Az ágyon elterülve olvasgattam Peti egy focis magazinját, amit az éjjeliszekrényén találtam. Bár szemeim végigsurrantak a sorokon, az agyam semmit se fogott fel az olvasott szavakból. Túlságosan el voltam azzal foglalva, hogy túlgondoljam a ma estét. Mérhetetlenül izgatott voltam végre azzal tölteni az estét, akiért hónapokat vártam. Akiről órákon fantáziáltam, aki mindig valahogy előbukkant gondolataim között. Azt hittem ez idővel majd csillapodni fog, de napról napra egyre erősebbek az érzéseim felé.
A mellettem lévő telefon megrezdült azt jelezve, hogy üzenetem érkezett. Biztos voltam benne, hogy Dalma volt az és sejtésem be is igazolódott.
Mosolyogva némítottam le a telefonom és raktam le az éjjeliszekrényre.
A fürdőszoba zárt ajtaja mögül elhalkult a folyó víz, helyette pedig Peti halk dúdolása hallatszódott ki. Apró mosoly terült el arcomon hangját hallva. Messze nem tökéletes, de annál aranyosabb volt. A magazint visszaraktam a helyére és az ágy támlájának támaszkodva vártam a fiút.
Pár perc múlva nyílt a fürdő ajtaja, amin egy félmeztelen Peti lépett ki. Vizes haja szanaszét állt, melyet beletúrva próbált rendbe tenni, de a rakoncátlan tincsek csak az a szemébe hullottak. Apró borostás arca kissé kipirosodott a bent keletkezett meleg miatt. Nem tartozott sose a nagydarab izompacsirták közé, mindig is a vékonyabb, de izmos alkat volt. A hajáról lehullott vízcseppek mellkasán landoltak, lecsúszva kidolgozott hasán, majd nadrágja szélénél eltűntek. Talán az illendőnél többet bámultam el a fiút, de képtelen voltam ép ésszel felfogni hogyan nézhet ki valaki ilyen jól.
- Levegőt is vegyél azért - Nevetett fel Peti a reakciómat látva. Mosolyogva dobta félre íróasztala székére az eddig nyakában csüngő törölközőjét.
- Ne már - Temettem arcom a kezembe. Éreztem ahogy arcom kipirul. Ujjaim között néztem a fiút.
- Zavarba hoztalak? - Kérdezte, leülve elém az ágyra, kezét lábamra téve, apró köröket rajzolva simogatva. Libabőrös lettem érintésétől.
- Tesó, úgy jöttél ki abból a fürdőből mint valami Baywatch életmentő, még szép, hogy zavarba hoztál - Döntöttem kissé oldalra fejem, egyenesen a fiú kék szemeibe merülve.
YOU ARE READING
Vér És Arany
FantasyA Blaha Lujza Akadémia mindig is egy problémás helyként volt számontartva. De miért ne lenne problémás, amikor minden magyar vezető gyermeke ebbe az intézménybe jár? Közéjük tartozunk mi is, bizony. Testközelből tudjuk elmondani azt, hogy az arisz...