VIJFTIG

240 10 6
                                    

🦋

Para nuestra preciosa mariposa, nuestra hija; Amadá Amelí Marí Mía ;

💗 Één jaar! 💗

Onze lieveling, onze hartendief, onze wonderbaby, onze vlinder;

Vandaag, 22 december vierde wij,- iedereen die jou heel erg lief heeft-, jouw eerste verjaardag met een heel groot en mooi vlinder-feest.
Er zijn gewoon twaalf hele maanden verstreken sinds jouw geboorte,- de dag dat onze levens compleet veranderde.
Dag op dag genieten papa en ik van jou en je ontwikkelingen en juist nu wanneer alle babies ondeugend worden en de grenzen opzoeken, ben jij een kalme, intelligente, goedlachse maar vooral: lieve knuffelbaby waar wij absoluut geen last van hebben.
Ik vind dat je steeds meer op je papa begint te lijken, net zo knap en lief, maar hij denk daar anders over. Volgens hem lijk je juist heel erg op mij. Ik hoorde hem gister met je praten, weet je wat hij zei?! ;
"Elke keer als ik in je prachtige oogjes kijk zie ik dezelfde blik als die van je mama. Dit is een van de vele redenen dat ik zoveel van je jou. Jullie zijn het mooiste dat me ooit is overkomen."
Is dat niet té schattig? Ik moest er echt van huilen, maar dat zal wel, -weer- aan de zwangerschapshormonen liggen! Ze gieren echt door mijn lijf!
Ik ben nu trouwens twaalf weken (ongeveer vier maanden) zwanger van jouw broertje of zusje! 
Papa en ik willen dat jij en deze toekomstige baby weten dat we gek op jullie zijn en dat jullie altijd op ons kunnen rekenen.
Jullie zijn de vruchten van onze liefde, het mooiste geschenk ooit.

Te amamos, mucho, mucho, mucho, besos;

Papi y mami

🦋

Onderuitgezakt zit ik op Achraf's schoot en sluit het babyboek van Amadá Mía. Vandaag heb ik er voor de verandering veel foto's in geplakt. Foto's van een heel bijzondere dag.

 Foto's van een heel bijzondere dag

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Ik ben altijd zo blij als ik in dit boek heb geschreven

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Ik ben altijd zo blij als ik in dit boek heb geschreven. Het is echt een hele mooie herinnering voor later.' Fluister ik en draai me dan om naar Amadá die diep ligt te slapen. Mijn heerlijke baby.
'Kijk der dan liggen. Moe maar voldaan door vandaag.'
Achraf glimlacht en strijkt liefelijk over mijn buik.
'Het was een geweldig feest amor! Ik weet zeker dat zodra Amelí oud genoeg is om dit boek te lezen en- de foto's ziet van haar eerste verjaardag, ze heel dankbaar zal zijn. Een prachtig feest! Je hebt het echt heel mooi geregeld.'
Ik glimlach en de tranen in mijn ogen wellen op.
'Ik hou zo ontzettend veel jullie.' Stotter ik, ineens overgeëmotioneerd. Achraf trekt me dichter naar zich toe en knuffelt me dan stevig.
'En ik van jullie. Ik ben een gelukkig mens!' Fluistert hij terug en kust mijn hoofd.

🦋

"SAM" (NEDERLANDS)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu