✳️Arkadaşlar asıl konuya daha yeni yeni giriyoruz. Daha çoook yolumuz var.
✳️Sizi çok güzel bir bölüm bekliyor 🙃
✳️Oy ve yorumu lütfen unutmayın.
✳️İyi okumalar 🥰♥️
Multi:Zeynep
....Karşımdaki İnci ile bir iki saniyelikte olsa küçük bir şaşkınlık yaşamıştım.Lakin mantıklı düşünecek olursak da onun buraya benden daha fazla ait olduğu aşikardı. Yani fazlalık olan bendim. Zaten yemek de bittiğine göre ben artık yavaştan gidebilirdim bence. Beni hala dünden dolayı sorgulamadıkları için bir nebze de olsa rahattım.
Umarım,İnci ile ilgilenirken beni unuturlardı da böylece dün geceyi de anlatmadan yırtmış olurdum. Ne olur kırk yılın başı şu İnci'nin bir iyiliği dokunsun bana Allah'ım. Onlar oturma odasına geçmişken ben de mutfakta masayı toplayan Derin'e yardım etmeye başladım.
Nihayet masa bitince onlara haber verme gereği bile duymadan çıkmayı planlıyordum. Tabi ki de planım suya düştü. Ne mi oldu? Kaçacağımı tahmin eden Aral, sevgilim diye yutturduğumuz Mete'yi beni içeri getirmesi için yollamıştı. Ve her ne kadar yalvarırsam yalvarayım Mete'yi ikna etmeyi başaramamıştım.Ben de bu evden elimi kolumu sallayarak çıkamayacağımı anlayınca peşinden içeri doğru gitmeye başladım.
Derin yine tekli bir koltukta otururken hala tanışamadığım iki çocuk ayağa kalktı ve kısa bir baş selamından sonra odadan ayrıldılar. Sanırım gidiyorlardı. Acaba rica etsem beni de götürebilirlermiydi? 'Yav he he kesin' diyen iç sesimle somurtarak kimsenin oturmadığı üçlü koltuğa oturdum. Tabi Mete de hemen yanıma oturmuştu. İnci ise Aral'ın dibinde bizi takma gereği bile duymadan sevgilisi ile ilgileniyordu. Yahu tencere yuvarlanmış kapağını bulmuştu resmen. Ben öküzün trene baktığı gibi onlara bakarken İnci'nin bana hitaben konuşmasıyla hemen kendimi toparladım.
"Zeynep ne yapıyorsun burada? Daha önce seni hiç buralarda görmemiştim de"
Bugün de herkesin beni sorgulayası tutmuştu ha. Sizene canım,sizene ya.
"Mete için gelmiştim ııh öyle işte. Sen...evet,evet sen ne yapıyorsun ?
O da sanki bunu sormamı bekliyormuş gibi hemen anlatmaya koyulmuştu.
"Ya canım ne yapıyım işte. Bu sıralar biraz fazla yoğunum. İnanır mısın şöyle bir Avm'ye gidip gün boyu doyasıya alışveriş dahi yapamıyorum"
Ayh,senin yoğunluğun ne olacak be? Sanki bir kere de alışverişe gitmesen başımıza taş yağacak. Ben sana son bir ayda başıma gelenleri tek tek saysam ohooo...
"Ha bu arada gözümden kaçmadı ha!"
Bir dakika ne gözünden kaçmamıştı? Ah,kesin anladı ya sevgili olmadığımızı. Zaten mal gibi bir saat kekeledim,tabi anlar kızım. Of,yine her şeyi elime yüzüme bulaştırmıştım yahu
"Ne..ne gözünden kaçmadı İnci?"
Benim ürkerek sormam üzerine bunu fark eden İnci sahte ama gür bir kahkaha atmıştı. Nihayet kahkası son bulunca da konuşmaya başladı.
"Neyi olacak canım? Saçların hep kırıklarla dolu. Hiç itiraz etme,bir gün seninle kuaföre gidelim"
Ben,Aral ve Mete'yi bir rahatlama alırken o konuşmaya devam etmişti.
"Ha bu arada ben sana söylemedim mi yoksa?"
Ayhh,bu kız neden her şeyi taksit taksit söylüyordu yahu?
"Neyi söylemedin?"
"Yarın akşam arkadaşlar arası bir parti veriyoruz. Mete'nin sevgilisi olarak seni de orada görmek isterim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN DIŞI✓
Teen FictionHer şey,koca bir tesadüf gibi görünen ama aslında karmakarışık bir oyundan ibaret olan o geceyle başlamıştı...Bakışlarıyla bile karanlığa fısıldayan adam,güçlü ama bir o kadar da narin bir kelebek sayesinde ölümün pençelerinden son anda kurtulmayı b...