-Ő is itt van ám! - szóltam közbe - Lehet, hogy nem figyel rátok, de ne beszéljetek úgy a tervleges elpusztításáról, hogy ő is egy helyen van velünk! - akadok ki - Lehet, hogy egy szörny rejlik benne, de ő attól még Lisa! - mutatók az említett személyre mire mindenki szemét forgatva lenéz a földre kivéve Natasha áll magabiztosan - Nat!
-De...
-Te is tudod, hogy milyen amikor megsemmisítenek! Amikor eltörölnek a felszínről! Átélted ezt te is!
-Ez túl veszélyes!
-Ahogy az is veszélyes volt, hogy New York után beengedtük Lokit az akadémiára! Két nap alatt csuklóból megölt nyolcvan embert aztán űrlényes megszállást rendezett Manhattan kellős közepén! Ti mégis megengedtétek, hogy itt legyen, és hogy a diákok közelében legyen, sőt még tanítsa is őket! Lisat tartod veszélyesnek miután Loki egy óriási mészárlás után idejött? Kiirtotta konkrétan a saját népét!
-Én is itt vagyok! - tette hozzá az említett.
-Most már tudod milyen érzés, mi? Másokról beszélni mikor az illető mellettünk van... LisaLisa kordában tudja tartani Logit! A Loki nem hinti el azt, hogy ismerte Lisa anyukáját akkor nem is történt volna ez meg!
-Oh, szóval most már az én hibám?
-Igenis az! - válaszoltam már ingerülten mire közelebb lépett hozzám.
-Ahelyett, hogy engem hibáztatsz, talán arra kéne gyűjtened a bátorságod, hogy használd az erődet!
-Erő nélkül is legyőztem Logit!
-De legközelebb nem lesz ilyen könnyű!
-Inkább menjetek ki! - kértem mire mindenki felnézett.
-Brook! - nyitotta a száját a Kapitány mire közbe vágtam.
-Hadd beszéljek kettesben Lisaval! Ez a dolgom! Vigyáznom kell rá! - magyaráztam mire helyeselve ő és Mr. Barnes ki is mentek.
-Ezt nem tartom jó ötletnek! - suttogta Sam.
-Ahogy én sem, de kötelességem végrehajtani! - csináltam meg vele az egyéni pacsinkat majd ő is kisétált.
-Brook!
-Natasha!
-Csak légy óvatos! - kérte majd megsimogatva a karomat kiindult.
-Csöpi, én... - kezdte Rhodey.
-Te kimész és hagyod, hogy a munkámat végezhessem!
-Nem ezt akartam mondani!
-Végül úgy is ez lett volna a lényege! - puszilkodtam vele majd Loki emelte a kezét - Kifelé!
-Nem is értem, hogy velem miért nem vagy olyan kedves!
-Gondolkozz el! A válasz benne van a nevedben!
-Nagyon vicces! - ment ki idegesen.
-Kint várlak! - lépett mellém Tony majd megölelt - Bármi baj van, csak kiabálj!
-Nem lesz semmi baj!
-Kötve hiszem!
-Menj csak!
-Biztos? Mert itt bent maradhatok!
-Légyszíves!
-Ahogy akarod! - puszilta meg a homlokom majd kisétált.
-Nem akarok veled beszélgetni! - szólalt meg Lisa.
-Én is sok mindent akarok!
-Szeretnék, most már jobb?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egymás ellen
РазноеEz egy közös munka @ConnieHolland társammal! Reméljük mindenki tetszését el fogja nyerni! Csak, hogy világos legyen a páratlan részeket írja @ConnieHolland. @ConnieHolland - Brook @0RandomCriminal0 - Lisa Két lány, aki az akadémia által ismerték eg...