Я прийшов на місце зустрічі вчасно. В мене проскакувала думка запізнитись, чи перевірити наявність хвостів, але я не став цього робити. Це суперечило би плану. Ми ж з Марком, нібито мали домовитись про зустріч. Прийшов я один. Мій брат повинен був до пори до часу залишатись в тіні. Ми не знали, хто має прийти на, і які плани були в приємника Соколовського. Може, до кінця вечора нас знайдуть з перерізаними горлянками в Дніпрі, біля кафе, поблизу якого ми сиділи.
- Лате, будь ласка, – попросив офіціантку, що прийшла до мене.
Дівчина мило посміхнулась, забрала меню і пішла. В кафе на свіжому повітрі було людно. Мені пощастило зайняти столик з видом на річку. Просто божественна панорама. Грала музика, я мимоволі вслухався в слова.
Виводок, виродки, ви робіть висновки —
Біблія чи устав.
Чиї ж ці злочини в Зоні оточення
Ті, хто своїх чекав.Довго чекати мені не довелось. До мене підсів молодий чоловік десь мого віку. Джинси, сірий піджак, коротка акуратна стрижка, блідо голубі очі. Його можна було б вважати красивим, якби не перебитий ніс, що псував його лице та бліда шкіра, наче він користувався гримом якогось пантоміма. Чомусь він здався мені знайомим.
- Ти, мабуть, Макс? – приязно всміхнувся він.
- Залежно хто питає, – я все ще любувався Дніпром.
- Той, з ким ти говорив. Я Тарас.Він простягнув руку. Я на мить завагався і все ж потис її.
Піару порції міряти хлопцями
з горя залитий комбат.
Твою мать, Родина не без уродов, Блять
ділимо верби брат.- Кляті голоси в моїй голові. Я більше не можу їх чути.
Я ледь не висмикнув руку. Кафе на березі Дніпра зникло. Люди навколо зникли. День зник, замість нього прийшла ніч. Тарас вже не виглядав охайним та ввічливим. Ми з ним стояли на колії вокзалу, і обоє чекали наближення поїзду. Мене не висмикнуло з тіла. Це не було видіння.
Це був спогад. Ось він – той, кого я безуспішно шукав. Вбивця, на чий слід я натрапив, спокійно сидів зі мною за одним столиком.
- То, про що ти хотів поговорити зі мною? – запитав Тарас.
- Не з тобою, – я швидко опанував себе. – З твоїм босом.
- Боса вже немає, – він навіть не намагався зобразити на лиці печаль. – Тому таки зі мною. Але ти ж знав це, Макс?Я промовчав. Цікаво, а він впізнав мене?
Ластівки над містом низько – на дощ..
Пластикові миски звісно, не борщ.- Ми не будемо переслідувати вас з братом, – продовжив Тарас. – Навіть запропонували б вам роботу.
- І що за робота? – поцікавився я.
- Бачиш, нам потрібні такі люди, а вам мабуть набридло постійно змінювати місця проживання.
- Продовжуй, – я намагався виглядати спокійно, щоб не видати себе.
- Робота для вас проста, ти з братом займались цим все життя. Обманювати смерть.
- Тобто, захищати потрібних вам людей, – криво всміхнувся я.
- Саме так. Оберігати їх від різного роду вкорочення віку.
- Ти ж розумієш, що робити це вічно не вдасться.
- А цього й не треба. Достатньо рівно до певного моменту.
- Допоки вони вам потрібні.
- Я б не так це назвав, але ти правий. З свого боку можемо гарантувати захист всім членам вашої маленької групи. І пристойні умови праці. Час зупинитись Макс! – він щиро всміхнувся дивлячись мені в очі.Знов храми свічками потворні свідчення тих,
хто піарить смерть.
Уставу істина – заповідь викресли або
діли на чверть.А своїм жертвам ти теж так дивився в очі перед тим, як забрав їх життя? Теж так посміхався?
Якщо я вистою навіть з нечистою
тут вже не до святих.
Ти ж знаєш, Господи навіть Апостоли
кривдять колись своїх.- Ми не вороги одне одному, – продовжив він.
- Мабуть ні, – вдавано погодився я.
- Давай зробимо так, щоб більше не було ніяких конфліктів, ні недомовок, – він простягнув мені руку.
- Ну, давай, – я видавив з себе посмішку.Ластівки над містом низько – на дощ..
Пластикові миски звісно, не борщ.Мене аж розпинало від злості. Ось він – той, кого я шукав, той, через кого я перестав рятувати людей.
Ось він – сидить переді мною, та всміхається, наче нічого не сталось. Я не бачив його лиця, перед моїми очима метались лиця тих людей, що я бачив в морзі по його вині. А він сидить, наче це не він!
Все водночас стало на свої місця. Ось чому він не покараний, ось чому він і залишиться таким самим не покараним. А я сиджу перед ним, вичавлюю з себе посмішку і розумію, що це й моя вина також.
Щось в грудях мовчки заволало від болі. Я тримав цей крик в собі, не давав йому вирватись на волю. Крик все ріс і ріс, пробирав мене зсередини, зігріваючи чорним вогнем ненависті.
Він попрощався, встав і пішов. Я закурив. Ось вони, жарти долі. Наче сьогодні не спекотний літній день, а кляте перше квітня. Наберись терпіння – сказав я собі.
І зірвався з місця кинувши гроші за лате на стіл. Цигарка докурилась в кілька затяжок.
- Так не можна! – говорило щось в мені.
Він йшов геть не оглядаючись. А я мчав за ним. Незнаний до цього часу гнів гнав мене вперед. Я піддався крику всередині мене.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Той, що обманює смерть
Mystery / ThrillerМакс на перший погляд - середньостатистичний пияк, бабій та скиглій. Він був би таким, якби не одна особливість - Макс бачить, коли хтось має померти. І вже в руках Макса - врятувати нещасну, чи ні. Адже смерть завжди вимагає когось на заміну врятов...