Uśmiechnęłam się z satysfakcją, a następnie przystąpiłam do czytania dokumentu, który wysłała do mnie profesor Burkley.
Sprawa dotyczy trzydziestopięcioletniego mężczyzny z Rosji. Siergiej Aristow pracujący w dobrze prosperującej korporacji został oskarżony o dokonanie zabójstwa swojej żony Melanie Aristow oraz swojego szefa Derek'a Wesley'a, jego żony oraz dwóch synów. Prokuratura oskarża go o brutalne morderstwa tych osób. Narzędziem zbrodni był scyzoryk, którym mężczyzna kilkukrotnie dźgnął swoją żonę oraz statuetka należąca do syna oskarżonego, którą kilkukrotnie uderzył w tył głowy Melanie Aristow. Siergiej Aristow jest oskarżony również o podpalenie domu państwa Wesley co doprowadziło do śmierci wszystkich domowników. Przypuszcza się, że Aristow włamał się do domu i oblał wszystko benzyną, a następnie podpalił. Prokuratura przypuszcza, że motywem zbrodni szefa była chęć szybszego awansu, ponieważ pan Derek Wesley mianował Siergiej'a Aristow'a swoim zastępcą. Dowodem na zabójstwo pani Aristow było narzędzie zbrodni znalezione w krzakach przy hotelu, w którym przebywał oskarżony. Na nożu były obecne odciski jego palców oraz krew zamordowanej małżonki. Przypuszcza się kolejny motyw zbrodni szefa. Siergiej Aristow nienawidził swojego szefa i mógł chcieć się na nim zemścić za to, że dopuszczał się mobbingu oraz oszustw na bracie bliźniaku Aristow'a. Vladimir Aristow pracował w korporacji przez trzy lata. Więcej na jego temat niewiadomo. Siergiej Aristow jest zagrożony dożywociem w więzieniu. Badania psychologiczne wykazały, że w czasie popełniania przestępstwa Aristow był poczytalny. Wątpliwości w sprawie budzi to, że oskarżony bardzo przeżywa śmierć swojej żony. Aristow nie przyznaje się do winy.
CZYTASZ
Pani Mecenas [ZAKOŃCZONE ☑️]
Roman d'amourRosalie Davidson i Alexandra Brown to dwie najlepsze studentki prawa, które nieustannie rywalizują ze sobą. Obydwie różniące się od siebie pod każdym względem kobiety po czasie spotykają się na sali sądowej. Porywcza, uwodzicielska i bezkompromisowa...