Chapter 38

8 1 0
                                    

Szóval van tervük. Mennünk kell Ultron után. Igazán remek.
- Visszamentek az akadémiára. Erről nem nyitok vitát! - zárja le Tony ennyivel az egészet, majd elmegy a másik irányba én meg visszaslisszanok Brooklyn szobájába, s mire utolér már eléggé száraz levegőt csinálok odabent.
- Vissza kell mennünk a suliba - lép be az ajtón, de az arca mintha megváltozna - Most, úgyhogy jobb lenne, ha pakolnál - néz rám ezután pedig nagy lépésekkel halad át a szobán, egészen az erkélyig, aminek az ajtaját sarkig kinyitja.
- Rendben. Gyorsan körbenézek, hogy hagytam-e valamit valahol- kelek fel az ágyról és kimegyek.

Elindulok kifelé a party helyszíne felé, de a törött üvegen és tárgyakon kívül semmit nem találok, hanem inkább a lépcső alá helyezek egy jel erősítőt szükség esetére.
- Mit csinálsz te ott? - hallom meg Thor hangját.
- Csak kerestem valamit, de nincs itt - jövök ki onnan gyorsan.
- Idefigyelj - állja el az utamat- Fogalmam sincs ki vagy, de nem....
- Nem kedvelsz túlságosan? Állj be a sorba - forgatok szemet, mire furán néz rám.
- Mi a baj? - kérdezi halkan.
- Semmi, miért?
- Egyre vörösebb vagy.
- Csak az erőm miatt van ez. Ki kell engednem a gőzt - szuszogom. Persze nem erről van szó, de neki még tudok hazudni. Az öccsével nehezebb lenne.
- Rendben. Menj el sétálni Lisa.
- El fogok, amint visszaértünk az akadémiára - bólintok. Bejárom a többi helyiséget is, s néhány helyen hagyok egy-egy kis eszközt, majd visszamegyek Brookhoz.
- Itt vagyok. Mehetünk - mosolygok.
- Jó - ennyit mond az újdonsült barna hajú lány és kiviharzik mellettem az ajtón. Ez nehezebb lesz, mint gondoltam.

Mikor megérkezünk az akadémiára mindenki örömmel fogadja Brooklynt, de engem csak hárman ölelnek át.

-Hol voltál eddig te őrült?- törli meg az arcát Misa- Legalább egy sms-t küldhettél volna!

- Igen, tudom. Sajnálom- hajtom le a fejem- Kicsit elfoglalt voltam.

- Attól még nem kellett volna ignorálni minket- ad egy tockost Jess, majd átölelnek Hamzával együtt.

- Hiányoztál- suttogja a srác és simogatni kezdi a hátam.

- Lisa?- kapja fel a fejét a mellettünk Magni.

- Wow, te még mindig itt vagy?- lepődök meg.

- Azt hittem már nem jössz vissza - löki el tőlem a két régebbi barátom és átölel úgy, hogy a bordáim is fájdalmasan roppannak néhányat.

- Oh, ez nagyon hiányzott - szuszogom.

- Rossz volt, hogy nem voltál itt.

- De most már... - ennyit tudok mondani mivel a kis Tarzan fogja magát és elhallgattat az ajkaival. Mi az isten? A következő pillanatban csak egy hatalmas csattanás hallatszik, ahogy a kezem találkozik az arcával.

- Ez itt nem szokás - mondom komolyan aztán elviharzok.

Mégis hogy képzelte ezt? Még józanul is tudom, hogy Szélvész a szerelmem nem Magni.

-Bassza meg mindenki- morgom és a szobában átöltözve egészen az edzőteremig megyek.

- A gyakorlás sosem árt- szuszogom, majd elkezdek bemelegíteni. Néhány kör futás, guggolás, nyújtás és törzsfordítás után elkezdek ugrókötelezni. Le kell vezetnem a felesleges energiámat rendesen most már tényleg.

- Szóval itt vagy- jön be az ajtón Tony, miközben a boxzsákot püfölöm- Brook mindenhol téged keres.

- Tényleg? Ebben erősen kételkedem.

- Miért?

- Elég rendesen megváltozott.

- Ahogy te is.

Egymás ellenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang