Chapter 25

12 4 0
                                    

-Szóval ennyi? - nézett körbe Tony - Hősiesen kivonul és ennyi? - kérdezte mire elindultam a halott felé - Brook én nem...

-Csak úgy megölte! - rogyott össze a lábam a test előtt így térdre estem - Halott! - törtem meg majd elkezdtem szipogni és a hátára fektettem meg a fiút. Hirtelen megragadtam a nyakam majd elkezdett fojtogatni.

-Brook! - ijedt meg Tony.

-Nem haltál meg! - krákogtam majd elkezdett a csuklóját szorítani.

-Mint mondtam! Nem érzek semmit!

-Az jó! Figyu! Szerintem nem gondoltad át a terved!

-Miért is nem? - furcsállodta mire felállt és tovább szorította a nyakam.

-Mert te a Föld legnagyobb hőseihez törtél be! És százas létszámú tanoncokhoz!

-Csak egyszer mondom el! - jelentette ki Rogers mire odanéztünk - Engedd el Brooklynt! - húzta fel a pajzsát.

-És ha nem, mi lesz? - kuncogott mire megkapaszkodva a karjában a lábamat rákulcsoltam a nyakára és lehúztam. A karja még a kezemben volt, így azt tartva ráléptem az arcára.

-Köszönöm szépen az elterelést! - vettem mély levegőt, mire a Bosszúállók furán néztek egymásra.

-Minek is tanítunk mi itt? - tette fel a kérdést Barton - Mindent tudnak! Küldetésekre járnak, megmentik a népet... Feleslegesek vagyunk mi itt! Adjuk oda nekik a diplomát és "Hasta la vista Baby!" - vont vállat.

-Ezt meg sem hallottam! - indult be Mr. Rogers mire a többiek követték.

-Most nincs igazam? - folytatta majd beléptek az épületbe.

-Valaki! - szóltam utánuk - Hahó! Itt hagytatok egyedül! Senki? Oké! - fújtam ki a levegőt majd egy burokba helyeztem a fiút és hagytam. A park felé fordultam és felemelve a kezem a fákat visszaállítottam a helyükre.

-Tudtommal te a vizet irányítod! - lépett mellém Mark.

-Minden élőlényben van folyadék!

-Muti a nyakat! - fordított felé majd felemelte a fejem, hogy megvizsgálja a testrészemet.

-Minden a legnagyobb rendben van! - nyugtattam.

-Kezdesz egy picit túlzásba menni a sok küldetéssel! A végén még baj lesz!

-A baj már megtörtént!

-Miért?

-Lisa egy Hydra által irányított gyilkoló gépezet! Azt hittem, hogy kezdünk jóban lenni, viszont megint távolodunk egymástól...

-És ennek ki az oka?

-Nem tudom!

-Biztos? - vonta fel a szemöldökét.

-Mire célzol?

-Sokan mondták, hogy most már nem mosolyogsz annyit! Hogy szomorkás vagy és furcsa!

-Jól vagyok! Nincs semmi bajom - mosolyodtam el.

-Akkor jó! - karolt át - Mivel kapcsolatban állunk egymással, ha te rosszul vagy akkor én is!

-Ha én rosszul vagyok akkor te... A kapcsolat a kulcs! - csillant fel a szemem.

-Mi? -értetlenkedett.

-A kapcsolat a kulcs! Senki se törte meg Collinst! Nem birtokoltuk a gyenge pontját!

-Azt mondod, hogy a testvére a gyengéje?

Egymás ellenWhere stories live. Discover now