! Reméljük mindenki tetszését el fogja nyerni! Csak, hogy világos legyen a páratlan részeket írja @ConnieHolland. @ConnieHolland - Brook @0RandomCriminal0 - Lisa Két lány, aki az akadémia által ismerték eg...