-És akkor! Öt, hat, hét, nyolc! - számoltam majd elkezdtek a diákok táncolni - Érezzétek át a dalt! - jegyeztem meg majd elkezdtem körbejárni - Adjátok elő magatokat! Gyerünk! Egyenes kéz Liam! - szóltam neki majd kijavította - És Andrew! - mondtam a nevét majd hátulról megfogta az előtte lévő vállát és szaltózva átugrott felette majd spárgába érkezett, de egyből fel is pattant és tovább táncolt - Póz! - tapsoltam kire beálltak - Kettő, három! - folytattam majd végül pördültek és megálltak - Nagyon jó! Szép volt srácok! - gratuláltam - Sokkal jobb, mint az előző tíz!
-Ms. Stark, nagyon elfáradtunk! - ült le nyavalyogva Karol.
-Még van öt perc az órából... - néztem meg a mobilom - Jól van! Mehettek! - adtam meg magam mire ujjongva - mentek az italukért -
What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes a fighter
Footsteps even lighter
Doesn't mean I'm over cause you're gone
-Ms. Stark! - fordultak vissza a diákok.
-Igen?
-Maga énekelt... - mosolygott Edith.
-És?
-Eddig még nem is hallottuk magát! - magyarázta Kevin.
-És? - kuncogtam.
-Magának gyönyörű a hangja!
-Köszönöm! Akartok még valamit?
-Holnap adjuk elő, ugye a táncot...
-Igen, fél ötkor!
-Ott lesz ön is, ugye?
-Persze!
-Rendben! - biccentett mire megszólalt a csengő - Holnap találkozunk! Menjetek! - kértem mire elindultak így én is visszafordultam a panelhez.
-Ms. Stark... - kezdte valaki.
-Azt mondtam, hogy menje... - néztem rá - Ahh! Lisa... Segíthetek valamiben?
-Beszélnünk kéne! De most! Kettesben... - csukta be az ajtót.
-Minden rendben?
-Amikor felébredtem, utána nem sokkal később Vízió ki is engedett.
-Ez a lényeg?
-Ne szólj be! Szóval Mark megkeresett...
-Örülök! Barátok vagytok...
-Kérte, hogy kérdezzem meg, hogy Jessnek tetszik-e ő - nyögte ki mire lefagytam - Azt mondta, hogy ő már túllépett rajtad, de nem hiszek neki! Csak el akartam ezt mondani, hogy tudd!
-Köszönöm...
-Őszintén, mi történt Carterrel?
-A bál... - ültem le.
-Úgy tudtam, hogy abból baj lesz!
-Mi?
-Én adtam meg az engedélyt, hogy énekelhessen...
-És te okolod magad?
-De csak egy picit! Te tehetsz arról, hogy Noah nem akar lekopni rólad!
-A régi Lisa... - hajtottam le a fejem.
-Ahhoz képest, hogy egy kész roncs vagy belülről, jól nézel ki Brooklyn!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egymás ellen
RastgeleEz egy közös munka @ConnieHolland társammal! Reméljük mindenki tetszését el fogja nyerni! Csak, hogy világos legyen a páratlan részeket írja @ConnieHolland. @ConnieHolland - Brook @0RandomCriminal0 - Lisa Két lány, aki az akadémia által ismerték eg...