t r a i l e r

1.3K 98 6
                                    

Fogadjátok nagy-nagy szeretettel a Vér és Arany előzetesét!!!! 😍😍😍❤️️❤️️

Reméljük, ettől még jobban megjön majd a kedvetek a történethez, és még jobban várni fogjátok!!!! 😈😈🖤🖤💕💕


A videóban lévő szöveg fordítása: 

A jó és rossz közti különbséget már gyerekkorunkban megtanítják nekünk. Megismerjük őket a mesékből. A jó és a rossz. A hős és a gonosztevő. A megmentő és a veszett ügy. De mi van, ha az igazikülönbség csak az, hogy ki meséli a történetet? 

❝  A falubeliek azt gondolják, hogy ez csak egy iskola, teli bajkeverő, gazdag gyerekekkel. A bajkeverő része igaz. Elbóbiskolunk matekórán, és titokban a varázslat történelméről cserélünk jegyzeteket. Az erdőben szervezünk bulikat és savazzuk a helyi gimi programjait. Egyfolytában belezúgunk valakibe, majd összetörjük a másik szívét. Mint már sokan előttünk, nem vagyunk teljesen jók, de nem vagyunk teljesen rosszak sem. De akárhogyan is nézzük, mind-mind különbözőek vagyunk. Akár tetszik, akár nem. Bármelyikünknél elszakadhat a cérna és gonosztevők lehetünk valaki más történetében. 

Ez egy történet a varázslásról, titkokról és árulásról, első szerelemről és első szívfájdalomról. Ez egy történet a barátságról, családról. Egy történet, hogy hogyan nézünk szembe a saját démonjainkkal, hogy majd később, elintézhessük a körülöttünk lévő szörnyetegeket.

Ez a történet, a mi történetünk arról szól, hogy hogyan tudunk normálisak maradni egy olyan világban, ami minden, csak nem normális. Az egyetlen kérdés csak az, hogy a történetben mi leszünk-e a hősök vagy a gonosztevők.


[a voiceover a Legacies előzeteséből származik]

Vér És AranyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu