Miután végre kijöhettem a vízből Mr. Rogers félrehív.
- Lisa, szeretném, ha te is velünk harcolnál. Tony aláírt egy egyezményt, ami miatt könnyen csatába keveredhetünk.
- Kik írták még alá? - kérdezem.
- Nat, Vízió, Rhodey, Brooklyn kötelességből és Pietro is- sorolja fel.
- És maguk? - vonom fel a szemöldököm.
- Mi nem találjuk helyesnek.
- Miért? Mi van benne?
- Azt írják le benne, hogy az ENSz egyik szervezete felügyelné a tevékenységünket és nem maradhatunk meg magánszervezetnek. A kormány szerint túl sok kárral jár a világ megmentése.
- Szerintem ez jó ötlet. Mármint eddig mindig más takaritott minden akció után. Hiába nem állok közel hozzá, ebben neki adok igazat- mondom őszintén.
- Értem..- mondja kicsit csalódott hangon- De, ha mégis velünk tartan...- szakítja félbe Brook.
-Ez az Egyezmény teljesen szédszedte a csapatot! Egyesek úgy gondolják jó ötlet.... De nem mindenki van ezzel így! Tony nagyon híve ennek. Nem azt mondom, hogy hülyeség, de nem is olyan jó! Az emberiség fél, hogy több apokaliptikus esemény fog történni. Próbáljuk elkerülni, de ez hozzátartozik a munkánkhoz. Ha egyesek ezt nem képesek elfogadni, azok magukra vessenek! Hiszen ilyenek vagyunk és nem titkoljuk a kilétünk - ér mellénk teljesen.
-Csak gondold át- tesz le mellém egy fehér ruhát a szőke férfi- Túl sok sötét van a múltadban. Legyen egy világos is- mosolyodik el biztatóan.
-Ugyan már Steve! Fehér? Ugye csak viccelsz vele?- néz a Kapitányra Brook karba tett kézzel- Inkább ezt vedd fel - dob nekem egy feketét.
- Ez nekem is jobban tetszik- mondom mikor teljesen végignézem.
- A lényeg az, hogy Brooknak igaza van! Ha aláírjuk a szerződést, akkor megkötik a kezünket, mintha bűnözők lennénk. Meg kell állítanunk Nourt és azt az ürgét! Tudjuk mire készülnek, most már csak meg kell állítanunk őket! A hétből két célpont nálunk van és ez jó! Maradjon is így! Jussunk el Szibériába és állítsuk meg őket!
- Akkor mire várunk még? - kérdezem sürgetően.
- Az újfiúra. Clint elhozza őt és Wandát is- mondja Sam és bólint a Kapitánynak.
- Micsoda? Ki az?- értetlenkedek.
- Majd megtudod.Másnap elindulunk Steve kocsijával a reptér felé. Nem túl nagy ez igaz, de imádom a régi gyártmányokat és ez mindenképpen az. Egyszer csak megállunk egy híd alatt, ahol egy fekete Audi vár ránk és kiszáll belőle a szőke csajszi.
- Ki ez?- kérdezem halkan.
- Sharon Carter - válaszol Steve.
- Brook legjobb barátnője- fordul hátra Sam.
- Ezzel akarod lehagyni őket, ha rád találnak? - szólal meg a szöszi.
- Nem hivalkodó- válaszol a barna hajú és mindketten a csomagtaróhoz mennek.
- Jó, mert ezek a cuccok vonzzák a figyelmet- nyitja fel a nő a kocsi hátulját, amiben a ruhák rejlenek.
- Előrébb döntenéd az ülést? - szólal meg hirtelen Bucky.
- Nem - mondja Sam rezzenéstelen arccal, mire az exkatona kicsit felém csúszik.
- Sshhh! - pisszegem le őket.
- Tartozás megadva- néz a cuccokra Brook, majd vissza Sharonra.
- Kihúzhatod a listáról- mondja és felénk pillant- Amúgy a csajszi meg akart ölni.
- Bocsi, ezt írt fel a saját listádra- nevetnek össze- Keresni fognak- komolyodik meg a barna lány.
- Tudom.
- Köszönöm Sharon- ölelik meg egymást, majd a ruhákkal együtt tovább megyünk a reptér felé.Mikor megérkezünk egy furgon már ott áll. Mire sikerül kikászálódnunk a Volkswagen-ből Clint és Wanda ki is szálltak.
- Kapitány - fog kezet az íjász a szöszivel.
- Ne haragudj, de nagy szükségünk van rád.
- Ugyan, szívességet tettél. Meg hát- néz Wandára, akin látszik az elhatározottság-Jövök neked- fejezi be.
- Róla nem volt szó - nézek Wandára.
- Egyesek folyton lazsálnak. Én nem ezt teszem- vág vissza, mire szemet forgatok.
- Nem, tényleg nem. Bevetésekre jársz és épületeket robbantgatsz- jegyzem meg.
- Elég legyen - szól ránk Brook- Köszönöm, hogy segítesz - néz a boszira, aki csak bólint.
- Mi a helyzet az új sráccal?- szólok közbe.
- Nagyon izgatott - megy az ajtóhoz Clint és elhúzza azt- Ráfért néhány kávé, de...- riad fel a férfi a hangos puffanásra- Rendben lesz- fejezi be Clint.
- Ez milyen időzóna? - mászik ki az ülésekről.
- Közép-európai nyári - válaszolom meg a kérdését, mire mindenki rám néz- Ő kérdezte - motyogom.
- Menj - löki közelebb Sólyomszem.
- Amerika Kapitány- mondja a férfi csodálkozva.
- Mr. Lang - üdvözli őt Steve és kezet fognak.
- Örvendek! Túl régóta rázom, igaz?- kérdezi kínos hangon.
YOU ARE READING
Egymás ellen
RandomEz egy közös munka @ConnieHolland társammal! Reméljük mindenki tetszését el fogja nyerni! Csak, hogy világos legyen a páratlan részeket írja @ConnieHolland. @ConnieHolland - Brook @0RandomCriminal0 - Lisa Két lány, aki az akadémia által ismerték eg...