29 | always

477 51 13
                                    

Szombat reggel már mindenki úgy rohangált a folyosón, mintha sáskák lennének

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szombat reggel már mindenki úgy rohangált a folyosón, mintha sáskák lennének. Az emelet is hamar felébredt, a lányok elindultak fodrászhoz, sminkeshez, vagy csak last minute túrára a faluba.

Mi megpróbáltunk annyit lustálkodni amennyit csak tudtunk, mivel sejtettük, hogy a nap folyamán nem sok időnk lesz arra, hogy leüljünk és fújjunk egyet. Miközben a reggelihez készülődtünk - nem volt sok készülődés, mivel pizsamában terveztünk lemenni az ebédlőbe -, elkezdtük felsorolni a napirendet magunknak, hogy ne felejtsünk el semmit. Ruha, smink, haj, idő, alaplépések utolsó eljárása a szoba közepén.

A késői reggeli közben találkoztunk a fiúkkal is, akik már végeztek és felindultak a szobájukba. Mivel nekik sok készülődésre nem volt szükségük, egy laza szombatnak néztek neki, csak az újonnan szabott szmokingjaikért kellett lemenniük Veresváraljára. Ahogyan Csongor elmondta, azt tervezték, hogy a délelőttöt „lógással töltik", bármit is jelentsen ez, aztán majd ebéd után lemennek a faluba.

Mikor reggeli után mi is felfelé vánszorogtunk a lépcsőn, elodázva a készülődést, amennyire csak lehet, elmondtam a lányoknak, hogy a „majdnem csók" óta kicsit furán éreztem magam Csongor közelében. Új izgalom és idegesség költözött belém, pedig senkivel nem éreztem magam annyira jól, mint vele. Mégis, a „majdnem csók" egy új szintre emelte az egész helyzetet, amivel nem tudtam mit kezdeni.

Pedig istenem, de meg akartam csókolni!

Szóba került az a barom Viktor is, hiszen Napsiban volt félsz, hogy esetleg a barátja faképnél hagyja a szépségverseny előtt és el sem jön. Próbáltuk nyugtatni a barátnőnket, de igazából, fogalmunk sem volt arról, hogy Viktor mire képes. A következőnek Viki és Örs volt a téma, mert miután Örs elhívta randizni Vikit, a lányban is megváltozott valami, a jó irányba. Luca is beszélt arról, hogy bár Petiről a külvilágnak nagyon ellentétes érzései voltak, Luca mégis kezdett egyre jobban belezúgni, és ezért nem is tudtuk hibáztatni.

A srác mindenkivel segg volt, de Lucával nem. És azt hiszem, hogy ez volt igazán a lényeg.

Mikor felértünk a szobánkba, magamhoz vettem pár cuccot, majd elbúcsúztam a lányoktól. Anyához mentem, a tanári szárnyba, és sanszos volt, hogy estig már nem látjuk egymást, szóval előre is szerencsét és erőt kívántunk.

Anya régi ruhája, amiben ő is elsőbálozó volt, a hét elején érkezett meg, egy levéllel, amiben a nagyanyám nagyon flancosan és kissé bűntudat keltően is, hogy örül, hogy végre megjött az eszem és nem hozok szégyent a családunkra azzal, hogy csak a „pórnép" szervező munkáját végzem. Ha nem lett volna a tökéletes a ruha, akkor tiltakozásképpen fel sem veszem és gondolkodás nélkül visszaküldöm Angliába.

Anya ragaszkodott hozzá, hogy ő „öltöztessen fel" engem, mintha legalábbis már az esküvőmön lennénk. Sőt láttam, hogy elmorzsolt egy-két könnycseppet, amikor elővette a ruhát a díszdobozból.

Vér És AranyWhere stories live. Discover now